Nieuwe mama's eind mei 2015! :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sannee006, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind het ook wel een lastige. Wel of geen combinatietest. Mijn vriend zegt, niet nodig. Bij onze eerste hebben we het niet gedaan alleen de 20 wkn echo. Ik ga er maar eens over hebben met de vk de 14e.

Mommy hopelijk krijgen jullie morgen een mooie echo. Laat je het ons weten hoe het is gegaan?

Geniet van jullie weekend allemaal!

2. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Jub: denk ook dat ze trouwens bij de 20 weken echo wat meer kunnen zien!

Hier net een traantje gelaten van de stress! Ik laat het jullie zeker weten! Nu maar even relaxen en proberen niet te veel aan te denken! Fijne avond meiden

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Succes morgen mommy2015!

4. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dames, de echo was helemaal goed :)
    Wat bijzonder om het hartje te zien kloppen! Nu maar proberen er van te gaan genieten! Ze kwam uit op 2 dagen minder maar hou nog wel even vast aan 17 mei tot de termijn echo!

5. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Wauw Mommy het blijft een wonder. Nu heb je ook echt kunnen zien dat er iets moois in je buik groeit. Die bevestiging gaf mij toen zo'n bijzonder geweldig gevoel, 'er groeit iets van ons samen in mijn buik'
    Je moet zeker gaan genieten, het is zo cliché maar het gaat snel voorbij.

De 20 wkn echo is inderdaad uitgebreid en checken ze ook veel. Ik denk alleen dat er naar andere dingen gekeken worden dan bij een combinatietest, zoals de nekplooimeting.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er hier dames in de buurt van Arnhem wonen.

Bijgevoegde bestanden:

6. Biennepien

29 sep 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

7. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hou super mommy2015! Echt heel fijn!

Ik kom uit de buurt van Gouda. Echt de andere kant dus :)

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mommy2015 super gefeliciteerd!

Hier gaan we niet voor de combitest. Omdat ze vaak niet precies kunnen zien hoe erg sommige dingen zijn en dan zit je de rest van de zwangerschap in de stress.

Ik heb een week geleden me aangemeld bij moeders voor moeders maar ik ben nog steeds niet gebeld. Morgen maar is bellen.

Ik kom uit de buurt van leiden.

Ik pas echt nog maar 2 van al mijn broeken mijn buik zet zo op. Vooral 's middags.. hebben jullie er ook last van?

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Misschien val jij onder de zelfde mvm als ik Mavi Derya. Zij doet momenteel twee rayons ivm ziekte van een collega, dus heel druk. Ik kom uit gouda.

10. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb wel bij een aantal broeken dat ze al wat krap worden Mavi Derya. Maar gelukkig nog niet allemaal. Ik wil nog niet aan de zwangerschapskleding.

Scarlett1985, jij mag morgen. Hopelijk hebben jullie ook een mooie echo.

Degene die al een kindje hebben. Wanneer gaan jullie het vertellen aan de kinderen, na de eerste echo?

Hebben jullie ook zo'n super zachte wikkeldeken cadeau gekregen van MvM?

Fijne zondag allemaal!

11. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Super om te zien he!

12. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Hier wordt er even niet aan seks gedaan. Ik ben vaak ik bed en ook de rest van de dag misselijk. Daarnaast heb in zwangerschap best vaak bloed verloren en toen kreeg ik met 26 weken ook nog vroegtijdig weeën. Ze hebben nooit kunnen achterhalen wat daar de rede voor was, maar ze denken dat ik een gevoelig bmm dus we moeten voorzichtig zijn met sex.

13. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Combinatie test gaan wij wel doen. Ik zit op 2 manieren in een risico groep. 1 ik ben 36 inmiddels en 2 het is een IVF baby. Ik heb voor mijn zoon 3 mk gehad en ik weet uit mijn omgeving hoe zwaar het en wel effect het heeft om elke maand met een kind naar het zkh te moeten. Daarnaast heb ik ook iemand in mijn omgeving die een kindje verloren heeft met 20 weken omdat het gewoon niet levensvatbaar was. Als ik dit op enige manier kan vernomen dan doe ik dat. Ik weet dat een combi test maar een berekening is, maar vaak kunnen ze veel zien. Als wij maar even twijfelen dan doen we de nipt test. Nu weten wij ook precies wat wij gaan doen met een eventuele uitslag. Daarnaast krijgen wij die in het zkh en daar hebben ze vorige keer bij 30 minuten gekeken. Alleen dat schijnt niet overal zo te zijn.

Vertellen op werk. Aangezien ik de manier van werken nu moet aanpassen moet ik het wel vertellen. Op mijn werk zijn toxoplasmose aanwezig op sommige plaatsen en daar mag ik dus niet meer komen. Nu is morgen mijn eerst werkdag na mijn vakantie en dan heb ik een cursus en nu moet ik alleen dinsdag die plaatsen omzeilen en als dan de echo goed is dan vertel ik donderdag(heb dan de echo) of maandag.

Hier heb ik afgelopen week mijn vriendin die al 3 jaar bezig is voor nummer 2 vertelt dat ik zwanger ben van nummer 2.

Job mijn zoon is 9 maanden ik denk dat hij er nog niet veel van begrijpt. Hij wordt nu wel door opa en oma grote broer genoemd, maar dat zegt hem toch niets. We zullen boekjes lezen er over en met speeltjes spelen, maar of hij het gaat begrijpen weet ik niet.

14. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Dames, ik mag helaas van de lijst af.
    Gisteravond door de vk een MA geconstateerd.

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jun, Scarlett heeft in een ander forum laten weten dat het niet goed zit helaas. Het kindje is waarschijnlijk gestopt met groeien bij 5 weken. Ze had wat roze verlies en vertrouwde het niet, dus vandaar eerder bij de VK geweest. Ik hoop op een wonder voor haar.

16. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk voor je Scarlett. Ik zal je er af halen. Zorg goed voor jezelf!

17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh sorry, ik had blijkbaar een bug in het verversen. Ik zie nu pas dat Scarlett al had gereageerd en Hypers berichten zag ik vanmorgen ook nog niet. Wat gek. Nou ja, t was in ieder geval goed bedoeld :)

18. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Weten we Samsoko. Ik lees niet altijd mee in andere forums en had het dus niet geweten.

Jij hebt morgen nog weer een testje van MvM. Leuk, leuk!

Bijgevoegde bestanden:

19. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ja, leuk! Zo leven we rustig van moment naar moment. Morgen om 9.45 is ze er. Als die misselijkheid nou maar eens over mag gaan. Iemand tips om dat tegen te gaan?

20. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Hyper, begrijp heel goed dat je voor een combinatie test gaat! Heftig hoor voor diegene met de 20 weken doodgeboren. Als je dat kan voorkomen zou ik dat ook zeker doen.

Zaterdag begon de gynaecoloog over dat ik hier (in italie) moet bloedprikken om te kijken of ik toxoplasmose heb in mijn bloed. Als het dan positief was wat betekend dat ik ooit besmet ben geweest dan kan ik volgens haar alles eten zoals rauw vlees. Als dat niet het geval is dan mag ik de hele zwangerschap niks eten. Heeft jullie vk daar iets over vertelt? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.

Samsoko, had je een mooie knaltest bij mvm?

Deel Deze Pagina