Dufel, sensitest en clearblue met smiley. Heel gek! Morgenochtend naar de gyn dan weet ik waarsch meer. Louloute, wauw hoe gaaf is dat! En ook echt al bijna! Ga je een huisje kopen die jullie zelf nog moeten opknappen? (Ik denk nu aan het programma "ik vertrek" haha) Lelie, leuke NOD heb je 12-16-11-2014 Ja ik weet zeker dat ie positief was, clearblue gaf ook een smiley aan. Paar pagina's terug heb ik een foto van de testen geplaatst. Morgen naar de gyn, inwendige echo gok ik zo.. dan zal ze vast wel zien of de eisprong al geweest is!
Het zag er een beetje vreemd uit haha dus heb het maar gewijzigd. Maar ik denk wel dat de gyn kan zien of er een eisprong is geweest of niet. Als de eisprong nog niet is geweest kunnen ze de eitjes zelfs meten dus ik denk wel dat ze kunnen zien of het gesprongen is. Misschien een rare vraag maar kunnen ze dan ook niet zien of er nog sperma zit of is dat niet zichtbaar? Heb nog nooit een echo of iets dergelijks gekregen dus ik weet er sowieso niks van hahaha
Ja dat kan ook maar dat is geen echo dan doen ze mbv een eendenbek en dan "schrapen" ze iets weg.. dat is een samenlevingstest !
nee we gaan voorlopig nog geen huis kopen daar, eerst huren en daarna kijken we wel wat er alml te koop staat! hihi niet zo romantisch dus! hihi ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, volgens mij ziet sperma er (bijna) hetzelfde uit als je eigen slijm dat klinkt alsnog niet al te smakelijk natuurlijk maar ik denk dat ze dat wel gewend zijn hihi!
maar we vertrekken dus voor kerst (23 dec ) gaan dan eerst bij familie langs enzo (mijn man is Frans) en daarna begint het nieuwe leven daar! Omdat mn man Frans is is het natuurlijk al een stuk makkelijker om alles te regelen. Maar alsnog, het is best lastig - ik snap niks van hun zorgsysteem, ben aan het uitzoeken wb het werken daar, pensioen en dat soort zaken... en heb op een frans forum gelezen dat je daar pas na 2 jaar proberen zonder succes wordt doorgestuurd! erg!
Samenlevingstest heb ik volgens mij wel eens een keer over gelezen. Dat is om te kijken of het sperma in je baarmoeder kan overleven toch? Gaan jullie je kindje ook twee-talig opvoeden? Spreek je zelf ook Frans? Wow, pas na 2 jaar! 1 jaar vind ik eigenlijk al te lang als ik sommige verhalen lees van vrouwen pfff.
Lelie89 zijn we wel van plan iig! Ik wil eigenlijk dat ze minstens 3 talen spreken (+Engels). Fransen staan niet echt bekend om hun talenknobbel maar daar gaan we aan werken dus hihi en ja ik was ook verbaasd! maar ze zeggen dus dat bijna iedereen 'gewoon zwanger wordt' na 2 jaar. Dus moet je maar afwachten, geduld hebben en 'het komt goed'! zelf vond ik 1 jaar ook al zo lang! 1 cyclus eigenlijk ook al
@Louloute, spannend, heel nieuw avontuur! fijn dat je man Frans is dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. leuk dat je je kindje(s) meertalig wil gaan opvoeden!! kan je niet gewoon zeggen dat je al 2 jaar bezig bent?.. maar ja aan de andere kant, ziekenhuis in ziekenhuis uit is ook niet leuk.. @Lelie, dat klopt!
Oh wat gaaf Louloute! Heel nieuw avontuur zo, gelukkig is je man Frans idd, anders is het helemaal een sprong in het diepe. Maar gaat vast goed komen. Waar in Frankrijk gaan jullie wonen?
Plaats dit even in 2 topics hoor Net terug van de afspraak bij de gyn! Behandelplan gemaakt...dinsdag ongesteld worden (of niet hihi), en dan beginnen met clomid+pregnyl. Ze wilde eigenlijk zonder hormonen proberen..''wantja, je bent nog jong!'' maar dat zag ik niet echt zitten door mijn onregelmatige cyclus. Nu gaat het allemaal opeens wel heel snel! Spannende tijd...als het nou de eerste keer lukt hebben we zo'n gaaf kerstcadeautje!!
Wauw dat gaat indd snel. Zou wel super gaaf zijn als kerst cadeautje een zwangerschap. Daar hoop ik ook op, maar dan moet het wel lukken deze of vlg maand. Deze maand zou ideaal zijn. Maar zeker een spannende tijd ! Ben wel super benieuwd hoor! Nog beter zou zijn dinsdag niet ong en dan meteen raak. 😀😀
@loutje86, dat is snel. Heb je ook pcos? Ik heb over 2 weken uitslag van bloedtesten en behandelplan bespreken. Spannend!
@vlinder, nee geen pcos bij mij is alles goed en bij mijn vriend ook helaas(?) niets gevonden..kan niet wachten tot het dinsdag is wat gaan jullie voor behandeling doen? ook IUI?
Loutje, laten we allemaal duimen dat je dinsdag niet ongi wordt en positief test zodat je de hormonen niet hoeft te nemen! Hopelijk wordt het voor de rest van ons ook een (vervroegd) kerstcadeautje!
vlakbij Genève waarschijnlijk! Genève is Zwitserland I know maar zeer waarschijnlijk gaan we in één of ander klein dorpje wonen ergens in Haute-Savoie (dat is een streek daarzo). En de meest dichtstbijzijnde grote stad is dan Genève hihi of anders Grenoble maar die is al iets verder weg. Ik ben nu ook druk bezig met werk zoeken. Arf het valt niet mee! Gisteren 3 brieven gestuurd, vandaag 2x een negatief antwoord binnen, 1 daarvan al om 9:43 uur 's ochtends! Dus ze wilden mijn candidatuur niet eens bekijken. Maar goed ik heb iig iets terug gekregen dus hoef niet te hopen en te wachten (ohh jeeej wéér dat wachten hihi ) Wow dat gaat idd snel! Ik hoop echt dat het nu gaat lukken en idd kerstcadeau dat zal ideaal zijn!!! Fingers crossed!
Lief die berichtjes van jullie, dat doet me echt goed! We gaan gewoon met zn allen voor een kerstcadeautje hahah! @Louloute oh, super gaaf vlakbij Genève! Vind je het spannend? Alles nieuw, andere taal, andere mensen.. Dan gaat 2015 echt jullie jaar worden.. huisje, kindje ! Leuk!!!
@loutje86, ik weet niet wat we gaan doen. Denk clomid, voor eisprong. Want met pcos heb geen eicelgroei en springen ze ook niet.
Wat spannend Loutje! Hopelijk dinsdag een positieve test en anders een mooi kerst cadeau voor jullie! Op basis van een normale cyclus zou ik morgen ongeveer eisprong moeten hebben. Heb dus manlief maar even in actie getrommeld haha! Louloute, gaaf hoor! Wel balen dat ze je sollicitatie niet eens bekijken
@louloute jeetje wat spannend zeg!! @loutje wat goed dat je hebt doorgezet en toch met clomid kunt gaan beginnen. Wie weet is het wel niet nodig @cherubin lekker klussen dus de komende dagen @kerstcadeautje ik ga voor jullie duimen meiden!!!
Het is een beetje stil hier dus maar ff een update Ik wil heel graag testen maar weet niet wanneer mijn eisprong was dus ook niet wanneer ik kan testen. Dus moet ik wachten tot mijn nog. Al weet ik dus ook niet wann me nod is hihi Wel heb ik wat meer klachtjes dan normaal. Veel afscheiding, lage buikpijn en af en toe misselijk. Maar goed ik weet hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden dus het zal deze maand wel niet raak zijn. Hoe is het bij jullie ?