Wel goed om een planning te hebben ... Ik doe nu steeds maar wat, maar snel te veel waardoor ik heel de middag weer slaap. Ja het lijkt me niet fijn als mensen pas aan het einde van de zwangerschap naar je toekomen. Vind eigenlijk, nu contact met elkaar dan ook contact met elkaar... Maarja snappen mensen niet echt ... Deze week wel weer meer bezoek gehad
@dufel, bij jou zit het er al bijna op . Dan heb ik nog ff te gaan. Zondag hebben we een pretecho gehad, echt super leuk. Al was ze toen al zwaarder dan wat er op mijn banner staat . Ze was zondag al 912 gram. Volgende week weer een groeiecho in het ziekenhuis... Ben benieuwd hoe zwaar ze dan is
Hallo Allemaal, In afwachting op het moment... Vandaag 13 dagen na eisprong toch stiekem even getest maar hartstikke negatief. Nog geen menstruatie of tekenen ervan trouwens.. De laatste keer bij mijn bbz testte ik pas een week na NOD licht positief. Dat was toen voor mij al een eerste teken dat er iets niet goed zat. Er bekruipt me wel meteen weer enigzins de angst dat dat aan de hand kan zijn. Maar vooralsnog kan alles nog natuurlijk.. Als ik zaterdag niet ongesteld ben nog maar eens testen? Maar weer afwachten...
Nog even een snelle update; Ik ben vandaag nog steeds niet ongesteld. Dag 14 na ei en meestal ongesteld op dag 12. Ben dus erg benieuwd nog steeds waar het heen gaat.. vandaag en morgen zijn dus extra spannend. Het kan dus nog steeds maar ben zoo bang om valse hoop te hebben. Ik zou zoooooo blij zijn!! Heb besloten dat ik als mijn menstruatie uitblijft zondagochtend pas ga testen. #fingerscrossed! Nog nieuws bij jullie?
Sticker, het zou echt geweldig zijn voor je als het weer raak zou zijn! Vlinder, je bent ook al ver in je zwangerschap! Dufel, bijna de laatste lootjes als ik het me goed herinner! Sorry meiden dat ik niet meer zo vaak online ben, maar heb het super druk op mijn werk en ben 's avonds vaak te moe om te reageren. Daarom nu even snel in mijn pauze. Ik heb al een aantal dagen last van baarmoederkrampen dus de hoop dat het deze maand raak is, is eigenlijk al vervlogen. Ik heb er altijd een paar dagen last van voordat het doorbreekt. Zal jullie op de hoogte houden!
Ohh sticker wat spannend weer! Ik duim voor je! Lelie ik hoop dat het voor jullie toch ook raak mag zijn Leuk vlinder, gaat snel allemaal!
@ lelie, gaat zeker snel tijd vliegt echt. Ene keer denk ik mag wel sneller en andere keer denk ik nee nog niet !! Haha @ sticker, spannend... Duim mee voor je
@vlinder ach gewicht op de banner zegt ook niet zoveel hoor. Die van mij lag er de 1e keer onder en de laatste keer zat hij erboven. Ze verwachten een gemiddeld kindje dus ben benieuwd. @lelie denk wel om jezelf he! Hoop zo dat het voor jullie raak mag zijn @sticker wat spannend weer meis!! Ik ga duimen @hier jaa de laatste loodjes... echt afwachten tot de bevalling nu.. van mij mag hij komen!
@Lelie hoe is het bij jou?? Al wat te zien qua bloed of nog niet? @Dufel Oh wat spannend! Ben zo benieuwd wanneer het zover gaat zijn voor jullie! Voor mij nu dag 15 na eisprong. Nog steeds niet ongesteld, en geen tekenen ervan. Wel gisteren en vandaag een paar keer niet lekker/misselijk. En ik heb een opgeblazen gevoel. Ik ga als het morgenvroeg nog steeds "droog" is dan toch nog maar eens testen. Ben heel erg benieuwd. Zit me wel echt af te vragen wat er nou aan de hand kan zijn mocht de test weer negatief zijn.. Ik weet immers zeker dat en wanneer mijn eisprong geweest is. Nou, we gaan het morgenvroeg zien. Ik houd jullie op de hoogte!
hoihoi, gefeliciteerd mommys to be.. Ik hoor bij de groep die nog bezig is om zwanger te worden! Voel me warm/ziek van binnen, onwijs pijn aan me borsten en ben laatste dagen zo moe! Zou het toch raak zijn? Xx
Nou de test vanmorgen is weer negatief. Ik was er al wel vang voor. Maar wat er dan nu aan de hand is?..
Kchelsea, welkom! Sticker, hoop ook snel duidelijkheid voor je! Misschien heeft Dufel gelijk en is je lichaam nog een beetje van slag? Hier gisteren tijdens het werken ongesteld geworden, maar dit had ik al verwacht. We komen dus steeds dichterbij een jaar proberen en begin me wel echt langzaam zorgen te maken of er misschien niet iets mis is met een van ons. Of misschien klussen we toch niet genoeg of op de verkeerde momenten? Ik zou de laatste maanden mijn temperatuur kunnen meten aangezien ik toch altijd op hetzelfde tijdstip wakker word (met af en toe uitzondering in het weekend als ik niet moet werken) om te kijken of ik wel een eisprong krijg. Dit kan je met temperaturen zien toch?
Oh jammer Lelie! Toch balen! Je kan met temperaturen geloof ik inderdaad je eisprong opsporen, maar dan zie je het wel pas achteraf. Misschien kun je het een ronde combineren met ovulatietesten? Wat mij betreft; Je zou inderdaad kunnen denken dat mn cyclus nog van slag is maar ik ben zeker van mijn eisprong. Dus dat maakt t dan weer vreemd.. Ik zal morgen even bellen met de verloskundigpraktijk waar ik de vorige keer steeds contact mee had. Even advies vragen. Ik bedacht me dat mijn eisprong de 24e om middernacht was. Dus eigenlijk was ik afgelopen nacht 1 dag overtijd officieel. Dus t zou inderdaad kunnen dat t traag op gang komt en nog niet zichtbaar is. Zo gek veel later is t dan nog niet. Al lees ik wel vaak dat dat vaak geen goed teken is. Soms ook voorbode op een miskraam ofzo. voel me nog steeds af en toe misselijk, beetje opgeblazen, gespannen buik. Opnieuw geen menstruatie vandaag.. dus ik zal t de komende dagen in de gaten houden. Mss morgenvroeg maar weer een test?
Combinatie zou ik ook kunnen doen.. Zal wel kijken of ik het deze maand volhoud met temperaturen en als het lukt misschien volgende ronde met ovulatietesten. Ik ben trouwens de lijst vergeten te updaten! Ik zal berekenen wanneer mijn volgende nod is en vanavond proberen te updaten. Sticker, het is inderdaad een idee om de verloskundige te bellen om advies te vragen. Als het goed is hebben zij er ook meer verstand van.
NOD Dracaena, 24 jaar, NOD 25-02-2015, 5e ronde, 1e kindje Cherubin, 27 jaar, NOD 24-05-2015, 7e ronde, 1e kindje Lelie89, 25 jaar, NOD 09-06-2015, 10e ronde, 1e kindje Kimberley1989, 25 jaar, NOD ?, 3e ronde, 1e kindje Sticker, 31 jaar, NOD 09-05-2015, 3e ronde, 1e kindje In afwachting NOD/NOD onbekend Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje Annemarieke, 30 jaar, NOD onbekend, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER! Kuikentjepiep, 28 jaar, 12 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e rondje Gosh, 32 jaar, 14 mei uitgerekend, 2e kindje Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend,1e kindje, 1e ronde Erminea, 32 jaar,18 mei uitgerekend, 1e kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak) Dufel, 27 jaar, 19 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde Stacie, 25 jaar, 26 juni uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde Monijari, 28 jaar, 22 juli uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde Louloute, 26 jaar, 17 augustus uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde Vlinder12345, 24 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde Loutje86, 21 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje
Vandaag heb ik even gebeld met de verloskundige om te vragen wat ik nu moet doen. Ze stelde voor aan het eind van de week nog eens te testen. Kan nog alle kanten op volgens haar. (gelukkig nog geen oud bloedverlies) Vandaag deed ik zo'n kruidvat casette test en die was negatief, en na een half uur toch licht positief maar dat telt dus niet. Denk dat ik nu woensdag en anders vrijdag nog eens test als ik niet ongesteld word. Ben toch een beetje bang weer.. Vorige keer begon het ook zo onduidelijk allemaal en laat positieve test. Op het viva forum schrijf ik de laatste week met iemand die ook een bbz had in dezelfde periode als ik. Ze was weer zwanger ontdekte ze bij toeval, terwijl ze er nog niet opnieuw mee bezig was, maar ze schreef zojuist dat ze weer in het ziekenhuis ligt en dat ze wéér een bbz heeft! Dan krijg ik toch ook weer kippenvel moet ik zeggen...
Sticker, lijkt me ook naar om weer een bbz te hebben! Hoop in ieder geval niet dat dat het geval is bij jou! Hopelijk heb je snel echt meer duidelijkheid!!
Gisteren groeiecho gehad. Ze is nu alweer 1050 gram . Alles was goed heb wel iets meer vruchtwater. Alleen vind de echografiste een aparte vrouw, ze is niet duidelijk en haar controles komen over of dat het altijd negatief is. Ze is zo onduidelijk en stelt je niet gerust . Internist was ook tevreden. Had goede bloeddrukmetingen. Onderdruk verschilde va 73/86 . Super goed dus. Moet wel rust blijven houden, ik blijf dus thuis van me werk. Ben er van overtuigd dat mijn bloeddruk goed is door de rust.