Mavi Derya, jullie mogen morgen! Hopelijk krijgen jullie een mooie echo. Laat je nog even weten hoe het is gegaan? Ik mis nog wel wat gegevens voor in het lijstje. Graag jullie aanvulling hiervoor. En als je niet wilt graag ook even melden dan haal ik het van het lijstje af. Ik heb BabyLovin ook al een tijdje niet meer gezien. Weet iemand hier meer van? Hoe voelen jullie je verder? Zijn er al wat dames bezig met de voorbereiding? Ik kan me bij de eerste zwangerschap nog goed herinneren dat ik veel op internet aan het kijken was over alles wat maar met zwangerschap en baby's te maken had. Nu heb ik dat helemaal niet. Zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen, hihi. Geniet van jullie zondag allemaal!!
Ik ben zoooooooo zenuwachtig voor morgen.. ik ben wel al bezig met een stapelbed zoeken voor de jongens want die gaan samen op een kamer en de baby kamer blijft gewoon de babykamer. Voor de rest heb ik alle babyspullen 2 jaar geleden nieuw gekocht..
Gelukkig om 9.00 als dus eerst de oudste naar school brengen dan de jongste naar de peuterspeelzaal en dan wij naar het ziekenhuis
Hoi meiden, Alvast iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en ben nu ongeveer 5 weken en 4 dagen zwanger ik ben uitgerekend op 10 juni zoals het nu uitziet Ik zou het leuk vinden om gezellig mee te praten over van alles Hihih omdat ik nog niet van alles weet en nog beetje onzeker ben over dingen
Hoi Liannee, gefeliciteerd met je zwangerschap! Van mij mag je gezellig meekletsen, alleen maar gezelliger hoe meer dames maar ik weet niet of je het gezien hebt. Dit is wel de eind mei mama's. Wil je op de lijst met datums? Hierop houden we bij wie wanneer wat heeft.
Bedankt jub Ja had wel beetje gelezen maar waren al heel veer reacties Maar ja dat is goed hoor van die lijst lijkt me leuk
ja dat slik ik nog steeds deed ik al ik heb toevallig gisteren een echo gehad omdat ik van de veel pijn heb gehad rechts onder ze wilde weten waar het zich zou bevinden maar het zat gelukkig op de goede plek was nu alleen nog een vruchtzakje en dooierzakje te zien maar dat was positief voor nu zeiden ze. ik heb 25 okt weer een echo en dan weer 3 nov een echo hoe het nu staat gepland
Dat is vervelend Liaannee, hopelijk heb je er nu minder last van. Goed bezig! En doe je ook mee aan Moeders voor Moeders? Hier zitten namelijk fanatieke 'plassers' 😄
ja daar doe ik ook aan meej ja idd maar heb er af en toe last van had even me verloskundige gebelt er over en die waren verder positief en dat de echo goed was en dat goed er uitzag en dat het allemaal goed komt daar hou ik me maar aan vast
ja kan idd of groei pijn heb geen idee vind niet zo erg als hartje straks maar gaat kloppen en gezond is dat vind ik het belangrijkste
Welkom Liaaeenne en geniet van je zwangerschap! Meiden, sorry dat mijn echodata nog niet gevuld zijn, die staan nog niet gepland. Ik ga morgen de VK bellen of het se bedoeling is dat ik zelf alvast een 1e echo plan of dat ik moet wachten tot de intake 21-10. Dan ben ik precies 10 weken.
Ik voel me overigens wel op en top zwanger... De hele dag kotsmisselijk, het lijkt alleen maar erger te worden nog even doorbijten, we krijgen er iets moois voor terug. En zolang ik misselijk ben heb ik er vertrouwen in dat het goed zit. Las gister ergens dat je door het bewegen van je kindje (ook al voel je er nog niks van) nog misselijker kan worden in week 8-9, dus dat t erger is geworden kan goed.
Maakt niet uit Samsoko, laat maar weten wanneer ik het moet aanpassen. Het is meer niet leuk voor jezelf. Ik ben benieuwd wat de vk je morgen zegt. Poeh de hele dag door misselijk is niet niks. Ik was gister in een pretpark en ging in een attractie waar ik normaal ook in zou gaan maar ik werd me toch misselijk! Bah het heeft wel 1,5 uur geduurd voordat ik me weer goed voelde. Na een softijsje ging het weer wat beter. Ik moet binnenkort maar eens kijken maar zwangerschapskleding. Heb nog wel iets van de eerste zwangerschap maar niet meer echt van deze tijd. Iemand een idee waar ze een beetje hippe kleding hebben?
Ik heb eigenlijk geen idee Jub. Volgende week donderdag ga ik met m'n zusje en moeder shoppen in Maasticht, dan heb ik vast leuke ideeën opgedaan haha. Lady Sting? Miss Etam? De meeste winkels hebben wel positiekleding toch? H en M?
Lianne, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap Samsoko, wat balen dat jij je zo ziek voelt, hopelijk word het snel minder. Jub: ik heb de 23e de tweede echo! Hier een druk weekend gehad maar gelukkig buiten vlagen van moeheid geen klachten! Positie kleding heb ik nog niet gekocht. Wil eerst even de tweede echo afwachten en zolang ik mijn broeken aan krijg vind ik het prima daarna ga ik wel even shoppen
Steeds een beetje eten helpt, mommy2015 maar ik probeer dat wel zo gezond mogelijk te doen: soep, groente, fruit, biscuitjes omdat die makkelijk meenemen. Net heerlijk zelfgemaakte erwtensoep op groentebommetje