Nieuwe members, nieuw praatgroepje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door olivia23, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik vind het geen probleem hoor, hoe meer hoe gezelliger!:D

Sticker, is inderdaad spannend voor jou! Hopelijk is je echo gewoon in orde en kan je daarna je rust vinden!

2. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @sticker, wat spannend!
    Ik hoop op het beste voor jullie.

Echt stom vorige week geslachtsbepaling laten doen, bij 17 weken.
    4x gehoord jullie krijgen een meisje.
    Ga ik nog twijfelen of ze het wel goed hebben gezien. Maak me zo gek iedere keer.
    Gelukkig woensdag weer echo in zkh bij de verloskundige :)

3. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!

Vlinder begrijpelijk die twijfel maar ze zullen het vast wel goed gezien hebben als ze het zo vaak hebben bevestigd.
    Gelukkig heb je binnenkort weer een echo!

Sticker vandaag echo toch? Ik zal duimen!

4. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja welkom aan de nieuwe dames..

Vanmorgen dus voor een echo geweest maar het is waarschijnlijk toch niet goed. :(
    Ze konden op de echo niet echt iets zien.
    Alleen dat het baarmoederslijmvlies eruit ziet alsof je tegen je menstruatie aan zit.
    Dus ik denk dat het wat ons betreft voor nu over is. :(
    De echoscopist zegt dan dat je over anderhalve week nog eens moet kijken om zeker te zijn, maar omdat ik de conceptiedatum weet en die nu 4 wk en 2 dgn geleden zou zijn was ze niet positief.
    Ik moet de verloskundige vanmiddag nog even bellen voor verder advies maar ik denk dat de echte miskraam/bloedverlies dan nog op gang moet komen?

5. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    He Sticker, dat is niet waar we op hoopten :( wat zei de verloskundige? Wat gaan ze nu doen?

6. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de verloskundige nog gesproken en zij zegt ook dat dan het vruchtje waarschijnlijk al vrij snel is gestopt met ontwikkelen en dat de eigenlijke miskraam nu dus nog op gang moet komen.
    Nu dus hopen dat dit gauw gaat gebeuren.
    Dan ben ik eindelijk ook van al dat bruinverlies af.

Over twee wkn doen ze dan nog wel een echo om zeker te weten dat het goed schoon is.

Ik vind het erg moeilijk maar had al wel echt in m´n achterhoofd dat het mis kon zijn. Ben erg teleurgesteld, maar ben ook wel blij dat ik me nu niet meer de hele dag zo onzeker voel. Dat was ook echt erg heftig..

7. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Sticker, wat rot voor je! Dat is ook niet het bericht wat je wilt horen bij een echo :(.

Hier nog niet ongesteld. Nu zou het later kunnen komen omdat ik rond de eisprong antibiotica heb moeten slikken voor blaasontsteking. We hebben in die periode dan ook maar twee keer ofzo geklust dus de kans dat het raak is, is niet zo groot. Dit weet ik allemaal rationeel gezien alleen heb ik vanaf gisteren heel de dag met vlagen het gevoel dat ik moet overgeven en dan begin ik toch hoop te krijgen. Maar ik probeer mezelf in te praten dat het tussen mijn oren zit en dat ik er niet te veel van moet verwachten.

8. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Spannend lelie, nog niet ongesteld?
    Wanneer ga je testen?

Hier worden de ovulatietesten nu positief dus dit weekend gezellig maken met manlief :)

9. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Cherubin, nog steeds niet ongesteld maar ik voel wel elke keer krampen dat ik denk dat het gaat doorzetten maar dan toch weer niet. Ik heb donderdagavond getest maar was negatief, dus ik denk dat die antibiotica mijn cyclus gewoon een beetje door de war heeft gemaakt en dat mijn menstruatie dit weekend komt. Anders doe ik er maandag of dinsdag nog een test tegenaan.

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @sticker ik lees nu pas je berichtjes. Wat ontzettend naar zeg dat het toch niet goed zit.. heel veel sterkte. Hoe voel je je nu?

@lelie ja zou kunnen van die antibiotica. Of.... misschien toch nog eens testje wagen. Ik voelde me toen ook zo. Echt alsof ik elk moment ongesteld zou gaan worden maar het kwam niet en kwam niet

@cherubin al een knaller gehad?

@vlinder die onzekerheid qua geslacht had ik ook hoor. Daarom heb ik gewacht met grotere aankopen tot de 20 weken echo. Toch fijn om nogmaals die bevestiging te krijgen.

@nieuwe meiden welkom! Misschien leuk als jullie kort wat over jezelf vertellen?

@hier gister de groeiecho gehad. Onze baby groeit prima. Mooi gemiddeld. Gister woog hij 1599 gram. Ben zo blij dat hij het goed doet terwijl ik alleen maar afgevallen ben.

Ik moet wel zeggen dat het nu toch wel steeds sneller gaat. Zit gewoon in mn laatste 10 weken!!

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gisteren ben ik ongesteld geworden dus we gaan naar ronde 8. Ik begin nu langzaam een beetje bezorgd te worden of er misschien niet iets mis is met een van ons nu het jaar proberen dichterbij komt...:(

Wauw, Dufel, je bent alweer 30 weken! Dat gaat echt snel!! Voor je het weet, kan je je kindje omarmen!:D

12. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    NOD
    Dracaena, 24 jaar, NOD 25-02-2015, 5e ronde, 1e kindje
    Sticker, 31 jaar, NOD 22-03-2015, 3e ronde, 1e kindje
    Cherubin, 27 jaar, NOD 26-03-2015, 5e ronde, 1e kindje
    Lelie89, 25 jaar, NOD 16-04-2015, 8e ronde, 1e kindje
    Kimberley1989, 25 jaar, NOD ?, 3e ronde, 1e kindje

In afwachting NOD/NOD onbekend
    Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje
    Annemarieke, 30 jaar, NOD onbekend, 3e ronde, 2e kindje

ZWANGER!
    Kuikentjepiep, 28 jaar, 12 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e rondje
    Gosh, 32 jaar, 14 mei uitgerekend, 2e kindje
    Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend,1e kindje, 1e ronde
    Erminea, 32 jaar,18 mei uitgerekend, 1e kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak)
    Dufel, 27 jaar, 19 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde
    Stacie, 25 jaar, 26 juni uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    Monijari, 28 jaar, 22 juli uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde
    Louloute, 26 jaar, 17 augustus uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde
    Vlinder12345, 24 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    Loutje86, 21 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje

13. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @sticker, echt vervelend :(. Veel sterkte.

@dufel, ja ik wacht ook tot de 20 weken met grote aankopen.
    Nog een weekje, ben al flink gegroeid :).
    We hebben kinderwagen al gekocht, maar die is donker grijs.
    En kamer meubels zijn ook neutraal. Alleen 1 wand word morgen roze, maar als het een jongen word kan dat altijd over :p. Haha
    Voor de rest zelf nog geen kleertjes gekocht, krijg heel veel van moeder/schoonmoeder :)

14. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    He balen lelie :(

Sticker hoe is het bij jou?

Vlinder leuk al die voorbereidingen!

Dufel, ik heb de echte knaller gemist denk ik. Vrijdag/zaterdag waren de tests heel donker en gisteren was hij bijna wit, dus ik vermoed daartussen de knaller maar ik heb maar 1x per dag getest (stom) dus ik kan hem ook goed gemist hebben. Ach, we hebben deze periode goed geklust en of het raak is moeten we toch maar afwachten :)

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk he al die voorbereidingen vlinder :)

@lelie balen!!! Snap je zorgen wel maar ik geloof dat er gemiddeld zeker 6 maanden voor staat. *knuffel*

@cherubin hoop dat het raak mag zijn

*ik doe mn 31 weken dansje vandaag*

16. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lelie knuffel voor jou! Snap dat je er moedeloos van wordt. Het is allemaal toch niet niks al dat gewacht en dan weer voor niks.
    Hoop echt dat het snel goedkomt! :cool:

@Cherubin Jij dus ook weer op het wachtbankje! Succes met wachten weer en ik duim voor je. ;)

Bij mij is het nog steeds wachten tot het doorbreekt.
    Het is heel moeilijk en frustrerend dat het zo lang op zich laat wachten.
    Dan weer wel, dan weer geen bloedverlies. De hele tijd die stomme maandverbanden en de angst dat het dan toch ineens doorbreekt op de dagen dat het echt niet uitkomt. Op mijn werk enzo.
    En dan ook nog eens veel verjaardagen deze dagen waar mijn hoofd eigenlijk niet naar staat. :(
    Wil heel graag dit kunnen afsluiten en weer verder kunnen.
    En me weer mezelf voelen.

17. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Sticker maar als het echt niet goed zit, gaan ze dan niet curetteren? Ze kunnen je toch ook niet weken zo laten lopen?

18. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cherubin
    Tja normaal gezien kijken ze altijd eerst of je lichaam het zelf opruimt.
    Maar ik dacht vanmorgen "ik bel de verloskundige nog eens om te vragen hoelang je dit normaal gesproken afwacht".
    Nu merkte ik de laatste dagen ook meer pijn aan mijn borsten/tepels dus ik heb nog een keer getest omdat ik dus vermoedde dat HCG nog steeds stijgt en de test was meteen duidelijk positief. Dus dat gaf me nog meer het idee dat het niet vanzelf gaat loskomen.
    Toen zei ze dat dit eigenlijk weer helemaal niet bij een miskraam past en dat ik misschien toch nog zwanger zou kunnen zijn. Maar ik gaf al meteen aan dat ik me dat echt niet kan voorstellen. De termijn lijkt me heel duidelijk omdat ik precies weet wanneer mijn eisprong/bevruchting was....
    Nu krijg ik aanstaande donderdag een vervolg echo.
    Ze willen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten.
    Dat hoop ik dus echt niet!! Dan ben ik denk ik nog verder van huis..

Het wordt nog een heel verhaal zo.... :(

19. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Hallo dames. Ik ben ook nieuw hier, ik ben 20 jaar en fulltime moeder van Jesse (6 maanden ) wij willen graag al voor een 2e kindje gaan, praat graag met jullie mee!

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @sticker wat ontzettend naar allemaal zeg die onzekerheid. Ik hoop dat de echo vandaag uitsluitsel geeft. *knuffel*

Deel Deze Pagina