Dank jullie wel! het voelt best dubbel. We zijn natuurlijk superblij! Maar in dit topic is iedereen bezig zwanger te worden en te hopen dat het snel lukt, en dan is het misschien toch lastig als je leest dat anderen zwanger zijn. Besef me ook echt dat dit echt snel is, hadden we ook helemaal niet verwacht! en ook dat het natuurlijk nog steeds mis kan gaan maar ik ga proberen daar niet teveel mee bezig te zijn. @Cherubin is je bloedverlies weer voorbij? Toch een miskraam dan misschien omdat je zegt dat het zoveel heftige was dan eerder? Ik hoop voor jou dat je ook snel goed nieuws hebt. Denk echt dat dat goedkomt! Ik blijf meeschrijven en lezen en duimen! @vlinder; Ik heb mijn eisprong precies gevoeld. Nu drie weken geleden. Dus officieel is het dan 3 wkn. Maar ze tellen altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie weet ik en dan zit ik nu op 5 wkn en 3 dagen.
@sticker, ja snap het . Maar als ik zo zou tellen zou ik 6 weken langer zwanger zijn . Snap je ? Dacht ook altijd te voelen maar was dus geen eisprong dan . Nu ben ik 17 weken zwanger, maar had deze ronde cyclus van 8 weken . Ben wel benieuwd dus
En de cb digital is heel betrouwbaar. Over paar dagen weer testen, als dan 2/3 weken staat klopt het helemaal Dacht ook gelijk ben echt 8 weken zwanger, maar was echt 4 weken.
Maar ach wat maakt die week uit. Je bent zwanger daar gaat het om . Denk ook steeds als het fout gaat, maar je kan beter ervan genieten !
Sticker, ja het is ook dubbel. Hier ben je blij voor iedereen waar het wel lukt maar als ik dan naar mezelf kijk en nu al twee keer wel een streepje heb gezien en vervolgens weer iets verlies dan baal je wel even. En dan ben ik zo bang om dit nog maanden/jaren te moeten ervaren. Maar je kunt er toch niets van zeggen, je hebt er verder geen invloed op. we kunnen alleen door blijven klussen en hopen dat het een volgende keer wel blijft plakken!
@cherubin, hoop dat het ook bij jullie lukt! Heb ook jou verhalen gelezen vind het erg voor je . Hopelijk blijft er snel 1 plakken, hoop het echt voor je !
Dank je vlinder komt goed hoor, we weten iig dat we raak kunnen schieten. Deze week me maar eens verdiepen in de ovulatietesten en eventueel iets wat innesteling kan bevorderen! Gelukkig kunnen we het ook wel relativeren. We hadden ook in eenzelfde situatie als mijn zusje kunnen zitten. Dat is nog veel erger, mag dus ook eigenlijk niet klagen van mezelf. Nou ja alleen nu even dan daarna weer met frisse moed verder!
Ja das waar, je weet dat je lichaam werkt. Bij ons is het echt een wonder dat het raak was. Had de hoop al op gegeven, ook maar 1x geklust die week, waarschijnlijk ook 4 dagen later pas eisprong. Dus echt toevallig allemaal, maar denk nu wel mijn lichaam werkt al heb ik pcos. Gewoon niet de hoop opgeven . Makkelijker gezegd dan gedaan. Dacht toen zelfs al aan adoptie.
Bij mij is t nog steeds erg spannend en erg onzeker. Nog steeds wat bruinverlies en daarnet ook wat helderrood zelfs... Geen buikpijn of krampen nog maar ben er wel bang voor dat het misgaat... wordt er in elk geval erg nerveus van.. er zit niets anders op dan afwachten...
@sticker gefeliciteerd!! Spannend zeg.. @cherubin jeetje wat jammer.. heeft toch wel weer iets gezeten aan je verhaal te lezen. Maar als je nagaat wat voor weg het allemaal moet afleggen om goed in te nestelen is het niet zo vreemd dat het vaak mis gaat. Maar zuur is het wel... het is jullie zo gegund! Wat erg ook van je zus... lijkt me heel zwaar. @hier ik ga alweer naar de 29 weken. Gaat zo hard nu. Babykamer is helemaal klaar. Echt aftellen de laatste weken
Ohh blijft nog spannend dus Sticker! Ik duim... Dufel, jeetje wat ga jij toch hard! Bizar! Ik zie het alweer wat zonniger in hoor haha! Fijn om dan die baalmomentjes toch te kunnen ventileren, manlief ervaart het toch anders dan ik.. Straks even boodschappen doen en langs de Kruidvat, foliumzuur is bijna op. Meteen kijken of ze tarwekiemolie oid hebben, daar lees ik toch ook goede verhalen over! Maar eerst zo naar de tandarts, gaatje vullen brrr!
Wat leuk, vlinder! Gefeliciteerd!! Sticker, volgens mij maakt bloedverlies niet zo heel veel uit zolang het maar niet gepaard gaat met krampen.
@vlinder; wat leuk!! echt fijn dat jullie dat nu weten! Even een update; Had dus zondagmiddag wat rood bloedverlies gehad, en gisterochtend wat bruinverlies met 1 druppel rood. Nu enkel beetje bruinverlies nog. Heb vanmorgen de verloskundige gebeld. Ik zou volgens haar berekeningen aan de hand van de laatste menstruatie en de conceptiedatum (welke ik eigenlijk zeker weet) nu 6 wkn zijn. Ze gaat er vanuit dat alles goed zit omdat het bloedverlies gering is geweest en niet doorzet, en het feit dat ik ook geen buikkrampen heb. Je ziet dit schijnbaar vaker rond deze termijn. Over twee wkn, op 17 maart hebben we nu een eerste echo gepland om zeker te weten dat alles goed is. Nu dus hoop houden en afwachten, en hopen dat het bloedverlies niet meer terugkomt.
@cherubin fijn toch dat je hier even je verhaal kwijt kunt. Is voor mannen denk ik idd toch anders @vlinder wat leuk!!! Een meisje♡ @sticker spannend hoor! Je bent zeker de enige niet met wat bloedverlies in het begin. Kan van alles zijn. Op naar 17 maart!
Nog even een update; Het is bij mij tot nu toe eigenlijk echt niet leuk en veel te spannend. Heb eigenlijk steeds de hele dag best flink bruinverlies en donderdag ook weer met een keer een streepje bloed. Het zit niet in mijn ondergoed maar echt met afvegen zeg maar. Heb de verloskundige gebeld een paar keer en die mensen zijn echt superlief en begripvol. Ze denken toch nog steeds dat het niet mis is omdat er geen stolsels zijn en geen buikkrampen. Maar weten doen ze het natuurlijk ook niet. Ik krijg nu aanstaande dinsdag al een eerste echo. Ze doen dat dan om even te weten wat er in die buik gebeurt. Blijft lastig want je weet niet of je al echt wat kunt zien maar dit is echt slopend. Elke keer als je naar het toilet gaat zit je in zo'n spanning. Steeds denk ik nu gaat het mis, en dan wordt het ineens weer minder. Kijk als het nu gewoon zou doorzetten dan weet je waar je aan toe bent en kun je je daar op instellen. Heb het natuurlijk nog niemand vertelt maar ik denk er nu wel over om het misschien toch mijn moeder te vertellen zodat ik mijn hart ook bij haar kan luchten....
He wat een spanning Sticker wel heel fijn dat de vk zo meedenkt en dat je eerder mag komen voor een echo. Ik hoop dat dan alles goed is! Vlinder een meisje wat leuk! Ik ben braaf begonnen met ovulatietesten en ze lopen mooi op dus het lijkt erop dat eisprong ergens volgende week zal zijn
Hey meiden! Ik lees ook al een tijdje mee , en heb me ook pas geleden aan gemeld! Nu zag ik dit clubje , maar volgens mij hebben jullie hem al een tijdje klopt dat? Vinden jullie het goed als ik me er nog bij voeg?
Ik zie nu dat jullie al aan t kletsen zijn sinds september.. Hopelijk vinden jullie het geen probleem als ik alsnog mee kom kletsen