Spannend loutje, raar om jezelf te prikken. Doe het vaak op me werk, maar mezelf prikken lijkt me geen pretje. Denk niet dat ik dat zou durven.
Loutje, wow respect zeg! voor jou wordt het afwachten na de iui zeker wel de 'rustige' en 'ontspannen' periode vergeleken met daarvoor of niet? Ik vind je iig heel moedig, veel succes nog en mijn duimen blijven draaien he!
Hey lieve meiden Met mij gaat het nog steeds niet zo. Ben gister opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging. Het ging gewoon niet meer. Nu aan t infuus..
oh neeee Dufel!!! gaat het al beter? hoop het zo voor je! hopelijk mag je snel weer naar huis en ben je goed opgeknapt! sterkte knuffel! xx
Meen je niet Dufel! Wat ontzettend balen! Hoe is het nu met je? Ik heb vanochtend de IUI gehad. Met maar 60.000 zaadjes pffffffff..... dag hoop! Ze doen IUI pas vanaf 1 miljoen zaadjes maar omdat ik er toch al was wilde ze het toch maar proberen. 8 december mag ik bloedprikken en dan bespreken we ook meteen hoe nu verder, IVF? ICSI? We zullen zien..
sh*t hey loutje hoe kan dat nou? jullie hadden er toch veel meer? wat hebben ze drmee gedaan? echt rot voor je (voor jullie)! kunnen ze je man niet behandelen dan dat hij meer zaadjes gaat produceren? (misschien is dat een hele stomme vraag..) maar bij vrouwen doen ze zoveel..en bij de mannen dan? heftig! ik weet niet hoe ik je kan troosten meid dikke kus!
Bedankt voor je lieve berichtje Louloute! Er waren er inderdaad 18 miljoen...toen ingevroren..600.000 over..vanochtend laten ontdooien voor de IUI en blijven er maar 60.000 over helaas! Vind het echt zonde van deze maand, de hormonen hebben zo goed gewerkt en vandaag mijn eisprong gehad! Ik denk dat ik niet eens ga testen deze maand maar gewoon 8 december bloed laat prikken en dan zie ik wel weer. Baalmomentje maar dat is morgen wel weer over hoop ik!
Zo zeker een baalmomentje! Hopelijk voel je je al iets beter! Je hebt nog kans die is heel klein natuurlijk maar die is er wel! En anders hoop ik dat de arts een betere behandelplan voorstelt! Had ie het over ivf nu?
Louloute heb het even uitgerekend de kans is 1,5% echt niks dus..! De vrouw die de IUI deed had het inderdaad over ivf of icsi. Maar dat moesten we maar bespreken met onze eigen arts op 8 december zei ze. Maarja onze eigen arts blijft maar zeggen "je bent jong ookal doe je nog 10x iui maakt niet uit"! Hopelijk snapt ze nu wel dat dit niet gaat werken. Ik voel me trouwens zo erg zwanger! Logisch ook... die pregnyl spuit zijn zwangerschapshormonen. Kotsmisselijk, borsten doen super pijn enzo.. Oja en heb een test gedaan: positief! Dat is zo vaag Maarja op naar nieuwe ronde in december
Zo das weinig ja maaaaar is beter dan 0 hè Owja die artsen met 'je bent nog jong', 'het komt nog' pff Frustrerend! Owja pregnyl is toch puur hcg of niet dat je dan spuit? Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat 60000 zaadcellen niet genoeg is. Dat is wat, totale bevolking van zo'n 3 kleine dorpjes? En dan niet genoeg? Raar! Mja ik zat laatst de oude afleveringen van babyboom te kijken. Ken je dat? Daar lieten ze een koppel zien, de man had 2(!!) zaadcellen. Zijn sperma kwam in z'n blaas terecht ofzo. En het is hun gelukt om zwanger te worden! Met icsi. Dus het komt echt goed!
Ohh Loutje wat jammer zo'n mislukte poging. Nou ja, 1,5 procent is niet 0 maar het zou dan echt een wonder zijn. Dufel hoe is het met jou meid? Louloute hoe is het bij jou? Deze maand ovulatie testen? Hoe is het met de andere dames? Wij zijn optimaal aan het genieten van een heel lang weekend samen!
Hier gaat het wel goed . Erg moe en veel slapen dat wel. Lekker een vrij weekend gehad en nu nog 2 dagen vrij. Nu afwachten tot 3 december, dan hebben we afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. We krijgen dan de uitslag en medicatie uitleg en dan mag ik starten . Maar het wachten duurt wel lang!
haai allemaal, hier gaat het goed. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen. Heel spannend allemaal. Ik ben heel erg moe, misselijkheid valt nog mee, wel veel meer lucht dan normaal... Ook mijn borsten zijn al bijna een cupmaat gegroeid en zijn erg gevoelig. Vannacht had ik erge buikkrampen, deze heb ik vaker maar afgelopen week was t wat minder... dus dat was weer ff schrikken, maar hoort er ook bij zegt men haha. Vandaag nog 3 weken en dan de eerste echo (15 dec)! 29 december ook al de twee gepland omdat mijn ML in januari met een nieuwe baan begint vond ik het wel belangrijk dat de tweede echo nog daarvoor plaatsvindt. Ze waren gelukkig heel flexibel! @vlinder:sterkte met de moeheid en met je ziekenhuis afspraak! @louloute: wat goed dat je zo positief blijft! You go girl!!! als iemand t met 2 zaadjes kan, komt t goed met 60.000 @loutje: ik duim voor je in december! @dufel: he...bah... sterkte! hoe is t nu? nog in t ziekenhuis? @alle anderen: succes!!
Hoi meiden! Hier even snel een teken van leven. Heb het de afgelopen weken superdruk gehad! Zodra ik er echt tijd voor heb zal ik op jullie reageren!
@loutje jeetje wat een tegenvaller. Maar er is en blijft kans meis!! Mn duimen draaien overuren. Dikke knuffel! @vlinder spannende tijd! @Monijari zo spannend die 1e weken en dan wachten tot je 1e echo. Ik kreeg echt tranen in mn ogen bij het zien van een kloppend hartje @hier gelukkig weer thuis. Heb 5 zakken vocht, 2 zakken medicatie en 2 zakken vitamine gehad. Nu met medicatie thuis proberen. Straks weer controle in het ziekenhuis. Gaat allemaal erg moeizaam. Heb een behoorlijk jasje uitgedaan. Kan bijna niets zelfstandig meer. Dus bijv douchen alleen gaat niet omdat ik te zwak ben. Lig veel in bed en op de bank. Ik heb last van hyperemesis gravidarum. Gelukkig is het met de baby allemaal prima.
Hello meiden hoe gaat ie hier? Ik ben idd begonnen met ovtesten deze maand! Za&zo positief getest! Dus mag al bijna op de wachtbank haha! Is me goed bevallen vond het eigenlijk best leuk om te doen! Nu afwachten ..zucht! Dufel Jeetje wat erg zeg!!! Gaat het wel iets beter nu je je medicatie hebt enzo? Hopelijk is het snel over! Wow die echo, hallo miss of mister baby dufel! Zooooo lief! Monijari Ja super spannend is het! 3 weekjes is zo voorbij! Vlinder Ook voor jou is het super spannend! Nog eventjes wachten en daarna hopelijk gaat t heel snel!
Louloute, pregnyl is inderdaad alleen maar hcg! Babyboom kijk ik ook wel eens terug dat is wel leuk! Geeft je ook weer een beetje meer hoop Fijn dat je duidelijke ovu testen hebt gehad en nu inderdaad de verschrikkelijke wachtweken....! Monijari, oeh dat is inderdaad wel even schrikken! gelukkig hoort het er allemaal bij! Bijna de eerste echo super spannend! Dufel, wat een prachtige echo! Fijn dat het met de baby goed gaat en gelukkig ben jij weer thuis. Hier gaat alles nog hetzelfde maar dan inclusief een blaasontsteking. Antibiotica gekregen. Heb dit nog nooit gehad....misschien door de pregnyl(zwangerschapshormoon)? I don't know! Gisteren de begrafenis van oma gehad; vond het wel heel moeilijk hoor! Wilde zo graag vertellen dat ik zwanger zou zijn en dan waren het 4 generaties...maarja het is beter zo. Hebben jullie je kerstboom al staan? Hier hoor ik van veel mensen dat ie gewoon al staat... is toch veel te vroeg
Nog gecondoleerd met het verlies van je oma Blaasontsteking zou goed kunnen van de hormonen denk ik. Kerstboom.. nee vind ik echt nog veeeeeel te vroeg!
loutje86 gecondoleerd met je oma!! blaasontsteking heb ik wel vaker. bijna 1x in het half jaar/jaar wel, en elke keer vraag ik me weer af waardoor dat komt niet snel genoeg plassen na het klussen of soms net te lang buiten gestaan, I dont know! super vervelend iig, hopelijk is het snel over! nee we hebben geen kerstboom, maar we zullen er ook geen 1 hebben dit jaar ivm verhuizing wel lekker makkelijk, hoeven niks op te ruimen daarna haha.. ik heb al wel adventskalender gekregen van mn schat haha ! kon me ook niet inhouden dus 2 chocolaatjes zijn al op