Ik mis hem zo :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn vriend is voor 2,5 week naar Sudan om wat zaken te regelen en zijn familie te bezoeken.
    Ik mis hem echt ontzettend veel! Ik ben al vanaf gisteravond aan het huilen als een klein kind zo ellendig voel ik me.
    Eerder als hij weg ging was het helemaal niet zo erg, denk ook dat het nu zo is omdat het sinds een enkele weken ontzettend goed gaat tussen ons, we hebben samen wat problemen gehad en stonden haast op het punt om uit elkaar te gaan maar zijn er toch samen weer helemaal voor gegaan.
    Ik mis hem gewoon ontzettend! En hou gewoon ook zo verschrikkelijk veel van hem.

Bah wat kan je je toch triest voelen:(

Moest het even van me afschrijven dat lucht toch wat op.

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja dat is vervelend meid! Kan me voorstellen dat je je lief mist als het net weer lekker gaat!
    Schrijf een dagboekje ofzo om het van je af te schrijven, kan je het daarna aan hem laten lezen...?!

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Oohh 2,5 week!! wat lang!
    Zou echt niet zo lang zonder mn vriend kunnen!
    Laatst bleef hij een nacht bij zn ouders slapen, vond zn broertje een xtje gezellig zodat ze de volgende dag samen naar voetbal konden gaan.
    Oohh wat was dat al verschrikkelijk.

Nee als hij ooit zo lang weg moet, dan ga ik mee:D

Sorry, zijn niet echt ondersteunende woorden, heb echt wel met je te doen! veel succes om deze dagen door te komen!

4. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ach meissie toch! Gewoon lekker hier even van je afschijven.
    Wat voor mij een beetje hielp toen mijn man een week weg was (hij was gaan kamperen) is elke dag een brief aan hem schrijven, gewoon de dag doornemen en zeggen hoeveel je hem mist en zo.
    En zorgen dat er om de dag iemand op bezoek komt, of zelf eventjes de deur uit gaan.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vervelend zeg :(
    Maar denk maar zo, beter dat je hem zo mist als dat je blij zou zijn dat ie opgehoepeld was ;)
    Haha weet het, schrale troost....

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik mis mijn man nog ontzettend als hij werken is pfffffff dan nog kijk ik elke minuut op de klok hahaha. dus ik snap je heel goed hoor!alleen heb je aan mij ook niks hiermee,arme meid ;) gewoon veel hier komen en lekker kletsen hier over van alles en nog wat! ;)

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja meid, ik ken het gevoel! Mijn man zit bijna iedere maand twee weken in Singapore dus ik weet hoe het voelt om je ventje zo verschrikkelijk te missen. Maar toch vliegen die twee weken altijd snel om als je eenmaal die eerste twee, drie dagen voorbij bent.....tenminste dat is bij mij zo. Ik moet ook zelf 100% de zorg voor onze twee kleintjes overnemen (los van de oppas) want wij hebben hier verder geen familie, zitten allemaal in de VS en Azie. :(
    Ach, denk maar zo, het zal groot feest zijn wanneer jullie hem straks weer zien. Kan hij trouwens wel mobiel bellen en e-mailen vanuit Sudan?

Fijn trouwens dat het zo goed gaat (weer) tussen jullie! :):):)

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    oh kan het me zo voorstellen mijn man was 1.5 maand in het buitenland en oh wat heb ik hem gemist ik streepte elke dag die was geweest door ;) maar toen we elkaar weer zagen...:) leefde echt uit naar dat moment.

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    he wat vervelend zeg! ik snap helemaal wat je bedoelt. voordat mijn vriend en ik gingen samenwonen, woonde hij nog in alkmaar en ik in den haag. ik heb geen rijbewijs dus kon niet even snel heen en weer. verder werkte we alle 2 dus t was in t begin alleen in t weekend en die dagn doordeweeks vond ik al vreselijk lang duren! pff
    gelukkig kwam hij al snel naar den haag :D

nou oke het is misschien niet hetzelfde nee, maar ik ken wel goed t gevoel van missen.

ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en zie t maar zo: je mist m omdat t zo vreselijk goed gaat tussen jullie! en dat is alleen maar mooi toch :D als hij dan straks terug is, weet je hoe t is zonder m en gaat t alleen maar nog beter :D
    maar t gewoon lekker van je afschrijven meis of wat misschien ook wel een leuke afleiding is, is een leuk dagje of weekendje voor jullie samen organiseren. lekker spitten op internet en ideeen op doen. dat soort dingen deed ik altijd en werd er erg vrolijk van :D

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vroegah was mijn man gewoon steeds drie maanden weg en zes weken thuis. Dat is pas lang weg :D Maar ik snap wel hoe je je voelt, zou hem nu ie elke avond thuis is net zo hard missen als ie 2,5 week weg zou zijn!

Maar als je elkaar straks weer ziet, dat is zooo leuk! Ga je hem ophalen van Schiphol? Gewoon lekker veel dingen plannen deze weken, leuke dingen doen met je kleine meid dan vliegt de tijd voorbij hoor. Ongegeneerd allerlei foute tv-programma's kijken, eten wat jij lekker vindt (al eet je een doos bonbons als avondeten... toch niemand die het ziet...) Vriendinnen bellen die je al lang niet meer hebt gesproken...

En voorpret voor als ie er straks weer is, is ook leuk, verwen jezelf met leuke kleding of lingerie, met gezichtsmaskertjes, haal zijn lievelingseten in huis...

Sterkte d'r mee!

11. Blaak

Blaak Niet meer actief

Wel fijn dat het zo goed gaat tussen jullie zeg, ik zou er af en toe toch echt geen problemen mee hebben als mijn manneke even een paar weekjes weg is hahaha:D

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik denk dat het nu extra moeilijk is omdat het juist zo goed gaat, ben bang dat als hij terug is het allemaal weer anders is. Wat natuurlijk niet zo zal zijn als het aan mij ligt.

Volgende week ga ik shoppen alles nieuw van boven naar onderen ben vandaag al even naar de kapper geweest alles op zijn kosten hahaha.Zit er zelfs over te twijfelen om m'n nagels te doen, ben zelf nagelstyliste maar vind het verschrikkelijk om m'n eigen nagels te doen! Maar heb zin om me helemaal op te tutten alvast voor als hij terug komt :D .

Straks worden ik en de kids door m'n moeder gehaald we gaan daar een nachtje slapen en morgen hebben we suikerfeest van onze sudaneze gemeenschap. Dus heb voor de komende 2 dagen wel afleiding.

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Toen ik zwanger was, ging mijn man 3 weken naar het buitenland. Oh, oh wat had ik hem gemist. Maar toen ik hem weer zag was ik ook zooooo blij. Dat is toch ook een mooi moment. Aan de ene kant ook weer leuk en spannend als je je man weer bijna gaat zien.

Over een maandje gaat hij voor 35 dagen weg. Ik moet nu al slikken bij de gedachte...

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik weet helemaal hoe je je voelt, mijn man en ik hebben 2,5 jaar een relatie op afstand gehad....We zagen elkaar ongeveer om de 3 maanden. Dat was niet echt tof, zeker toen we op een gegeven moment echt niet meer zonder elkaar konden.

Probeer wat afleiding te zoeken, spreek af met vriendinnen, ga winkelen met je moeder, etc....Elke dag die voorbij gaat is er weer één minder tot hij weer terugkomt! Sterkte!

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik weet een beetje hoe je je voelt. mijn vriend is 3maanden weg (en ook 3maanden thuis daarna:D) ik vind die eerste week 2weken juist zo moeilijk, want dan moet ik in mijn eigen ritme komen.
    hij is nu al 2maanden weg, nog ongeveer 5weken en dan is hij er weer.

inderdaad gewoon leuke dingen doen. en jezelf verwennen. ik liep van de week al in de supermarkt te denken wat ik allemaal voor lekkers ga kopen voor als hij thuiskomt:) en wil ook nog naar de kapper en liefst nog wat afvallen;)

succes 2weken gaan best vlug voorbij (dat vind ik zelfs nu ik al 4weken in de ziektewet thuis zit)

16. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wat vervelend meid! :( Kan me het
    heel goed voorstellen dat je je dan heel erg rot en verdrietig voelt...
    Afleiding zoeken. ;) Maar das makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

Maar denk maar zo, 2.5 weken zijn zo voorbij hoor... Ik heb toen van 16 nov tot 28 maart moeten wachten tot mijn ex uit Afghanistan kwam, das was een eind joh! Er leek gewoon geen eind aan te komen, en dan ook nog de gedachte dat hem daar wat zou kunnen overkomen.. :$ PFF dat was een verschrikkelijke tijd.

Sterktee!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Liset, een dikke knuffel voor jou meis!

18. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook verschrikkelijk als m'n mannetje er niet is, al is het maar een lang weekend.
    Ik voel me gewoon niet compleet als hij er niet is.. dus ik kan me heel goed voorstellen dat 2,5 week heeeeel lang is, ik zou ook erg verdrietig zijn.
    Overdag valt het nog wel mee, dan ben je bezig, maar 's nachts lig je alleen in je bedje.. zo ongezellig. :(

Sterkte meid!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff 2,5 week had ik t maar zo luxe..

ferdi is dadelijk weg van nov tot april ( ook naar afghanistan ) en dan ist ook nog niet zonder gevaren :(:(

maar ja daar heb jij natuurlijk niks aan! sorry ;)

indd gewoon vaak hier op de site zitten / naar vriendinnen/ familie enz.. ;)

x

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ah joh, 2,5 week is zo voorbij. Ik heb vorig jaar 4,5 maand alleen gezeten ;) En dan kon ik hem ook nooit bellen en moest maar afwachten wanneer hij in de gelegenheid was om te bellen. Dat was ongeveer 1x per week, maar soms kon hij helemaal niet bellen. En we konden ook nooit afspreken van: Volgende week, zelfde tijd, of zo :(

Probeer zoveel mogelijk jezelf af te leiden, door met vrienden af te spreken of zo.

Deel Deze Pagina