Moeders omgeving amersfoort e.o.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door wachtend, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Zijn er hier ook moeders uit Amersfoort en omstreken?
    Ik ga over 2 weken verhuizen en heb daar behalve mijn gezin nog helemaal niemand.

Dus ik ben op zoek naar mensen uit die omgeving om in eerste instantie wat te babbelen hier privé en wellicht als het klikt iets leuks te ondernemen met de kinderen.

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hoi Wachtend

Waar ga je naartoe verhuizen in Amersfoort? Heb je er een beetje zin in? Wel pittig zeg, verhuizen als je hoogzwanger bent.

Ik woon nu sinds 10jr in Amersfoort, heb het hier prima naar m'n zin. Ik woon in Noord.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.058
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik woon al mijn hele leven in Amersfoort.

Welk gedeelte van Amersfoort ga je naartoe??

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hey dames,

Ik kom in Leusden zelf te wonen. Hebben er veel zin in al is de timing ietswat ongunstig te noemen nu ;)
    Maar goed als ik eenmaal gesetteld ben dan kan ik ook bevallen ;)

Ik ken echt nog helemaal niets en niemand in de omgeving (alleen mijn nichtje woont in Amersfoort maar die werkt ook fulltime) en ben dus een beetje overgeleverd aan mijzelf.
    Woon nu 33 jaar in Almere en ja daar ken ik dan wel weer een heleboel mensen maar goed wegens werk man en de mentaliteit in Almere die de laatste jaren minder werd hebben we besloten om een nieuw leven te beginnen in een dorp.

Hoe bevalt jullie de omgeving? Zijn er nog leuke dingen om naartoe te gaan met mijn peuter en zometeen de baby?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.058
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt een kinderboerderij tussen leusden en amersfoort in. Dat is heel leuk.
    Ook dierenpark amersfoort is leuk om eens te zien ;) wellicht een abbo nemen zodat je daar altijd heen kan gaan (kids zijn nog gratis in jullie leeftijd).
    In leusden kan ik je niet helpen helaas. Behalve zwembad Octopus :)

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Woon ook in omgeving.
    Je hebt kinderboerderij àfpoort, dierentuin, bosbad, binnen zwembad.
    Veder is de piramide van austerlitz vlakbij leuke speeltuin of wandelen in het bos.
    En het henschotenmeer.
    Er is vind ik zelf heel veel te doen in de omgeving.

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik woon ook in Amersfoort :)

Deel Deze Pagina