Nieuwe members, nieuw praatgroepje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door olivia23, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @sticker, hoe gaat het met jou?
    Weet je al iets meer?

@dufel, hoe gaat het bij jou?
    Laatste weekje spannend :)

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Fijn dat je controles goed waren vlinder! Ik denk ook dat je het meest gebaat bent bij rust :)

Hier is het flink aan t rommelen. Ben gister gestript door de gyn. Had al wat ontsluiting. Helaas zet het nog niet door. Morgen weer naar t ziekenhuis. Ben erg benieuwd

3. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Spannend dufel :).
    Hopelijk gaat het snel, lijkt me ook zo spannend.
    Komt steeds dichterbij, als ik er aan denk krijg ik de kriebels :p.
    Haha...

Succes!:)

4. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dufel Spannend zeg!!! Ben benieuwd hoelang het nu nog op zich laat wachten!!

@ Vlinder Ja heel goed dat je je rust neemt. Die stress kan je er niet bij hebben. Fijn dat alles goed was!

Bij mij is er nog steeds onzekerheid.
    Dat wil zeggen nog steeds niet ongesteld, maar vanmorgen bij 4 dagen overtijd ook nog steeds geen positieve test.
    Wel weer zaken als gevoelige borsten en onrustig in de buik (maar niet als in menstruatiekrampen)
    Dus ik weet echt niet waar ik nu aan toe ben.
    Ben toch ook wel een beetje bang dat er misschien toch weer ergens iets fout zit.
    Omdat je toch altijd hoort dat je bij een bbz erg lage hcg waarden hebt.
    Ik ga nu vrijdag nog een keer testen en als het dan nog negatief is én ik nog niet ongesteld ben dan ga ik vragen of ik voor de zekerheid bloed mag laten prikken.
    Heb ook enigzins zoiets van waarom kan mijn lijf niet gewoon normaal doen haha!

5. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen wederom negatieve test, ook nog steeds niet ongesteld. zucht...
    Heb nog even contact gehad met de verloskundige en die hebben weer even overlegd met de gynaecoloog ivm mijn eerdere bbz.
    Nu is het voorstel dat als ik na het weekend nog steeds niet ongesteld ben en ook geen positieve test heb, dat ik dan via de huisarts bloed laat prikken voor de zekerheid..
    Ik krijg er onderhand een beetje een punthoofd van haha. Laat in godsnaam die menstruatie doorbreken.
    De kans dat het nog iets goeds is volgens mij nihil, en op weer iets slechts zit ik niet te wachten....
    Maar goed we wachten wéér af...

6. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Sticker zo is er ook niets leuks meer aan he :(
    Ik duim voor je dat er iig duidelijkheid komt!

Dufel spannend bij jou! Gebeurt er inmiddels al wat?

Vlinder fijn dat rust nemen goed werkt!

7. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @ sticker, wat vervelend.
    Misschien toch nog van slag van de vorige keer?
    Dat je lichaam weer op gang moet komen...
    Hopelijk is het niks ergs of weer net als de vorige keer :(...
    Dan moet je alles weer opnieuw mee maken...
    Gebeurt dat vaak? Als je al een keer een bbz heb gehad dat je nog een keer krijgt?

Ik stond er trouwens echt van te kijken dat ik een half jaar geleden zwanger ben geworden!
    Ik heb PCOS en zou met hormonen beginnen, toen ben ik toch spontaan zwanger geworden. Dus zie maar alles kan :)

8. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Ja bij jou is het ook bijzonder dat het toch zo gelukt is vlinder! Al hoor je het wel vaker sat het spontaan toch raak is

sticker hoe is het nu?

Hier aftellwn naar nod. Spannend, vanmorgen wat minimaal bruin verlies. Dat heb ik nooit zo vroeg voor nod. Maar we wachten het wel af, gaan het zien dit weekend :)

9. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @cherubin, spannend hopelijk is het raak :)!

@ sticker, hoe is het nu bij jou?
    Toch ongesteld geworden of een test gedaan?

@dufel, hoe gaat het met je?
    Is jullie zoon er al ? Ben benieuwd :)

Wij hebben vanavond informatieavond in het ziekenhuis over de bevalling.
    We krijgen een rondleiding over de afdeling en veel voorlichting, best wel spannend :)

10. Mama van J

10 apr 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooi jongens,

Ik begrijp er ook niet zoveel van maar ik wou graag weten of iemand het zelfde heeft als ik, of iets meer erover weet en gewoon lekker kletsen.

Ik heb een dochter van 3 jaar.
    In november is er een chocolade cyste bij mij gevonden in mijn eierstok van 4bij 4 cm. Het ZH wist niet hoelang hij er al zat, en is gekomen door het overstappen van antoconceptie, ik had nml een spiraal daar was ik niet tevreden mee, ben ik overgestapt naar de prikpil, en sinds ik overgestapt was heel veel klachten, mijn laatste en eerste prik pil die ik gehad heb was in augustus en was dus uitgewerkt in november. van mijn gyn moest ik geen anti conceptie meer gebruiken en mijn lichaam de cyste op een natuurlijke manier laten verdwijnen, mijn eerste echte menstruatie kwam weer op gang in november, in december had ik mijn controle afspraak om te kijken naar mijn cyste, tot onze verbazing was die weer weg! Ik super blij natuurlijk.
    Ik heb mijn menstruaties sinds november goed bij gehouden ook met dr menstruatie app en kwam altijd netjes optijd!
    Nu ben ik dus een dag overtijd en dat is gek na de 6 maanden die allemaal perfect liepen.

Ik heb trouwens wel stille hoop op nog een kleintje, alleen had ik die al een beetje afgeschreven ivm de cyste.

Wat denken jullie ??

Groetjes.

11. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vlinder; Leuk zo'n informatie-avond! Wordt zo wel steeds echter he?
    En je vraag over een bbz; Je hebt inderdaad een verhoogde kans als je het al eens hebt meegemaakt. Normaal is de kans 1%, en als je het eerder hebt gehad 10-15%. Vind ik dus best veel. Daarom is het dan zo spannend.

@Cherubin Wanneer is je NOD? Ik ga weer voor je duimen!

@Mama van J Heb je al getest? Het kan dat je toch zwanger bent dan!
    Zeker als je normaal gezien regelmatig bent.

@Dufel Ik ben ook zoo benieuwd of er al nieuws is!!

Bij mij;
    Nog steeds niet ongesteld. Na afgelopen vrijdag heb ik niet meer getest. Sinds die dag heb ik steeds heftigere menstruatiekrampen. Wordt steeds erger. Meestal heb ik dat een week voor ik ongesteld moet worden.
    Ik denk omdat ik dus na mijn operatie die bloeding niet meer heb gehad, en ik nu wel weer en eisprong gehad, dat het baarmoederslijmvlies heel erg dik is, en het daarom langer duurt voor het loskomt.
    De pijn is af en toe echt niet normaal meer. Vannacht had ik zo'n pijn, Ontzettende kramp in buik en onderrug. Alsof je zo'n menstruatiekramp hebt die niet meer ontspant. Straalde helemaal uit naar mijn benen, zelfs tot in mijn voetzolen. Echt niet normaal. Ik lag gewoon te janken in bed. Nu hoop ik dus dat het bloedverlies snel begint.
    Afgelopen vrijdag hadden we een bruiloft. Ik vond het zwaar moet ik zeggen.
    Er waren vijf vrouwen in de vriendengroep van mijn vriend die allemaal zwanger zijn. Vind het superleuk voor ze maar het is dan toch weer confronterend. Te meer ook omdat ze het er natuurlijk de hele tijd over hebben met elkaar.
    af en toe prikten er wel wat tranen in mijn ogen. Maar even slikken en door.
    En inderdaad mijn collega op het werk die het er, heel begrijpelijk, ook steeds over heeft. Soms echt zwaar.
    Ik hoop nu gewoon dat ik nu snel ongesteld wordt, en dat ik dan weer gewoon als een normale vrouw verder kan..

12. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Oh wat wordt jouw geduld op de proef gesteld Sticker! Knuffel voor de krampen..dat is niet fijn :(

Mama van J, alles kan :) gewoon testje wagen!

Oeh vlinder, wordt steeds echter zo! Leuk, veel plezier vanavond!

Sticker, NOD is dit weekend. Maar omdat het altijd op donderdag komt denk ik donderdag haha!
    Wacht het wel af. Na wat bruine troep vanmiddag niets meer verloren dus wachten het weer af!

13. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @sticker, ja is idd best veel!
    Wat moeilijk zeg begrijp dat het lastig was op die bruiloft,5 zwangeren! Goed dat je het hebt vol gehouden! Is idd moeilijk en dan zoveel bij elkaar.

Gisteren avond was best spannend op de infoavond.
    Mijn man had het ook niet zo heftig verwacht haha...
    Komt echt dichtbij.
    Ze vertelde alles over de ruggenpik en de bevalling en we kregen de verloskamers te zien, moest wel ff slikken.
    Een hele belevenis dus !

14. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Ik vind het maar wazig hoor. Nu al 2 dagen af en aan wat bruin/roze en soms rood bloed maar het is nog steeds een aantal dagen voor nod. Als dit nog langer aanhoudt beschouw ik het toch maar als een hele vroege menstruatie denk ik..
    heb dit keer ook nergens last van qua buikpijn en kramp die ik bij normale ongi wel heb en ook mn borsten zijn helemaal niet gevoelig en normaal wel. Blijft toch maar een raar lichaam hoor. Echt iedere maand is anders!

15. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu bij jou Cherubin??

Bij mij sinds vanmorgen: EINDELIJK ONGESTELD!! :)

16. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Ok dat is eigenlijk heel raar om te zeggen maar wat ontzettend fijn voor je!

Hier nog geen verandering eigenlijk. Verlies per dag een klein beetje rood/roze/bruine troep. Maar te verwaarlozen, het is nog geen half maandverbandje of inlegkruisje per dag. Morgen NOD dus ik wacht nog even af met testen. Wel heel moe de laatste dagen maar wil geen symptomen gaan zien want dat kwam de afgelopen maanden ook niet uit :)
    Dus hier wachten we nog even af!

17. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Nou test was weer negatief maar ook nog niet echt bloed. Schiet mij maar weer lek hoor..

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @vlinder spannend he zo'n info avond! Ik vond het wel heel waardevol

@sticker fijn!!!eindelijk ongesteld (klinkt beetje gek)
    Hopelijk kunnen jullie nu goed verder

@cherubin irritant dat het zo onduidelijk is...

@hier sorry dat ik even niets heb laten horen. Maar heb het zooo druk ;)

Op 15-5-15 om 23.45 zijn wij de trotse ouders geworden van onze zoon Noud♡

Bevalling was heftig en lang maar oh wat is hij het waard!

Noud doet het super en we zijn helemaal in love

19. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Jeej Dufel gefeliciteerd met Noud! Leuke naam!!

Hier nu weer bijna geen bloed. Ik wacht even af of het nu de komende dagen echt stopt anders bel ik de huisarts even..twee weken is me iets teveel van het goede. En als het stopt doe ik voor de zekerheid nog wel een test, dan weet ik tenminste echt waar ik aan toe ben!

Stom gedoe dat zwanger worden haha!

20. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dufel!! Gefeliciteerd!!!
    Wat toevallig! Een vriendin van me is ook de 15e bevallen van een zoon die Noud heet!
    Alleen op een ander tijdstip hihi
    Maar wat heerlijk zeg!! Geniet ervan samen!!!

Cherubin wat raar weer he?
    Soms snap je toch niks van je lijf??
    Twee weken is dan wel lang ja.
    Testen dus nog altijd negatief?

Deel Deze Pagina