Nieuwe members, nieuw praatgroepje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door olivia23, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olivia23

olivia23 Niet meer actief

@ingetjuuh, welke testen heb je gebruikt? Ik gebruik de CB dig met dubbele hormoonindicator. is wel duur maar had geen zin in gezeur met dipsticks want lees vaak dat men zich dan weer druk maakt over de dikte van het streepje etc..

2. olivia23

Dames, ben vandaag dagje vrij dus om afleiding te zoeken ga ik zo maar lekker naar de kapper en koffie drinken met een vriendin!

Ik heb slechts aan 3 mensen verteld dat we bezig zijn omdat ik er anders helemaal niet over kan praten.. hoe doen jullie dat?

fijne dag allemaal, en sterkte met al het wachten :(

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Welkom ingetjuh! Word al een leuk groepje zo meiden! :)

Noem ons gek maar wij zal al begonnen te sparen aan de baby uitzet..
    Ik kwam heel goedkoop een bedje en een commode tegen dus we hebben het vast aangeschaft. Al staat het er bij wijze van 2 jaar, voor die prijs kreeg ik zoiets niet weer, en het was zo gaaf.. Het staat zelfs al in de 'baby-kamer' hihi. Tja we zijn dan miss rustig onder mijn onregelmatige cyclus en doen geen ovu testen enzo, maar je kan natuurlijk niet overal rustig in zijn :p hahaha
    Gister even geprobeerd of tekenen op de muur wilde, want ik ga zelf een muurschildering maken in de baby-kamer.. En dat ging zo lekker dat hij bijna af getekend is hahahah! Ben ik erg? :p

Bij ons weet niemand het. Alleen wijzelf :) lekker spannend :)
    En vind het eigenlijk wel heel tof om zo'n geheim te delen samen.
    Vorige week gehoord dat mijn schoonzus zwanger is, en toen ze weer weg waren hadden vl en ik het natuurlijk ook over 'ze moesten eens weten' hahaha.

Veel plezier bij de kapper en met je vriendin Olivia! Ga je wat bijzonders laten doen bij de kapper? Of gewoon bijknippen?

4. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @olivia23 uhm geen idee ik had ze bij sensitest.nl besteld. Het donker streepje was duidelijk te zien met 14 testen hihi..
    succes olivia met de afleiding!
    Wij hebben het ook tegen een paar mensen gezegd, lukt me echt niet om helemaal niks te zeggen hihi..

@woezel.. hihi leuk dat je daar al zo mee bezig bent! En wat gaaf dat je een eigen muurschildering gaat maken. Helemaal niet erg hoor alleen maar leuk.

wij hebben nog een weekje vakantie dus we gaan ook afleiding zoeken.. lekker wat nieuwe meubels gaan kijken.. fijne dag iedereen!
    En ik hou jullie op xe hoogte.. ;)

5. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Hihi lekker bezig w03z3l! Lijkt me alleen wel moeilijk met bezoek, zien ze de spullen dan niet staan in de "babykamer"?

Ik koop voorlopig nog niets, of ik moet echt een hele leuke aanbieding tegenkomen. Ik ben verslaafd aan de Sale op hm.com en ga nu de baby afdeling ook maar in de gaten houden.

Misschien dat ik binnenkort eens moet gaan uitzoeken wat we nog allemaal hebben van kleutermans. Dat is na de verhuizing op zolder beland.. geen idee wat er nog allemaal ligt! Maar de meubels hebben we toen wel weggedaan. We hebben wel nog de kinderwagen.

Wij hebben het ook aan niemand verteld. Vorige keer hebben we vrij vroeg verteld - aan iedereen - dat we zwanger waren en ik had daar achteraf toch wel spijt van. Nu zou ik het echt pas bij 12 weken vertellen.

En oja jongens.. de test van vanmorgen, 2 dagen voor nod.. was positief :D :D :D Pfoe! Hopelijk gaat het goed.

6. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Oooh Gosh! Wat spannend!!! Ik duim voor je dat het goed gaat en dat hij/zij blijft plakken!

Nee niet lastig met bezoek.. Die hebben niks te zoeken op de bovenverdieping :p

7. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    Hallo allemaal,

ik ben eveneens nieuw op het forum en wil me graag aansluiten bij het praatgroepje :D

Olivia23 ik heb de club toch gevonden.

Ik ben 26 en zoals anderen hier, door omstandigheden was mijn kinderwens uitgesteld. Nu is het zo ver dat we begonnen zijn aan ronde 1.
    In april gestopt met de pil. In juli de eerste normale cyclus gehad en nu is het aftellen naar zondag. Dan zou mijn NOD moeten zijn.

Lastig is dat ik voor ik met de pil begon erg onregelmatig was en het lijkt erop dat mijn lichaam dit nu voortzet. Voordeel is weer dat ik de eisprong duidelijk opmerk... Ik begrijp alleen niks meer van mijn eigen lichaam. Symptomen all over maar ik ga braaf wachten tot zondag.

Jullie ook allemaal heel veel succes. Vind het zo spannend!:p

8. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Welkom ook jij Josslyn!
    Lastig he die onregelmatige cyclussen... Is niks van te snappen.. :(
    Maar spannend dus ook voor jou! Kun je het een beetje volhouden tot zondag? Veel afleiding zoeken he! ;)

9. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    #29 kuikentjepiep, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    Welkom Gosh, josslyn, Cetje en inge. Leuk dat jullie meekletsen!

@Gosh:Ik had 8 jaar de pil geslikt en buiten de stopweken nooit tussendoor gestopt met de pil. Ik werd de eerste maand netjes ongesteld dus ik dacht dat is mooi! Helaas bleek het schijn te zijn omdat de hormonen nog in mijn lichaam zaten. Daarna ben ik 8 maanden niet ongesteld geweest :( was echt bang maar uiteindelijk komt het toch goed. Ik hoop dat het bij jou sneller weer helemaal op gang komt.

Ik heb 6 dagen voor NOD 2 testen gedaan en beiden licht positief. Ik heb nu net weer een test gedaan 4 dagen voor NOD ook heeeel miniscuul licht streepje maar lichter dan de eerste twee. Raar he.
    Tenminste als ik uitga van mijn laatste cyslus zou morgen mijn NOD zijn, maar gemiddeld toch wel 30/31 dagen dan zou ik dus pas vrijdag weer mogen testen. Voel me wel zwanger.
    En dan met drie positieve testen zal het toch echt waar zijn.

Nu ga ik pas het weekend maar weer testen als ik het zo lang vol kan houden. Ik geloof het echt niet.
    Dan zou ik echt zoveeeeeel geluk hebben.
    Duimen jullie mee?!?!

10. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik snap je gevoel helemaal. Ik loop de hele dag met een tollend hoofd. Ik kan me gewoon niet concentreren in vergaderingen etc. Mijn vriend zegt dat ik het los moet laten maarja met 3 licht positieve testen kan ik het echt niet loslaten! Ik geloof het niet en elke keer als ik naar de wc moet dan ben ik zo bang dat ik ongesteld word.
    Heb er met niemand over gepraat. Ben ook benieuwd wat anderen doen en of jullie of dit onderwerp praten...

11. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé wat leuk een nieuw topic! Ik zou ook wel graag mee willen kletsen.

Ik ben Floralie, 23 jaar en heb een dochter van 1,5. Ik zit nu ook in mijn eerste ronde (dag 23?). Ik verwacht over een dag of 10 mijn NOD.

12. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    Mwah volhouden tot zondag moet wel lukken :p wat moeilijk is, is om geen hoop te krijgen en dan teleurgesteld worden.

En afleiding..ik mag gelukkig veel werken deze week dus dat komt wel goed ;)

13. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik heb bloedverlies en kramp, denk dat het vruchtje eruit wordt gezet :(
    Had ook wel bizar geweest als het in één keer was gelukt.

14. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Oh wat erg Gosh! Hoever was je dan op je NOD precies? Had je al een positieve test in handen??

15. olivia23

Dames!!!
    vandaag aan het werk en ik werd ineens helemaal niet goed... einde van de dag nog steeds niet ongesteld ook dus toch op weg naar huis testje gekocht.... wat denken jullie!!! dikke vette streep!!!!! Ik geloof het gewoon niet want heb echt gevoel dat ik ongesteld moet worden!
    net nog een clearblue gekocht en die zegt 2-3 weken zwanger..

Dus ik denk JEEEEJ!!!! wel spannend hoor!
    Waar ik altijd dacht bij anderen ach komt wel goed merk ik nu toch dat het begin beetje eng is, missvhien ook door dat ongesteldheidsgevoel... ben elke keer bang als ik naar de wc ga!
    hopelijk houdt het snel op!!

sorry helemaal geen reactie op anderen nu maar ben even helemaal ondersteboven :D:D:D:D:D:D

16. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Gefeliciteerd Olivia!!! Wat spannend he!
    Ik denk ook steeds dat ik op de wc ongesteld word. Durf niet te persen hahaha.
    Ik heb vandaag echt een extreem felle steek gevoeld in mijn baarmoeder. Ik kromp echt ineens. Dat was niet fijn. Hopelijk is het dat ik echt zwanger ben en dat mijn baarmoeder aan het groeien is. Ook al twee dagen hoofdpijn.

3 kv testjes met een licht roze streepje. Maar nog steeds durf ik niet blij te zijn.
    Toch weet ik het zeker dat ik zwanger ben.

Raar maar in het verkeer doe ik extra voorzichtig omdat ik het gevoel heb nog iets in me te dragen etc.

Ik wil dit weekend clear blue gaan doen.. Heb nog 1 kv test liggen. Hopelijk kan ik me morgen beheersen het niet te doen..

17. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Had gisteren (twee dagen voor nod) een positieve test, de dag daarvoor een tuurstreepje.

18. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Oh jeetje das niet leuk :(

Dat kan hier ook nog gebeuren...

Ik wens je veel sterkte! Hopelijk is het de volgende ronde raak!

19. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik vroeg me af of ik ook welkom was. Ik ben niet helemaal net begonnen maar ik zit nu op het wachtbankje en voel me een beetje alleen :).

20. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Gosh: wat naar voor je! :( ik voel met je mee.. Veel sterkte, en kop op... Het komt wel goed! *knuffel*

Olivia: van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan!!!

Erminea: tuurlijk mag je meekletsen meid! Niemand moet zich alleen voelen! Je bent van harte welkom!!! :)

Oke... Nog steeds geen menstruatie hier... Inmiddels dag 41 geloof ik, van m'n cyclus. Vroeg me vanmiddag even af of ik misschien toch nog even een testje moet halen... Al voel ik me verder niet raar of anders ofzo... Wat vinden jullie? Moet ik er een testje aan wagen?

Deel Deze Pagina