NOD Cherubin, 27 jaar, NOD 26-03-2015, 5e ronde, 1e kindje Dracaena, 24 jaar, NOD 25-02-2015, 5e ronde, 1e kindje Sticker, 31 jaar, NOD 26-02-2015, 2e ronde, 1e kindje Lelie89, 25 jaar, NOD 11-03-2015, 7e ronde, 1e kindje Kimberley1989, 25 jaar, NOD ?, 3e ronde, 1e kindje In afwachting NOD/NOD onbekend Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje Annemarieke, 30 jaar, NOD onbekend, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER! Kuikentjepiep, 28 jaar, 12 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e rondje Gosh, 32 jaar, 14 mei uitgerekend, 2e kindje Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend,1e kindje, 1e ronde Erminea, 32 jaar,18 mei uitgerekend, 1e kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak) Dufel, 27 jaar, 19 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde Stacie, 25 jaar, 26 juni uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde Monijari, 28 jaar, 22 juli uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde Louloute, 26 jaar, 17 augustus uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde Vlinder12345, 24 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde Loutje86, 21 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje
NOD Cherubin, 27 jaar, NOD 26-03-2015, 5e ronde, 1e kindje Dracaena, 24 jaar, NOD 25-02-2015, 5e ronde, 1e kindje Sticker, 31 jaar, NOD 22-03-2015, 3e ronde, 1e kindje Lelie89, 25 jaar, NOD 11-03-2015, 7e ronde, 1e kindje Kimberley1989, 25 jaar, NOD ?, 3e ronde, 1e kindje In afwachting NOD/NOD onbekend Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje Annemarieke, 30 jaar, NOD onbekend, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER! Kuikentjepiep, 28 jaar, 12 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e rondje Gosh, 32 jaar, 14 mei uitgerekend, 2e kindje Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend,1e kindje, 1e ronde Erminea, 32 jaar,18 mei uitgerekend, 1e kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak) Dufel, 27 jaar, 19 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde Stacie, 25 jaar, 26 juni uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde Monijari, 28 jaar, 22 juli uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde Louloute, 26 jaar, 17 augustus uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde Vlinder12345, 24 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde Loutje86, 21 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje
Nou toch weer een andere situatie nu; Vrijdagavond dacht ik dus dat mijn menstruatie was begonnen. ook op de dag dat ik het verwachtte. wat lichtbruin verlies. ook zaterdagochtend nog maar nu eigenlijk helemaal niets meer. Geen helder bloed verloren nog... eisprong was als het goed is nu precies 14 dgn geleden..
Ik zal het nog even afwachten. Misschien komt t vanavond nog door. Anders, als er niets meer gebeurd dan doe ik dinsdagochtend even een test. Morgen is t maandag en das altijd zo'n hectische dag voor mij. Maar het zal wel nog gaan doorkomen verwacht ik. Vind t anders toch ook wel erg toevallig dat dat bruinverlies net begint op nod.
Nog steeds enkel een beetje bruinverlies.... Ga als dit zo blijft morgenvroeg maar even testen. Maar denk toch niet dat het wat zal zijn. dat zegt mn gevoel haha
Nou vanmorgen getest maar toch niets. twijfelde een mini beetje, zo'n kruidvattest waar een kruis op moet komen. Maar als ik m tegen t licht hield zag ik niks. maar nu vanmorgen weer helemaal niks. Ook geen bruinverlies.. Hoop toch dat t snel doorbreekt nu dan..
Wat spannend, Sticker!! Ik wil je geen valse hoop geven maar sommige vrouwen testen alleen in de middag positief, misschien bij jou ook? En anders hoop ik dat je ongi snel doorbreekt zodat je snel weer kan beginnen! Maar we houden er op dat je misschien nog niet genoeg HcG heb aangemaakt!
Nou vanmiddag nog eens een test gedaan van DA, zie ik een héél licht streepje. verscheen al vrij snel maar echt heel licht. ik zag 'm ook als je het schermpje tegen het licht houdt. Dus ik dacht ik doe ook nog even zo'n kruidvat-test om even te zien of dat dan ook wat laat zien maar daar verscheen niet eens de controle streep dus die is mislukt. Verder heb ik alleen clearblue digital in huis. Vind ik toch wat te duur om nu te gebruiken en die heeft geloof ook meer HCG nodig.. Even kijken of ik een foto kan toevoegen; is ook echt zo'n tuurstreepje Dus nou weet ik nog niks haha. Ik ga dan van het weekend nog 1x testen, en als daar niets uitkomt dan ga ik ervan uit dat dat bruinverlies mijn menstruatie was. Nog even een beetje spannend dus. Denk nog steeds dat het niks is.
Ik kan hem op de iPad niet echt zien Sticker, sorry! Blijft spannend dus Ben hier aan het wachten tot het bloeden stopt. Het is veel meer dan normaal pff!
Kon het toch niet laten. Ik wilde eigenlijk even bevestigen voor mezelf dat het streepje dat ik gisteren dacht te zien niets was. Maar heb nu een sensitest gedaan en heb een iets duidelijkere lichte streep Zien jullie het ook? Wordt er echt zot van onderhand!
De vorige test zag ik niks maar bij deze zie ik een heel licht streepje hoor! Heeeeel voorzichtig een felicitatie van mij!!
Mijn vriend en ik besloten om samen vanmorgen nogmaals te testen en ik blijk toch echt zwanger! :-O We deden eerst de sensitest en ik zag een streep, toen dacht ik ja nu neem ik er toch nog even een DA test bij want wellicht is het toch een vals positieve streep. Maar daar kwam er ook 1! Toen gedacht "nu doe ik toch echt de CB digitale test" en ook hier zwanger! Ik ben echt een beetje beduusd ervan nog.... heel onwerkelijk voelt het... Zou dan nu 5 wkn en 3 dagen zijn.. Nu ben ik heeeeeel benieuwd hoe het verder gaat lopen natuurlijk!!
Wel vruchtbaar topic zo haha! Ik wil ooook. Nou ja niet teveel bij nadenken, ooit zal het bij ons blijven zitten. En zo niet, dan is het ons niet gegund. Maar daar moet ik nog niet aan denken als ik het verdriet bij mijn zusje zie
Gefeliciteerd! Wil niet te bemoeierig zijn maar digitale test staat 1/2 weken, is dan 3/4 weken zwanger? Ik was toen ongeveer 4 weken zwanger . Misschien latere eisprong? Ik had eisprong de 6de week en toch zwanger geworden, had een keer zelf spontane eisprong in een half jaar Super leuk! Zeker vruchtbaar topic haha
De andere zijn trouwens ook goede strepen. Had ik ook! Dacht dat het ook nep was. Zou volgende dag weer menstruatie opwekkers krijgen, had toen net op tijd positieve test! Ik zou dan voor eerst starten met hormonen
Sticker, nu een echte felicitatie!! Zeker een vruchtbaar topic! Nu maar hopen dat wij overblijvers ook snel mee mogen doen met de rest.