Mocht ik het nog niet gedaan hebben bij deze gefeliciteerd ! Super leuk man! Eerste echo gehad dus, kan me voorstellen dat je ff emotioneel was. Zou ik ook hebben hoor. Ben wel stiekem beetje jaloers hoor! Hoeveel weken ben je nu dan? Spannend ga je je Fam. Gewoon zo zeggen of nog op een speciale manier ??
Lief! Dankjewel. Ik kan ook begrijpen als jullie willen dat ik niet meer meeschrijf hoor omdat ik nu zwanger ben. Wil jullie absoluut niet jaloers maken. We hebben voor mijn ouders een fotolijst gemaakt met daarin foto's van de zwangerschaptesten, foto van ons toen we net getest hadden en 2 foto's van de echo. In het lijstje wat over was hebben we een kaartje gedaan met "verwacht mei 2015" Voor mn schoonouders hebben we een slideshow gemaakt met vakantiefoto's deze hadden ze nog niet gezien en daar hebben we ook bovenstaande foto's in verwerkt. Ik ben vandaag 8 weken
Nee tuurlijk mag je hier mee blijven schrijven. Ik heb altijd het idee dat je bij andere groepjes niet zo snel tussen komt omdat die al zo veel pagina's hebben enz. Haha Maar zo kunnen we alleen maar meelezen met jou ervaringen enz dus vind het wel leuk!! En interessant allemaal. Super leuk idee hoe jullie het gaan vertellen. Vooral met die slideshow de foto's er tussen doen. Leuk! Haha vooral hun reactie dan ineens! Mag ik vragen wanneer je positief getest hebt? Al voor je nod of niet??
Stiekem zijn we jaloers haha! Ik vind het ook heel leuk als je hier blijft schrijven hoor, wat meisje29 ook zegt, jouw ervaringen lezen Leuk zeg, een origineel idee! Zouden ze het verwachten? Spannend joh die reacties dan....!!!
Haha nee ze gaan het totaal niet verwachten. Dat weten we zeker! Ik heb positief getest 3 dagen na NOD. Ik dacht al dagen dat ik gewoon ongesteld zou worden. En dit was de 1e ronde dus totaal geen rekening mee gehouden dat het raak zou zijn. Op mn verjaardag positief getest Ik vind het ook erg leuk om jullie verhalen te lezen en jullie te steunen!! Hopelijk zijn we allemaal straks hartstikke zwanger
Oke, een beetje meer hoop voor mij, haha. Leukste verjaardagscadeau wat je maar kans wensen! Laat je het ons weten als je het verteld hebt? Ben heel benieuwd
Oh wat super leuk en origineel bedacht dufel!!! Op je verjaardag een positieve test dan is het beste cadeau ever! Ik vind het super leuk als je hier blijft! Ik heb vandaag getest.. Helaas was m'n test Omo wit
Weet niet meer wie het deed maar het lijstje mag aangepast worden. Ik ben nog niet ongesteld maar net weer negatief getest dus dit is m Niet geworden helaas. Ik mag op ronde 7. De rest van de gegevens hangen even af van wanneer mijn menstruatie komt. Wel balen hoor, had stiekem toch nog een klein beetje hoop Maar nu deze test ook negatief is geef ik De moed op en heb ik het liefste zo snel mogelijk de menstruatie.
je hebt nog 3 dagen tot nod toch?? Dan heb jij zeker nog wel een kans! Ik had net een omowitte test en is behoorlijk klote elke keer weer. Dus ik duim extra hard voor jou positieve test deze maand !!
Meisje, wat rot voor je! Zodra ik thuis ben zal ik het lijstje aanpassen. Louloute, ook rot voor jou dat het negatief is. Maar als je NOD nog niet is, heb je nog kans, toch? Dufel, wat een superleuk idee! Ik zit af en toe ook te bedenken hoe we het zouden vertellen maar heb nog niks bedacht. Maarja, heb er nog wel even tijd voor. Sowieso willen we het denk ik pas na de eerste echo vertellen. Wanneer willen jullie het gaan vertellen?
Nou voor mij mag het lijstje ook aangepast worden. Vandaag op dag 54 ongesteld geworden. Vind ik opzich wel fijn want 14okt heb ik intake gesprek voor IUI, dan kom ik in een nieuwe cyclus. Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik heb weer wat hoop!!!
NOD Sweetnesz, 27 jaar, NOD 05-10-2014, 15e ronde (ronde 4 met Clomid), 1e kindje Monijari, 28 jaar, NOD 07-10-2014, 3e ronde, 1e kindje Louloute, 26 jaar, NOD 09-10-2014, 1e ronde, 1e kindje Lelie89, 25 jaar, NOD 15-10-2014, 2e ronde, 1e kindje Juf1987, 27 jaar, NOD 30-10-2014, 2e ronde, 1e kindje Cherubin, 26 jaar, NOD onbekend, 1e ronde, 1e kindje Loutje86, 21 jaar, NOD onbekend, 8e ronde, 1e kindje Vlinder12345, 24 jaar, NOD onbekend, 2e ronde, 1e kindje Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje ZWANGER! Gosh, 32 jaar - 14 mei uitgerekend - tweede kindje Dufel, 27 jaar - 15 mei uitgerekend - 1e kindje, 1e ronde Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend - 1e kindje, 1e ronde Erminea, 32 jaar - 18 mei uitgerekend - eerste kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak)
@meisje29, lelie89 thanks! ja het kan nog wel maar ik weet het niet.. voel me niet zwanger ik dacht dat ik me heel speciaal zou voelen ofzo maar voel niks behalve mijn gewone pms klachten dan maarja ik blijf hopen maar het was onze eerste ronde pas en volgens FF had ik geen eisprong deze maand dus ..niet echt een verrassing dit. over wanneer ik denk dat wij het aan de fam & friends gaan vertellen: ik denk dat ik het gelijk ga vertellen aan m'n moeder..en de rest pas na 12 of 20 weken
Loutje86 Natuurlijk zou het beter zijn al bleek je zwanger te zijn maar idd wat je zegt: op naar de nieuwe ronde en de nieuwe kansen!!!
Misschien had ik het al gevraagd maar je begint aan ronde 8 en zie dat je al in het ziekenhuis geweest bent? Of binnenkort een intake gesprek hebt. Speciale reden of omdat het niet lukt? Sorry dat ik zo direct ben en het vraag, als je niks wil zeggen snap ik dat hoor. Maar ik heb ook een verwijzing naar gynaecoloog liggen en we twijfelen of we nu gaan bellen voor een afspraak of nog 1 ronde wachten. Krijg verschillende reacties hierop, sommige zeggen waarom wachten als je verwijzing hebt en sommige zijn helemaal verbaasd dat ik nu al een door verwijzing heb terwijl dat je dat normaal bij een jaar pas krijgt. Is het echt zo raar dat wij een doorverwijzing hebben?
@ loutje jammer meid. Wel "fijn" dat je in elk geval weet waar je aan toe bent @louloute jammer.. maar je nod is toch nog niet? Ik voelde me ook absoluut niet zwanger en heb de eerste 2 weken gedacht dat ik nog ongesteld zou worden (wil je geen valse hoop geven) @meisje29 ik zou gewoon doen wat voor jullie goed voelt. Wij hebben er een zeer emotionele en leuke dag opzitten. Wauw wat is het bijzonder als je je ouders en broers dit leuke nieuws mag brengen. Tranen van blijdschap, vreugedansjes en iedereen superblij en verrast. Morgen de intake bij de vk. Ben benieuwd
@meisje29, ik zou gewoon naar ziekenhuis gaan . Niks geks aan, wie weet wat er uit komt. Kijk maar naar mij. Bij mij lukt het zwanger raken waarschijnlijk niet zonder hormonen. Ben nu zo blij dat ik er na een half jaar achter ben gekomen !
Wij zijn in juli naar de huisarts gegaan omdat het dus nog niet gelukt was. Mijn vriend is zelf via IVF gekomen. Zijn ouders hebben er 10jaar over gedaan want IVF was toen nog niet echt bekend, meteen raak na IVF1. Dat is eigenlijk de reden dat wij ook direct zijn doorverwezen, zaad van mijn vriend is heel slecht kans op een spontane zwangerschap is heel klein! Wij hebben al veel onderzoeken gehad (echo's, bloedprikken, HSG onderzoek, soa enz, alles goed bij mij), en nu worden we overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat ze daar meer van iui enzo weten... 14 okt intake gesprek en hopelijk meteen een behandelplan. Als ik jou was zou ik wel naar de huisarts/zkh gaan, echt, wees blij dat ze je serieus nemen...pak die kans! Zoveel mensen zijn al 2 jaar bezig en moeten dan nog is 6 maanden zelf proberen pfffff slopend.... Succes!!
@meisje29 ik sluit me aan bij de andere dames, je hoeft je niet schuldig te voelen, wees blij dat je inderdaad serieus werd genomen en doorverwezen bent!