Heb zondag voor t laatst getest Nu uit zelfbescherming alleen een cb digitaal liggen. Maar die doe ik vd week wel. Dan weet ik het iig zeker
En Cherubin, hoe staat het er ondertussen voor? Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen! Soms is het wel echt even heftig allemaal zo in je omgeving al die zwangeren. Mijn beste vriendin is net bevallen dus daar ga ik binnenkort op kraamvisite, mijn collega is nu 8 weken zwanger en stuurde gisteren een foto van haar echo door met al echt een mini-baby er duidelijk op te zien. Op deze leeftijd zijn er zoveel mensen om je heen die zwanger zijn of bevallen zijn. Vorige week bij mijn andere collega op kraamvisite geweest die pas is bevallen van haar derde. Zij is even oud als ik. Zo leuk allemaal, maar toch is het ook steeds wel pijnlijk. Door heel het gebeuren met bbz zijn we alweer een half jaar verder na stoppen met de pil en nog niet veel echte "rondes" gehad op deze manier.. Heeft best een poos stil gelegen allemaal.. Vanmorgen valt het me even wat zwaar. Maar goed.. Komt allemaal vast wel goed.. De meesten van jullie zullen het wel herkennen.
Kan me voorstellen dat dat heftig is Sticker...hier ook van alles in de omgeving en wij gaan maar op dat jaar af. Inmiddels wel voor mezelf duidelijk dat we niet in september meteen naar de dokter rennen, maar als er in januari ofzo nog niets is moeten we die stap toch maar wagen. Vandaag dus nog even getest en die zei heel duidelijk niet zwanger. Hebben we dat iig uitgesloten, het bloeden is gestopt en we gaan door met de volgende ronde. Nog een paar dagen werken en dan hebben we even heerlijk twee weken vakantie. Weet ik iig zeker dat ik van de wijntjes in Spanje kan gaan genieten!
Gefeliciteerd Dufel!! Cherubin, wat raar dat je menstruatie zo vaag is deze maand. Het is dat je negatief test.. Sticker, hier in de omgeving niemand die bezig is met zwanger worden (voor zover wij weten) maar ik kan mij goed voorstellen hoe vervelend en confronterend het kan zijn!
Update van mij; Ben nog steeds aan het wachten op mijn volgende eisprong. De laatste is nu bijna 7 weken geleden. Daarna duurde het dus 4 weken voor ik ongesteld werd, en nu ben ik wéér bijna drie weken verder. Zit nu op dag 19 van mijn cyclus dus wordt een lange denk ik. Baal er wel van dat het sinds het hele bbz gebeuren allemaal zo traag gaat. Op deze manier heb je wel weinig kansen in een jaar. Maar ja... niets aan te doen. We wachten maar weer zo geduldig als dat gaat af.. Hoe is het met jullie?
Dat is wel echt vervelend, Sticker! Zo heb je inderdaad niet veel kansen in een jaar... Ik ben gisteren ongesteld geworden dus weer een ronde verder. Zal het straks wel allemaal nog aanpassen.
Hoi allemaal, Ook een update van mij. Heb vorige week een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Had veel te hoge bloeddruk en er zat een verhoogde waarde van eiwitten in mijn urine. Samen met de klachten wilde de arts me opnemen. Alleen 2 dagen werden 4 dagen. En iedereen was voorzichtig. Ze dachten dat er een kans was dat ik eerder ging bevallen. Maar ben gelukkig weer thuis wel een opluchting! @sticker, vervelend van de lange cyclus! Helaas ook ervaring mee. Mijn langste duurde 4 maanden. Hoop dat er snel weer regelmaat in komt!
Jammer weer Lelie, Elke keer de hoop dan maar doorschuiven naar de volgende ronde.. Ik duim weer mee voor je. @vlinder Fijn dat je nu weer thuis bent! Echt naar dat je deze problemen er bij hebt. Kun je ook nog lekker genieten? Hoop dat het nu rustig blijft! Ik had net wat vreemds; Ik was gaan hardlopen en toen ik wilde gaan douchen zag ik dat ik wat bruin bloed in m'n ondergoed had zitten.. Ik weet echt niet wat dit nou is en of dit normaal kan zijn. Zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Volgens mij nog geen eisprong gehad. Afgelopen dinsdag had ik wel de hele middag en avond een gevoelige onderbuik met steeds pijnlijke steken rechtsonderin. Daar blijft het nu ook steeds wisselend gevoelig. Het is wel een gevoel dat ik herken van een eisprong maar nog geen positieve ovulatietest gehad deze cyclus.. Dus ik kan dit bloedverlies nu even niet plaatsen. Toen ik daarna naar het toilet ging was er niets meer te zien... Wat wordt ik af en toe toch niet goed van mijn lijf...
Genieten kan ik helaas niet echt. Weet dat ik super blij moet zijn, maar ben opgelucht als ik ons meisje gezond in mijn handen heb . Vanaf het begin heb ik al klachten. En zwanger worden met het idee dat je niet zwanger kan worden zonder hormonen slikken is ook echt raar. Altijd gedacht dat het niet waar is de zwangerschap en dat er altijd een dag zou komen dat het weer zou worden afgepakt . Ik voel me wel wat beter en begin nu ook wel een beetje te genieten. Nu het kamertje echt bijna af is enzo @ sticker, idd raar. Hopen op toch een innesteling bloeding . Toen ik zwanger werd merkte ik zelf niks. Alleen heel moe en chago, zegt dus niks . Kan altijd voorkomen. Ook al deze maanden geen gevoelige borsten gehad en draag nog zelfde bhs . Alleen wel kotsen vanaf week 6 tot week 30.
Ben ik weer. Even zeuren haha. Een week geleden, en de twee afgelopen dagen had ik echt pijn die aan een komende eisprong deed denken. Echt een zwaar, zeurend gevoel met uitstraling naar rechts. En zondagochtend dus eenmalig bruin bloedverlies. Maar.. nog steeds geen positieve ovulatietest (clearblue digital dus lijkt me niet te missen) op dag 24 van de cyclus.. De buikpijn is nu weer weg. Ik snap er echt niets meer van en wordt er echt heeeel onrustig van. Ik heb nu zoiets van laat voorlopig maar even zitten. Ik wacht gewoon maar af.. (Misschien wel de komende weken in de gaten houden of ik niet toch zwanger kan zijn omdat ik natuurlijk bang ben dat als het dan zo zou zijn dat het dan weer op de verkeerde plek kan zitten..) Vind mijn lijf helemaal niet leuk op het moment...
Ha meiden, weer even een teken van leven! Net terug van twee heerlijke weken vakantie en nu weer fijn om thuis te zijn! Heel fijn om even wat tijd voor elkaar te hebben en weer eens goed te kunnen praten over dingen. Lekker genoten van de wijntjes en het lekkere eten en het hele zwanger worden even losgelaten. Lijkt me ook beter als deze maand niet raak is met de alcohol enzo maar dat weten we volgende week! Sticker, wat k.lote dat je lijf zo raar doet zeg. Daar zou ik ook onrustig van worden.. Lelie he wat balen meis. Op naar de volgende ronde weer.. Vlinder, hoe is het nu met je? En hoe is het met de kleine, Dufel?
Hoi Cherubin, Fijn dat je vakantie leuk was, waar ging je ook alweer naar toe? Lekker weer gehad? Hier gaat het eindelijk iets beter . Moest vorige week woensdag bijna weer in het ziekenhuis blijven, met mij was alles goed maar de hartslag van de baby was niet goed! Ik mocht naar huis, maar moest de volgende dag weer voor een ctg terug komen. Ik maakte me best zorgen, maar met de ctg bleek gelukkig niks aan de hand en mocht weer naar huis . Ook voel ik haar nu meer bewegen . Ze beweegt nu steeds onder mijn handen. Zaterdag een babyshower gehad Was heel leuk. Maar wel druk en na 2 uur was het genoeg voor mij, gelukkig snapte mijn vriendinnen dit wel . Veel cadeaus gehad, dit was erg leuk. Vandaag word ik gebeld door de arbo-arts. Vind het eigenlijk een beetje onzin. Klaag, klaag . Ik ben al 10 weken ziek gemeld en 8 weken dat ik echt thuis zit en een week voor mijn verlof, want vrijdag zou ik mijn laatste dag werken! Sturen ze de arbo-arts nog op me af. Gelukkig bellen ze wel, telefonisch spreekuur dus ik hoef daar niet heen. Dus nu wacht ik heel de dag op een telefoontje. Ik verheug me toch wel op mijn verlof, het is nu echt aftellen
Bizar dat ze nu nog de arbo op je afsturen! Gelukkig bijna officieel verlof En leuk je babyshower! Gelukkig was alles goed op de ctg, wat een zorgen kun je je dan maken.. We waren lekker naar Spanje! Heerlijk weer gehad Nu laatste dagje vrij, morgen weer aan de bak. Helaas wel al sinds terugkomst beroerd, veel hoofdpijn en erg moe, dus hoop dat dat nog wegtrekt vandaag!
@Cherubin, heerlijk naar Spanje! Heb je die klachten van de reis of misschien toch zwanger? Spannend weer . Ja vind het echt dom nu nog de arbo, maarja ze moeten ook hun regels na leven. Babyshower was echt heel leuk. Vanochtend het geboorte kaartje zitten maken, toch wel spannend . Hoe is het met de rest? Het is zo stil hier.
Het gaat nu ook echtwel opschieten voor jou! Geen idee, nod is ergens deze week maar verwacht gewoon ongesteld te worden. dan kan het ook niet tegenvallen.. vandaag maar weer eens werken. Valt altijd zo tegen na de vakantie!
@cherubin, En al ongesteld geworden? Hoe was de eerste dag op je werk? Wat voor werk doe je? Ik ben woensdag nacht een nacht opgenomen geweest in het ziekenhuis . Kreeg afwisselend harde buiken om de 5 minuten, zakte na 3 uur niet af. Dus toch maar even gebeld, moest gelijk komen. Op de ctg was het ook te zien, maar die nacht zakte het gelukkig toch af. Ik had geen ontsluiting. Wel weer even spannend.
Oh jij maakt het echt spannend vlinder! Kleine moet nog even binnen blijven hoor! 33 weken is nog veel te vroeg Hier nog niet ongesteld. NOD was in principe de 24e dus nu paar dagen te laat. Wacht het nog wel even af, het is al eerder 36 dagen geweest..nu 34 Heb ook geen testjes meer in huis maar zal straks toch nog maar even meenemen voor m'n eigen gemoedsrust haha!
Spannend cherubin! Duimen . Nou ze zit er gelukkig nog . Vanmiddag weer een groeiecho. Moet wel veel rust nemen, anders heb ik echt een ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik . Begin ook al dikker slijm te verliezen, slijmprop? Weet niet wat ik daar van moet verwachten
Benieuwd Vlinder! Spannende zo die laatste weken lijkt me! Hopelijk blijft ze nog even lekker zitten. En jij Cherubin? nog nieuws? Heb je al getest? Wat mij betreft; ben nog niet ongesteld.. (Nod was gisteren, eisprong was toen 14 dagen geleden) Ik ga morgenvroeg maar even testen maar ik zie er een beetje tegenop. Vorige keer was ik dus zomaar twee weken over tijd. Deze periode hebben we er een beetje naast gezeten en hebben we het 4 dagen voor de eisprong voor het laatst gedaan. Vandaar dat ik de kans op een zwangerschap heel klein acht. Ik ben dus bang dat mijn hele cyclus nog overhoop ligt door de bbz en de operatie. Maar ik zie dus op tegen de teleurstelling van "niet zwanger", en weer overtijd..