Gefeliciteerd kuikentjepiep en ingetjuuuh!! Bedankt voor alle medeleven dames, maar ik denk dat het toch geen mk was bij mij, het bloed was er maar heel even. Inmiddels weer een test gedaan en hcg loopt gewoon netjes op!
Oooh wat goed ingetjuuuh! Gefeliciteerd! Het lijkt wel een geluksgroepje . Gosh dat klinkt wel heel positief! Hier hard gewerkt vandaag, ik ben kapot! Hopelijk is mijn tekort aan energie een goed teken .
Ingetjuuuuh gefeliciteerd! En jij ook gosh? Inderdaad geluksgroepje. Inmiddels dag 36...morgen toch maar even testen dan
Ben benieuwd, Cetje! Hopelijk test je morgen positief! Gosh, kan je je bloed niet na laten kijken bij de dokter? Zij kunnen zien, als er een paar dagen tussen zitten, of je hcg is verhoogd toch? Dan weet je of het nog goed zit.
Ik heb niet getest! Heb zo het gevoel niet zwanger te zijn, en dat mn cyclus gewoon nog op gang moet komen na al die jaren pil gebruik... Ben een beetje bang voor teleurstelling als ik nu ga testen...
Het kan wel gewoon raak zijn hoor als je het toevallig rond je eisprong gedaan hebt. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die waren gestopt met hun pil en die zijn nooit ongesteld geworden direct raak. Maar ik snap je angst voor teleurstelling zeker. Die periode dat je nog 'niets' weet is zoveel vervelender dan dat je weet waar je aan toe bent. Dan kan je een soort of dingen verwerken of blij zijn. Maar ertussen hangen is zo slopend qua energie. Vind ik dan. Ik heb ook 2 weken geleden in die situatie gezeten. Kon aan niets anders denken en soms dacht ik laat me gewoon ongesteld worden dan weet ik in ieder geval iets (was na een negatieve test). Nu ik wel weet dat het raak is vind ik het nog steeds heel moeilijk om blij te zijn. Ik moet zoooveel weken wachten opeen afspraak en de kans dat het niet goed is is ook relatief groot. Maar ik heb nu wel een soort rust in mijn hoofd. Testen is idd slopend. Ik heb trouwens in een ander topic bij klachten na dpo een heel stuk getypt wat ik voelde allemaal de afgelopen weken tot aan mijn positieve testen. Weet niet of jullie behoefte hebben dat ik dat hierheen kopieer.
Graag kuikentje dan kan ik vergelijken . Ben sinds gister af en toe echt wat weeig en heb steeds korte periodes van kramp en lage rugpijn. Ik zit nu op ongeveer 13 dpo maar door alle hormonen die ik moet gebruiken word ik niet ongesteld. @cetje soms kan je hey maar beter weten ook al is het slecht nieuwswat kuikentje ook al zei soms is niets weten veel zwaarder. Ik heb ook goede hoop voor je hoor!
Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal, kuikentje! Hier is het nog steeds afwachten. Heb ook al een tijdje last van mijn onderrug en heb het idee sneller of vaker moe te zijn maar dit kan ook komen doordat ik voor mijn collega's moet invallen. Ik vind het allemaal maar lastig te beoordelen!
Ergens rond 8 september. Dit jaar zit er eindelijk enige regelmaat in mijn cyclus, ik schommel tussen de 29, 30 en 31 dagen. Dus doe ik gemiddeld 30 dagen pakken. Dpo is dagen na ovulatie, toch?
Van mij mag je meekletsen hoor, gezellig! Ik zie dat je een onregelmatige cyclus hebt. Lijkt me echt vervelend als je niet weet wanneer je ovulatie is!
Dat weet ik inmiddels wel iets beter omdat ik inwendige echo's krijg iedere maand in het zkhuis ivm clomid gebruik. Gezellig dat ik mee mag kletsen
Dankje Erminea Wij gaan wel een beetje gelijk op zie ik ben zelf ook gestopt in nov 2012 met de pil maar zijn pas echt in augustus 2013 begonnen en in januari 2014 de mm ingegaan. Ik zie alleen dat jij al verder in het traject zit. Mag ik vragen waarom jij al iui hebt gehad en geen clomid tenminste dat lees ik uit je handtekening? Hoop ook voor jouw dat het snel raak mag zijn!
Ja we gaan zeker gelijk op. De reden dat ik geen clomid heb gehad is omdat er met mij niets mis is. Vl heeft te weinig zaadcellen dus ik ben gelijk begonnen met het spuiten van hormonen voor de iui. Maar in mijn ziekenhuis zijn ze ook behoorlijk snel met handelen. Erg prettig als je geduld op is .
Dit was het bericht uit het andere topic. Na hoeveel DPO zijn klachten mogelijk? Ok dames nu officieel kan ik mijn klachten die ik had toekennen aan het feit dat ik zwanger ben! Net 4 weken dus het is mega pril! Ik heb geen innestelingsbloeding of iets gehad. Niks noppes nada. Geen afscheiding helemaal niks. (hetzelfde als ik bijna ongesteld moet worden) Klachten: -Zeeeeeer trage darmen was kenmerk nr 1. Om de dag ontlasting met moeite. Opzich niet keihard maar het kwam gewoon niet terwijl ik normaal zeker 1 keer per dag moet en soms 2. -Toen ik over een hobbel fietste (ongeveer 1 week voor NOD) pijnlijke borsten. Dat werd erger. Borsten werden wat groter en gespannen. Voelen beurs aan. -Vanaf een week voor NOD licht misselijk de hele dag zo een weeig gevoel. -Een zeer glad perzik huidje terwijl ik normaal rond mijn menstruatie meer puistjes krijg. -Savonds een beetje moeier dan normaal. Soms na werk lag ik uitgeput op de bank (1 week voor NOD) 10dpo : negatieve test kv2v5 12 dpo: 2 licht positieve kv2v5 testen 14 dpo: licht positieve kruidvat test 1 dag na NOD: positieve clear blue digitaal!! Op NOD ongesteldheidszeurderige buikpijn (elke keer op de wc dacht ik het komt alsnog) Slecht slapen snachts. Misselijk en soms honger. OP NOD 2 extreme felle steek in mijn onderbuik. Ik kromp ineens. Duizelig bij het opstaan. Soms een vlaagje misselijkheid. En de hele dag een zeurderige buikpijn in mijn onderbuik. Mijn foto bijgesloten als resultaat Ik voelde me gewoon anders dan bij een naderende menstruatie. Zeurderige pijn heb ik zelden voor mijn menstruatie en felle steken al helemaal niet. Gevoelige borsten heb ik nooit opgemerkt zoals nu voor een menstruatie.