Wat gaat dat toch hard Dufel! Hier nog geen menstruatie dus wachten het nog maar weer af. Heb niet het idee dat ik zwanger ben, op m'n borsten na die weer eens zeer doen. Maar dat doen ze tot nu toe iedere maand dus dat is niks. Dus ik verwacht eigenlijk komende week wel ergens ongesteld te worden
Oh Cherubin, gisteren was je NOD toch?! En nog niets? Ben benieuwd... Ga je morgen testen? Vind dat wachten echt met momenten heel lastig. Enige wat bij mij opvalt (mijn NOD is ergens woe-do-vrijdag denk ik) is dat ik sinds vrijdag (6 dpo) steeds een moment op de dag heb dat ik even wat echt vervelende menstruatiekrampen heb. en veel witte afscheiding. Verder niks. Vorige ronde had ik vanaf 2 dpo een week lang bijna de hele dag menstruatiekrampen. toen een paar dagen niks en toen werd ik ongesteld. Maar goed. Ik heb nog een volle week te gaan tot eventuele test. Als ik dan nog geen bloed heb gezien.
Ja NOD was gisteren. Vandaag niks, alleen wat witte afscheiding. Denk dat ik morgen voor de zekerheid even een testje doe maar verwacht om een of andere reden menstruatie op donderdag. Waarom weet ik niet, gewoon het idee omdat het eigenlijk altijd op donderdag begint haha! Oh Pff ik ben vandaag wel vreselijk labiel. Manlief is al drie dagen aan het carnaval vieren en ik heb daar niets mee dus ik zit al drie dagen alleen. En ik ben het vandaag even zooo zat, gelukkig mag ik hem om 22.00 uur van de bus halen want zit inmiddels op het punt om even goed te janken. En waarom? Geeeen idee
Nee ik durf niet zo goed haha! Zit nu bij de tandarts en zit hiernaast een kruidvat, haal zo wel ff een digitale test.. twijfel of ik vandaag zal testen of het weekend afwacht. Denk nog steeds dat het donderdag zal komen. Dus hou mezelf noh even in spanning!
Anders proberen te wachten en als je donderdag niet ongesteld wordt, vrijdag testen? Vind het wel echt spannend en hoop voor je dat je ongi weg blijft!!
Ja dat had ik zelf ook al in mijn hoofd idd Heb vandaag al veel teveel water gedronken en geplast om nog te kunnen testen en morgen gewoon weer werken dus dan is het makkelijker om geduld te bewaren!
He bah wat kan het leven toch soms tegenstrijdig zijn. Zusje belde net, er zijn wat uitslagen van hun onderzoeken en het blijkt dat ze beide drager zijn van taaislijmziekte...kans dat kindje het zal krijgen is dan 1 op 4... Dus die gaan een heel ander traject in wat waarschijnlijk definitief uit komt op een donor.. En wij maar afwachten op menstruatie en op kwaaltjes letten Stel dat het binnenkort raak is...dat wordt nog heel beladen om te gaan vertellen dan
Nou volgens mij is het niks hoor..net nog even een testje gedaan maar die blijft gewoon wit maar waar die menstruatie dan blijft...
Wat naar van je zusje Cherubin! Dat lijkt me heel moeilijk als je zelf ook bezig bent zwanger te worden. En wat gek ja van je test.. en uitblijvende menstruatie.. Misschien nog eens met ochtendurine-testen als je na morgen nog niet ongesteld bent?
Nu ga ik twijfelen.. had na 5 min gekeken maar niks. Kijk ik net weer, denk ik toch wat te zien? Of beeld ik het me in? weet niet of het te zien is op de foto hoor..
En Cherubin? nog bloed gezien? of nog steeds niet? Zo zenuwslopend! verwacht vandaag of morgen mijn menstruatie. heb met mezelf afgesproken dat ik pas komende dinsdag ga testen als er nog niets te zien is. Maar deze dagen zijn inderdaad echt het rottigst! Dan is het toch even spannend. Mijn vriend is er heel nuchter in en zegt gewoon; "je zult wel ongesteld worden. heb echt het gevoel dat het nog wel eens heeel lang kan gaan duren. Heb zelfs het gevoel dat we er nog wel eens voor naar de huisarts zullen moeten" Dat laatste is natuurlijk nog helemaal nergens op gebaseerd haha. Hij denkt echt dat hij mij moet temperen in hoop maar ik ben er op zich heel nuchter in en wellicht gaat het ook lang duren maar je kunt die spanning en de mogelijkheid dat het zou kunnen toch niet helemaal uitschakelen. Tja.. het hoort er allemaal bij...
Haha Sticker, dat doet mijn man ook. toen ik gisteren al voorzichtig blij werd met het streepje zei hij dat ik nou eerst het weekend maar even af moest wachten voor ik de vlag uit ging hangen haha! Nog steeds geen bloed. Vanmorgen minibeetje roze slijm met afvegen en verder niks, alleen echt veel afscheiding. Brrr heb steeds het idee in mn broek te plassen hihi! Als ik dit weekend nog geen bloed heb gezien gooien we er nog een test tegenaan als ik me in kan houden hihi
En Cherubin? nog nieuws? Ben echt zo beniewd! Voor mij; Verwacht eigenlijk vandaag mijn menstruatie... nog niets tot nu toe. geen buikkrampen. Wel sinds gistermiddag misselijk, niet dat je echt denkt van ik moet braken maar een continue vervelend gevoel in de maag. Vandaag ook al heel de dag. En een heel gek gevoel in mijn keel. Geen keelpijn of verkouden, maar alsof het dieper van binnen wat dik is en ik steeds moet slikken daardoor. Kan heel goed zijn dat ik ziek wordt want dat is nogal een rage op dit moment. Lijkt me niet dat dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft. Stél dat ik wel zwanger zou zijn dan zou het wel erg vroeg zijn die misselijkheid. Ik reken dus vooralsnog nog steeds nergens op. "maar,. we wachten dus nog!"
Spannend Sticker! Hier toch wat licht bloedverlies nog niet noemenswaardig maar ga het toch wat zorgelijker in zien nu.. zo stom! Krijg je eindelijk wat hoop, gaat het waarschijnlijk toch weer mis
Nou Cherubin, we zouden samen een borrel kunnen gaan drinken, ik ben zojuist ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde dan maar. Hoe is het bij jou? Zet het verder door het bloedverlies? of toch niet? Ik vind het wel fijn dat mijn lijf heel duidelijk is. Vorige keer ook precies 12 dagen na eisprong ongesteld, en ook toen had ik een week voor ik ongesteld werd menstruatiekrampen die dan weer weg zijn als ik daadwerkelijk ongesteld wordt. Dus wat dat betreft weer rust...
He wat balen Sticker Wel fijn dat je lichaam het zo netjes regelt! Hopelijk volgende maand meer geluk voor jullie! Hier nog weinig duidelijks. Komt wat rotzooi uit nog, maar nog niet doorgezet. Hoop dat het wel snel komt want geloof niet dat het echt raak is...maar we wachten maar even af nog!
Toch weer een vroege miskraam, net duidelijk 'iets' verloren Maar fijn om te weten dat m'n lichaam me niet voor de gek hield. Balen, op naar ronde 5 dan maar!