Woezel sommige vrouwen hebben helemaal geen symptomen behalve het uitblijven van de menstruatie.. Ik vind het knap dat je nog niet getest hebt hahaha
Welkom Erminea!!! Spannend hoor zie dat je al in de mmm zit. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Gosh, wat naar voor je...kan iedereen overkomen. Heel erg veel sterkte. Olivia23: Supergefeliciteerd! Welkom Erminea, gezellig dat je erbij bent Kuikentjepiep: spannend hoor...
Goedemorgen allemaal! Welkom Floralie en Eminea! Olivia: GEFELICITEERD! Wat moet jij blij zijn! Gosh: He bah wat een rot bericht, zeker als je al positief getest hebt... Is je menstruatie al op gang gekomen? Woezel: Oooh lastig he... wachten wachten wachten... Ik zit in ronde 2 op dag 35 en voel ook helemaal niks. Heb maandag wel eigenwijs getest, maar die was negatief en om teleurstelling te voorkomen probeer ik de volgende test nog maar even uit te stellen Maar als ik jou was en de vorige alweer drie weken geleden is... Zou ik er wel weer even eentje doen denk ik! Zelf ben ik dus ook nog steeds aan het wachten op m'n menstruatie... Of niet natuurlijk Maar omdat ik niks raars aan m'n lijf voel, netels Woezel, heb ik liever zoiets van "word maar snel ongesteld, dan weet je waar je aan toe bent".
Dat gevoel heb ik dus ook Cetje... Laat die menstruatie maar komen dan weet ik waar ik aan toe ben! Dit is zo irritant haha. Gisteravond met vl over gehad.. Moet ik nou nog es testen? Aan de ene kant denk ik van wel, aan de andere kant... Ik voel niks raars, dus het is vast gewoon een lange cyclus, meer niet... Maandagmiddag had ik wat menstruatie krampjes, dus ik was er eigenlijk van overtuigd dat het er aan zat te komen. Maar vervolgens zijn de krampjes weg getrokken en heb ik nergens meer last van gehad... Zo vreemd. Maar ja.. Aangezien mijn cyclus net op gang komt, en ik pas twee keer een menstruatie gehad heb sinds ik met de pil gestopt ben, kan het natuurlijk zijn dat ik gewoon een eisprong gehad heb, waar ik niks van af wist en dat het al raak is... Want ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is, en ik kan ook nog niet zeggen dat ik hem voel, ik herken het nog niet ofzo.. En wij hebben toch een erg goed seksleven, dus sjah.... Ik moet zo even een paar uurtjes werken, denk dat ik daarna even langs de kruidvat fiets en een test haal. Dan kan ik morgenochtend toch even testen. Je weet maar nooit... Aangezien ik nogal wat moet veranderen aan mijn levensstijl als het echt raak is (stoppen met roken, geen alcohol meer drinken enz) weet ik het liefst graag optijd als het zover is... Hoe is het vandaag met jullie dames?
Goedemorgen dames! Zou ik ook mee mogen kletsen? Ik ben 25 jaar en mijn vriend 26 jaar. Sinds vorige maand is hij eindelijk overstag om ook aan kinderen te beginnen dus dit was mijn eerste ronde. Maandag is mijn NOD, wat duurt het dan zo lang! Gefeliciteerd voor de zwangeren! Gosh, wat rot voor je! Hopelijk blijft de volgende wel plakken!
Welkom Lelie89! Leuk dat je erbij komt. Duurt lang he wachten op NOD? Ik moet wachten tot zondag...geen geduld...ben uit frustratie maar een weblog begonnen hier op zwangerschapspagina om t van me af te schrijven hihi. Nog een paar dagen wachten voor mij tot het testen, maar wat gebeurd er nou vandaag? Krijg ik ongesteldkrampjes aan mijn rechterkant. Ik schrik hier altijd van sinds juli. Dat was of een cycste of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dokters konden het toen niet achterhalen...dus bij elk krampje denk ik eerst oh mentruatie en daarna oh jee het zal toch niet weer dat zijn... Stress, stress, stress...gelukkig mag ik straks weer fijn werken. Het wordt druk vanavond dus kan mijn gedachten ergens anders op zetten
Welkom Lelie, gezellig dat je mee komt kletsen! Ook al dicht tegen je NOD aan, al duren die laatste dagen het langst...Succes met wachten! Josslyn: Werk ze! Fijn dat je een drukke avond tegemoet gaat, geeft lekker wat afleiding. Kan me wel voorstellen dat je schrikt van die krampjes! Woezel: Ik zit zoooo in een soort zelfde schuitje! Geen idee hoe alles voelt en hoe ik alles moet duiden. Na stoppen pil had ik gewoon een normale onttrekkingsbloeding en na 32 werd ik ongesteld. Wel maar heel licht en vrij kort (een dag of vier en steeds maar een beetje). Vervolgens op 20-08 (hou het keurig bij in een appje ) een steek gevoeld links onderin mn buik wat ik geduid heb al 'misschien wel mn eisprong' maar misschien was het wel heel wat anders. Vanaf 25-08 ben ik bijna elke dag wel 1x een druppeltje bloed tegengekomen bij het afvegen. Zo weinig zelfs dat als ik een tweede keer ging vegen ter controle, het al weer over was Pffff wat een verhaal als ik het zo op zit te schrijven, maar goed. Zou het niet eens onwijs erg vinden om ongesteld te worden hoor, nieuwe ronden nieuwe kansen. Waar ik pas echt bang voor ben is dat het allemaal helemaal niet gaat lukken enzo... Krijg ook het idee dat al die data qua DPO en NOD zooo van vrouw tot vrouw verschillen, dat er op al dat gereken eigenlijk geen peil te trekken is. Cyclus kan 25 dagen duren, of 35. Of de ene keer 25 en de andere keer 35. En dan kan je ei 14 dagen voor je menstruatie zijn, maar ook 10 of 18... Nou als je al die verschillen gaat combineren kom je er alleen met een ovu test achter volgens mij, en daar heb ik nog niet zo'n zin in.
Ooooooh kuikentjepiep GEFELICITEEEEERD!! Super leuk om zo die testen onder elkaar te zien, en dan zeker de tekst 'zwanger 2-3'. Geniet ervan, hopelijk gaat alles goed!
Bedankt!!!! Ik weet niet maar ik geloofde de Kruidvat testen gewoon niet. Al wist ik het aan de symptomen al wel gewoon hoor. Al die topics hier over vals positief en indroog streepjes etc. Nu de clear blue maar even gedaan en dat geld is het me zeker wel waard. Ik heb nu eindelijk de bevestiging. Ik vind het heeel heel erg bijzonder en spannend. Kan niet geloven dat het zo snel al raak is. Het voordeel denk ik is dat ik al jaren gestopt ben met de pil omdat ik die troep uit mij lijf wilde en mijn lichaam zelf aan wilde voelen. heeft 8 maanden geduurd voordat mijn cyclus op gang kwam en daarna elke maand regelmatig. Als ik een keer wat kilo's was afgevallen dan merkte ik dat mijn cyclus gewoon langer was (ik had veel gesport en gedieet). Bizar dat dat direct invloed heeft. Ook eisprong voel ik haarfijn aan dus dat heeft zo in ons voordeel gewerkt.
Grappig inderdaad dat dat zo'n invloed heeft. Ben zelf ook nog wel bezig om wat rustiger aan te doen met snoepen/chips en regelmatig te sporten, maar dat dat direct zo'n effect op je cyclus heeft... Had ik niet gedacht! Geniet lekker van je twee streepjes meis Leuk ook meteen je banner!
Wauw gefeliciteerd kuikentjepiep! Dank jullie wel dat ik mee mag kletsen. Ik ben zelf 32 en heb vorige week een terugplaatsing gehad van een heel mooi embryotje. Ik mag dus volgende week donderdag testen. Maar ik vind het echt zo moeilijk dit keer maar ik heb moeten zweren aan VL dat ik niet stiekem test. Dus ik bijt nagels en hoop dat ik het vol houd hihi. Voel verder niets (voelde jij je anders kuikentjepiep?) behalve af en toe wat steekjes.
Bedankt voor de warme welkom meiden! Gefeliciteerd, kuikentjepiep!! Spannend Erminea! Duim voor je dat het zich goed innestelt en dat je donderdag positief test! Ik zie in andere topics dat ze lijstjes gebruiken om de NOD en dergelijke bij te houden. Misschien is het ook een idee voor hier?
Gefeliciteerd voor de zwangere!! Wat leuk en fijn. Hier helaas ongesteld geworden, ofja ongesteld het lijkt wel of het maar 1 dag heeft geduurd donkere afscheiding. Zou het dan toch nog kunnen wat denken jullie?
Dames, Ik zei toch dat ik 1 dag ongesteld was geweest. Dit was alleen bruine afscheiding ( sorry voor de details ) vandaag toch nog een test gedaan en kijk ... het xegt 1-2 weken ik kan het niet geloven....
Dankje.. maar het is nog zo moeilijk te geloven. Maandag teste ik negatief, dinsdag had ik een halve dag bruin bloed en nu test ik positief.. whaaa snap er niks meer van en vind zo spannend..