Te koop aangeboden Quinny Freestyle 3xl compleet. Wandelwagenbak met matras incl overtek, deken incl overtrek, regenhoes en muskietennet. Wandelwageninzet met zonnekap, voetenzak en regenhoes. Onderstel, het voorwiel kantelt mee maar kun je ook vastzetten, bandenpomp en verzorgingstas. Foto's staan in mijn album. Als richtprijs heb ik 150,- in gedachten
Hoi de maxi cosi zit nog niet in de prijs inbegrepen, maar de maxi cosi kan eventueel wel overgenomen worden. De maxi cosi is zwart met zilvere kroontjes, incl hoofverkleiner, voetenzak, regenhoes en zonnekap.
ik ben heeel erg aan het twijfelen om een bod te doen. ik vind het best een mooie wagen. zoek eigenlijk een zwarte. maar het probleem is dat ik pas 3 maanden ben en dat het eigenlijk nog iets te vroeg is om al deze spulletjes aan te schaffen. + ik krijg de kinderwagen van mijn ouders en vind het ook weer niet zo netjes om er om te gaan vragen.... ik denk dat ik toch nog maar even wacht. toch heel erg bedankt voor de snelle reacties!