Nieuwe mama's eind mei 2015! :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sannee006, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ntp ik zag je Nick en dacht die ken ik ergens van. Inmiddels weet ik het. Hier ook nog een keer gefeliciteerd.

2. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Fijn dat je mooie test had. Toch wel een lekker gevoel.

3. Biennepien

29 sep 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom NTP, gefeliciteerd! :)

Fijn dat je het hartje hebt gezien Nancke! Ik was ook ruim week minder ver dan ik dacht, gek hè, lijkt net alsof het dan helemaal niet opschiet ofzo.

Hoe is het met de anderen? ;)

Ik had vanmorgen intake vk. Na mijn eerste bevalling had ik een trauma, dus we gaan nu een goed plan maken en bekijken welke begeleiding ik nodig heb komende maanden en bij de bevalling.

Nou, fijne dag allemaal! :cool:

4. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Wat fijn Mavi Derya, super leuk! Heb je ook de onwijs zachte wikkeldeken gekregen?

Welkom NTP, gefeliciteerd met je zwangerschap. We houden in een lijstje bij wie wat en wanneer heeft. Als je ook toegevoegd wilt worden moet je het me maar laten weten. Als je me de datums geeft zet ik ze erbij. En zo niet, ook geen probleem.

Nancke wat een fijn gevoel moet dat zijn! Super! Ik ben benieuwd of de datum weer wordt bijgesteld. Nu lekker genieten van het kleintje dat in je groeit.

Sannee006 hoe was jullie eerste echo?

En morgen mogen jullie Hyper! Spannend!

Bijgevoegde bestanden:

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Sanneee006 heeft volgens haar handtekening op 19-9 een vroege miskraam gehad. Ze is sindsdien ook niet meer hier geweest.

6. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Hyper!

Fijn al die goede echo's! Ik heb het hartje ook al gezien en gehoord, zo mooi weer.
    Ik ben 19 mei uitgerekend.

Voelen jullie je goed? Hier erg misselijk. Nu aan de emesafene in de hoop dat ik weer wat kan eten en wat kilo's aankom.

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en goed dat jullie ook meedoen met MvM. Ik pies ook weer lekker mee!

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier ook heel misselijk NTP. Het enige war zo nu en dan helpt is eten. En dan vooral iets warms. Lastig want ik wil bij voorkeur niet kiloooos aankomen. M'n misselijkheidspiek zit ook s middags en begin van de avond. Dan zal m'n hcgspiegel vast het hoogst zijn. M'n testen waren s middags ook knallender dan met ochtendurine, dus ik denk dat. Is misschien helemaal niet zo haha geen idee.

9. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Vanmorgen een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje. De volgende afspraak is op 30 november voor de 10 weken echo op het zwangerschap inloop bij het zkh.
    Dan ergens nog met 12 weken de combinatie test, wat ergens halverwege november is. Op 1 december de afspraak bij gynaecoloog om te zien waar ik de rest van mijn zwangerschap loop. Mijn vriend zou het liefst willen dat dit in het zkh met onze vorige zwangerschap in ogen genomen. de kans is ook wel aanwezig.

Hier ook misselijk en ik ben ook al weer 1,5 kg afgevallen. Nu ben ik vorig jaar 5 kg afgevallen in de eerst 13 weken en toen tot 24 weken op hetzelfde gewicht blijven hangen.
    Ik kan met drinken het gevoel onder drukken maar leuk is anders. Ik heb omeprazol en daarmee hou ik mijn maag rust en dat scheelt alweer. Heb wel moeite mijn stinkende vitamine pillen.

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Super hyper van de mooie echo! Is je 10-wk echo nou op 30 okt of nov?

11. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Wat goed nieuws hyper :D

12. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Hyper!! Bijzonder weer hé!
    Ik viel vorige keer ook Eerst 5kg af, uiteindelijk gelukkig weer 12 kg erbij. Nu weeg ik al 6kg minder dan normaal. Voel me er niet lekker bij, snel duizelig en moe. Gister maar 1x gebraakt ipv 5-6x, dus joehoe Emesafene?! Nog wel even misselijk. Straks als ik me weer goed voel lekker vaak uit eten etc!

13. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Ohw dat van Sannee006 heb ik niet meegekregen. Klopt de rest wel allemaal?

Wat fijn Hyper dat ook jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien!

Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid. Vorige zwangerschap had ik daar gelukkig ook geen last van. Verder wel een opgezwollen buik. Ik moet echt 's ochtends kijken wat ik aan doe want als het iets te strak zie je meteen mijn opgezwollen buik. Gelukkig zijn mijn borsten ook niet meer zo gevoelig.

Als jullie de datum's al hebben voor jullie tweede kiekje. Laat het me maar weten. Voeg ik er nog even een kolom bij.

Bijgevoegde bestanden:

14. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Jub, wat fijn dat je ook niet misselijk bent. Ik heb ook weinig klachten behalve volle borsten en ook een darmen buik. Maakt het jou niet onzeker? Je had het ook bij de vorige zwangerschap?
    Het is voor mij de eerste en heb het gevoel dat ik van alles moet voelen maar voel vrij weinig!

Ik heb de termijn echo 23 oktober

15. Nancke

Nancke Actief lid

Zo te lezen ben ik niet de enige die misselijk is. Pfff ik ken dit totaal niet van mijn eerste zwangerschap. Toen nergens last van gehad. Zelfs niet moe. Nu ben ik al ruim een week verschrikkelijk moe en sinds gisteren mega misselijk. Daarstraks voor het eerst over moeten geven. Vanuit het niets. De laatste keer dat ik überhaupt heb moeten overgeven kan ik me niet eens meer herinneren.... Bah...

Mijn 2e echo staat gepland op 20 oktober. Ik zou dan rond de 8 weken zijn.
    Ik ga naar bed meiden. Wat een dag... Laat hem maar snel voorbij zijn....
    Truste! X

16. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Mommy2015, ik heb het iid niet gehad bij mijn eerste zwangerschap. Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Zeker als ik het verhaaltje van Nancke lees.
    Het maakt me niet onzeker, jou wel? Ik kan me niet meer herinneren of het mij bij mijn eerste zwangerschap wel onzeker maakte. Zie het als een super fijne ervaring.

Wat vervelend voor je Nancke. Hopelijk voel jij je snel weer wat beter. Slaap lekker!

17. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nanke...,dan wordt het nu een meisje!

18. Nancke

Nancke Actief lid

Ntp dat zou ik stiekem wel heeeeel erg leuk vinden. Hihi.

19. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ze zeggen het, maar jammer genoeg kun je daar echt niet van op aan. Bij mij in mijn omgeving is juist anders om. De meiden met dezelfde klachten kregen een ander geslacht en met verschillende klachten hetzelfde.

Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je het wel leuk vind om nu een meisje te krijgen. Heb ik ook

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben ook zoooo benieuwd wat het wordt. Ik had bij mijn jongens heel sterk het gevoel vanaf het begin dat het een jongen was maar nu heb ik dat helemaal niet dus ik ben benieuwd. Ik zou het ook stiekem wel een heel leuk vinden een meisje.. maar een jongen zou praktischer zijn..:)

Deel Deze Pagina