Ik heb al wel online gekeken maar vind het allemaal niet zo leuk of verschrikkelijk duur. Ben niet van plan honderden euro's uit te geven voor zwangerschapskleding. Mommy thanks, ik heb het weer aangevuld.
Welkom Liannee, gefeliciteerd! Jub: Ik heb 23/10 de tweede echo. Leuke zwangerschapskleding vond ik van mamalicous vorige X. Dat is een merk van Only, hebben ze bij de grotere winkels zoals in Arnhem volgens mij. Gatver, zag net dat er een vuilniszak die buiten stond was aangevreten door katten ofzo....stond het net al kokhalzend op te ruimen! Was vorige zwangerschap nooit echt misselijk, nu af en toe wel
Marvi, veel plezier en succes vandaag met de echo hoelaat moet je? Hier sinds vanmorgen hoofdpijn en misselijk, denk eerder een virus dan dat het door de zwangerschap komt. Mag je een paracetamol nemen tijdens de zwangerschap?
We hebben vanmorgen de eerste echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Het klopte mooi sterk dus dat is goed nieuws! Ik ben ook de hele dag misselijk. 'smorgens heb ik nergens last van maar het begint 's middags tot dat ik naar bed ga.. bij die andere twee nooit gehad maar goed. Als ik een stuk citroen eet dan gaat het wel over voor een uurtje.. Ik heb mijn zwangerschapskleding nog van 2 jaar geleden maar dat was voornamelijk voor het voorjaar en de zomer.. maar nu heb ik toch echt winterkleren nodig.. en zoiezo een winterjas. Ik had nog 3 spijkerbroeken maar de vorige zwangerschap was ik bij het begin 5 kilo zwaarder als dat ik nu was.. dus die pas ik niet die zijn veel te groot. Ik ga weer broeken van mama licious kopen die zitten echt het best en dan bedoel ik bij je buik. Ook als je nog niet z'n grote buik hebt. Voor truitjes enzo maakt het me niet zoveel uit.. Ik heb 31 oktober weer een echo en als alles dan goed gaat mag in naar de VK. Het duurt nog even maar willen jullie in het ziekenhuis gaan bevallen of thuis? Ik ben 2x in het ziekenhuis bevallen en omdat ik bij de laatste bevalling een fluxus had. ( baarmoeder wilde niet samentrekken na de bevalling, dus ik bleef maar bloeden) heb ik een medische indicatie voor de volgende bevallingen.. maar ik was toch weer van plan om in het ziekenhuis te bevallen. Het lijkt me helemaal niks om het thuis te doen.
Jub ik heb trouwens mijn 2de echo verplaatst anders was het niet te doen met mijn werk. Deze is nu 3 okt. Hier ga ik ook in het zkh bevallen. Ik hoor ook pas 1 dec of ik naar de vk mag. Mijn vriend wil het liefst gewoon in het zkh blijven. Is dichtbij en vorige keer best veel meegemaakt waardoor hij zich daar veiliger voelt. Liannee gefeliciteerd Ik heb nog kleding van vorig jaar. Dit zijn eigenlijk alleen broeken. Shirt heb ik de hele zwangerschap van mijn zelf gedragen. Je koopt bij het kruitvat van die lange en die voldoen erg goed. Ik heb trouwens ook broeken van h&m die zijn niet duur en ik vond ze lekker zitten. Zeker toen ik nog niet een hele buik had. Die van mama dlicious vond ik pas fijner op het einde. Verder veel normale rokken dragen. Deze kunnen onder de buik blijven. Daarop een lang tshirt van het kruidvatet vest en dikke zwangerschap panty en je heb ook weer een outfit. Hier is de misselijkheid verdwenen wat ik erg raar vind. Wel nu snot verkouden en erg moe. Vorige keer de hele zwangerschap misselijk zou het nu nu al klaar zijn. Ben benieuwd
Wat een goed nieuws Mavi Derya! Wauw, alleen maar kloppende hartjes, super! Nu mag ik morgen, ik ben erg benieuwd! Ik ga weer voor een thuis bevalling. Eerste bevalling was ook thuis, en dat is mij erg goed bevallen. Dus als het kan ga ik weer voor thuis! Inderdaad, we moeten nu wel winterkleding hebben. Komt vast goed. Ik ben al een beetje aan het kijken voor wat leuks. Ik zal de datums aanpassen. Doe ik morgen wel even want dan heb ik mijn tweede datum ook. Fijne avond allemaal!
Mooi dames, die kloppende hartjes! Ik mag vrijdag weer en dan over naar de VK. Denk dat we het dan ook gaan vertellen. Kan niet langer smoesjes verzinnen waarom ik nergens meer kom (ivm misselijkheid).
Dank je Mavi voor het vragen. De echo was super! Het hartje was goed te zien en te horen. Onze uk van 2cm, heerlijk! Qua cyclus zat ik helemaal goed. Uitgerekend op 25 mei 2015. Woensdag 29 oktober mogen we weer een kijkje nemen. Hoe gaat het met jou Mavi Derya? Voel jij je goed?
Fijn dat je echo goed was jub! Ik wordt met de dag misselijker en moeier.. dat heb ik bij die andere nooit gehad. Maar nu moet ik echt 's middags een uurtje gaan slapen anders ben ik compleet uitgeteld om 17.00.. maar goed voor het goede doel�☺☺☺☺☺😀😁😀😀😂😂�l......... Mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend maar nog geen baby ik vind het zo spannend.. NTP veel plezier morgen!
Jub, wat fijn dat je een goede echo had! 2 cm is ook al best groot he, het word nu zo snel groter! Ntp: spannend morgen Marvy, balen dat je nu zo misselijk en moe bent. Had je bij de eerste zwangerschap helemaal geen klachten? Hier vandaag wat meer moe maar voor de rest nog steeds geen klachten. Ben heel blij als de komende week snel voorbij gaat en ik weer mag gluren naar de baby! Had niet verwacht dat ik zo onzeker zou zijn.
Hier neemt de misselijkheid en vermoeidheid gelukkig wat af. M'n borsten worden ineens heel gevoelig haha. Volgende week intake en dan hopelijk in dezelfde week nog de echo. Vind t zo spannend, ik hoop maar dat alles goed zit! Ik schrok eerst dat de vermoeidheid van de ene op de andere dag stukken minder was en ook de misselijkheid ineens verminderde, dacht oh oh dat zal toch geen foute boel zijn. Maar aangezien ze niet helemaal verdwijnen wijt ik het eraan dat m'n griepje steeds langer geleden is en dat virus dus voor extra klachten zorgde die nu minder worden. T is in ieder geval niet weg 😊 oh ja en er komt ineens een buikje hihi. Kan het allemaal niet meer zo goed inhouden. Leuk, verschuivende darmen hihi.
Hé meiden, al even niet geweest maar ben een paar dagen ziek geweest en eenmaal weer aan het werk was het erg druk. Daarnaast speelt de vermoeidheid regelmatig op. Maar verder alles ok hoor. Haha. Ik mag maandag weer gluren. Hoop zo dat het allemaal nog goed zit en het goed gegroeid is. Normaal gesproken hoeft het weekend niet snel te gaan, maar deze keer mag dat wel. Fijn om te lezen dat de meeste een goeie echo hebben. Wat blijft het bijzonder om te zien hé?!