Nieuwe members, nieuw praatgroepje :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door olivia23, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Kan ik me heel goed voorstellen! Ik heb ook in die situatie gezeten en helaas heb ik niet echt een gouden tip.:( Probeer het een beetje los te laten maar ik weet zelf ook hoe moeilijk dat is. Ik hoop wel echt dat het deze ronde raak mag zijn voor je!

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb.

Wow vlinder gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dewi. Hoe is het met jullie?

Lelie whoehoeeeeee je bent gewoon zwanger!!! Gefeliciteerd!!!

Wat balen sticker dat het allemaal zo onzeker is.

Ook voor jou baal ik Cherubin. 10e ronde!

Hier gaat alles goed. Noud is afgelopen week wel erg onrustig geweest. Heel veel huilen/krijsen. Heeft nu medicatie tegen reflux en t lijkt te verbeteren. Thank god.
    Van zo'n huilend mannetje wordt je echt moedeloos!

3. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben ik weer :)!
    Tijdje niet geweest hier.
    Het gaat goed met ons.
    Onze kleine meid is alweer boven de 3 kg, 600 gram gegroeid in de 2 weken dat ze thuis is.
    Alleen heeft ze continu honger, dus veel uitproberen met de voedingen.

Zo te lezen is het bij iedereen spannend.
    Ik vond net weer mijn zwangerschapstesten. Het ging gelijk weer kriebelen :p.
    Van de week ook weer over kinderen gehad met mijn man ;).
    Heb een heftige keizersnee achter de rug, maar vind het allemaal zo leuk.
    Vond het spannend om het geheim te houden dat ik zwanger was en het stil houden houden voor iedereen dat we ermee bezig waren :).

4. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Succes allemaal :)!

Ohw wel iets vervelends mee gemaakt vannacht.
    Beetje ander onderwerp.
    Onze kat is vannacht dood gebeten door een hond (pitbull).
    Dus zijn nu erg verdrietig :(.

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ach wat zielig Vlinder. Sterkte

Fijn dat het met je meisje allemaal goed gaat. Lekker aangekomen :)

6. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Achh arme Noud! Gelukkig voelt ie zich nu weer wat fijner!

Vlinder wat rot van de kat! Gelukkig groeit de kleine meid goed!

Lelie hoe is het met jou? Voel je je goed?

Sticker hoe is het bij jou?

Hier gisteren en vandaag krom gelegen vd buikpijn :( niet grappig meer. Ook vrij veel bloed verloren dus denk dat we nu wel kunnen concluderen dat we in de volgende ronde zitten ;)
    Gelukkig neemt de pijn weer af en wordt ook het bloeden weer minder nu!

7. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Vlinder, wat naar van je kat! Afgelopen dinsdag was het de tweede sterfdag van onze oude kat, vind het elke dag nog jammer dat hij niet meer leeft. Heel veel sterkte!

Cherubin, dat is ook echt niet leuk als het zo'n pijn doet! Ga voor je duimen dat je het volgende maand niet hoeft mee te maken!

Ik voel me redelijk goed. Vooral heel erg moe eigenlijk. Er zijn dagen dat ik me minder voel en wat vaker misselijker ben met hoofdpijn maar er zijn gelukkig ook dagen dat ik het niet zo merk buiten de vermoeidheid om. Heb afgelopen maandag een echo gehad en we zagen het hartje kloppen. Heel raar om te bedenken dat iets van 1 cm voor zoveel hormonale veranderingen kan zorgen.:p

8. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vlinder Fijn dat het allemaal goed gaat! En wat zielig voor de kat!
    Daar zou ik het ook heeeel moeilijk mee hebben! (wij hebben er ook 2)

@Lelie Wat goed dat jullie het hartje al hebben zien kloppen! Dat geeft toch al drastisch minder kans dat het eventueel nog fout gaat.
    Geniet er van samen!

@Cherubin Wat gek dat je zoveel buikpijn had! Ook meer bloedverlies dan normaal? Zou het niet een vroege miskraam kunnen zijn geweest?

Ik heb morgen mijn NOD. Omdat ik het gevoel had dat áls er een innesteling is geweest, ik die dan mogelijk vorige week donderdag had gevoeld, heb ik vanmorgen toch vast een testje gedaan. Hartstikke negatief helaas. Ook weer een beetje menstruatie-achtig gevoel in de buik de laatste dagen, en meestal begint dat zo een week voor ik ongesteld word. Ik ga er dus toch maar vast vanuit dat het weer niks wordt deze ronde.. :( en dat ik mogelijk ook weer over tijd ga zijn. Mocht er dinsdag nog niets zijn zal ik nog eens testen.
    Wat me wel opvalt is dat ik de laatste dagen wat hoofdpijn heb, en zo net toen ik naar het toilet ging verloor ik ineens flink wat vruchtbaar slijm :( Raar moment he?

9. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Alles kan, Sticker! Heb niet getest. Ja wel vanmorgen om het uit te sluiten omdat we morgen een bbq met veel drank hebben en omdat ik de manier van bloedverlies raar vond deze maand in combi met de heftige pijn. Test was uiteraard negatief dus heb ook meteen een lekker flesje wijn voor vanavond gehaald..

Hopen dat het bij jou gewoon een keer goed gaat deze maand en niet weer weken onzekerheid!

Jeej voor een kloppend hartje Lelie!

Mijn zusje mag morgen naar Brussel voor inseminatie van een donor, ook echt superspannend!

10. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @lelie, wat fijn een goede echo :). Lekker genieten!

@sticker, spannend weer!

@cherubin, spannend van je zusje! Ben benieuwd.

Ik ben gisteren denk ik weer voor het eerst ongesteld geworden na de keizersnee.
    Zit precies 4 weken tussen. Gelukkig hebben we het van de week veilig gedaan ;):p. Hahahah
    Had wat geweest als het weer gelijk raak was geweest, beetje snel.

11. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke even een hele aparte wending:
    Ik zou vandaag mijn NOD hebben.
    En ik zei toch dat ik gisteren ineens een hoop vruchtbaar slijm verloor?
    Nou vanmorgen kreeg ik ineens heftige pijn rechts onderin mijn buik. Continue drukkend, en ik voel het met elke stap en beweging. Dit gevoel ken ik echt duidelijk van mijn eisprong.
    Dus ik dacht ik doe voor de zekerheid een ovulatie-test en wat denk je?! Een smiley!
    Hoe vreemd! Dat betekent dus wel dat de eisprong nu pas 5 weken na mijn laatste menstruatie is.
    En dat verklaart misschien ook waarom ik dan toch zogenaamd over tijd was. Dat die eisprong toch later is..
    Nou in elk geval hebben we al de nodige inspanningen verricht en zullen we dat vanavond nog eens doen.

Mijn nieuwe NOD wordt dus 23 augustus.
    Zal de tabel straks nog eens opsnorren en aanpassen

12. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Volgens mij heb je dan best lange cyclus elke keer, Vlinder? Had je dit laten onderzoeken, misschien dat je pcos o.i.d. hebt? Of is pcos iets heel anders?

13. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bedoelt mijn cyclus denk ik Lelie? Aangezien Vlinder netjes 4 weken naar keizersnee ongesteld is geworden? ;)

Maar ik denk dat het bij mij allemaal nog steeds enorm rommelt na mij bbz in maart. Steeds erg lange rondes inderdaad.
    Bij de bbz hebben ze met een laparoscopie ook de rest van de buik bekeken en niets bijzonders gevonden dus pcos is niet aan de orde gelukkig.
    Ik was de laatste twee rondes resp 2 weken, en een week overtijd. Ik denk dat het in de eerste ronde te maken had met het feit dat ik na de operatie nog steeds geen bloeding had gehad. Had toen voor het uiteindelijk doorbrak ook enorrrrme buikkrampen maar in die ronde wel een positieve ovulatie-test gehad. De laatste ronde had ik allerlei eisprong-achtige pijnen maar geen positieve ovulatietesten na drie weken en toen ben ik gestopt met testen omdat ik dacht dat ik 'm had gemist. Waarschijnlijk is de eisprong toen een week dáárna alsnog geweest en toen hadden we net niet gedaan rond die dag zie ik nu.
    Dus het verklaart voor mij wel een hoop. Nu hoop op geluk deze ronde nu we weten dat we goed zitten!

14. Sticker

Sticker Actief lid

10 dec 2014
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb voor nu even de dingen aangepast die ik weet.
    Misschien dat er een hoop mensen uitkunnen die allang niet meer meeschrijven?

NOD
    Dracaena, 24 jaar, NOD 25-02-2015, 5e ronde, 1e kindje
    Cherubin, 27 jaar, NOD 02-08-2015, 9e ronde, 1e kindje
    Kimberley1989, 25 jaar, NOD ?, 3e ronde, 1e kindje
    Sticker, 32 jaar, NOD 23-08-2015, 5e ronde, 1e kindje

In afwachting NOD/NOD onbekend
    Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje
    Annemarieke, 30 jaar, NOD onbekend, 3e ronde, 2e kindje

ZWANGER!
    Lelie89, 25 jaar, 1e kindje uitgerekend?
    Kuikentjepiep, 28 jaar, 12 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e rondje
    Gosh, 32 jaar, 14 mei uitgerekend, 2e kindje
    Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend,1e kindje, 1e ronde
    Erminea, 32 jaar,18 mei uitgerekend, 1e kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak)
    Dufel, 27 jaar, Bevallen van Noud!
    Stacie, 25 jaar, 26 juni uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    Monijari, 28 jaar, 22 juli uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde
    Louloute, 26 jaar, 17 augustus uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde
    Vlinder12345, 24 jaar, Bevallen van Dewi!
    Loutje86, 21 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje

15. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Ik had voor mijn zwangerschap pcos.
    Dan kan je wel ongesteld zijn onder eisprong.
    Ik heb keer gelezen dat cyclus meer dan 35 dagen dat je dan al geen eisprong heb.
    Maar dit is echt onzin hoor een vriendin van mij is met een cyclus langer dan dit ook zwanger geraakt.

Maar ik bleek zelf nooit echt een eisprong te hebben.

Maar wie weet is mijn pcos nu over, dit kan na een zwangerschap namelijk.
    Ik hoop het zo, want willen echt nog een kindje :).

16. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @sticker, ik weet niet meer zo goed wat jou situatie was. Sorry hiervoor.
    Bij jou was toch 1 eierstok weg gehaald?
    Is het dan misschien niet zo dat ene maand wel een eisprong is en de andere maand weer niet.
    Misschien raar maar zou kunnen toch?

Ik had voordat ik zwanger werd de diagnose pcos gekregen, zaten honderden eicellen in mijn eierstokken die allemaal wilde gaan groeien en springen.
    Heb toen menstruatie opwekkers gekregen en volgende ronde spontaan zwanger geworden.
    Heb nu ook idee dat Dewi iets ouder is dan op de echo's.
    Ze is eerder gehaald en loopt ook voor met de ontwikkeling. Klinkt raar maar soms denk ik dat ze ouder is.

17. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Sticker, ik bedoelde inderdaad jou en niet Vlinder, sorry:p Wel fijn dat het in ieder geval geen pcos is, maar waarschijnlijk nog van de bbz. Duimen draaien dat het raak mag zijn!

Vlinder, hoop ook voor je dat de pcos weg is! Misschien hebben jullie gewoon een slim kindje en lijkt ze daarom ouder.:D

Ik zal morgen de lijst bij mij wel even aanpassen als ik op de laptop zit, is wat makkelijker. Vorige keer heeft de vk me drie dagen terug gezet maar ik wacht de termijnecho af om het zeker te weten dus voor nu ben ik 20 maart uitgerekend.

18. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    NOD
    Dracaena, 24 jaar, NOD 25-02-2015, 5e ronde, 1e kindje
    Cherubin, 27 jaar, NOD 03-09-2015, 10e ronde, 1e kindje
    Kimberley1989, 25 jaar, NOD ?, 3e ronde, 1e kindje
    Sticker, 32 jaar, NOD 23-08-2015, 5e ronde, 1e kindje

In afwachting NOD/NOD onbekend
    Meisje29, 29 jaar, NOD onbekend, 7e ronde, 1e kindje
    Annemarieke, 30 jaar, NOD onbekend, 3e ronde, 2e kindje

ZWANGER!
    Lelie89, 25 jaar, 1e kindje uitgerekend?
    Kuikentjepiep, 28 jaar, 12 mei uitgerekend, 1e kindje, 1e rondje
    Gosh, 32 jaar, 14 mei uitgerekend, 2e kindje
    Josslyn, 26 jaar, 17 mei uitgerekend,1e kindje, 1e ronde
    Erminea, 32 jaar,18 mei uitgerekend, 1e kindje (na 1jr en 8 maanden proberen en ziekenhuizen 1ste cryo terugplaatsing raak)
    Dufel, 27 jaar, Bevallen van Noud!
    Stacie, 25 jaar, 26 juni uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    Monijari, 28 jaar, 22 juli uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde
    Louloute, 26 jaar, 17 augustus uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde
    Vlinder12345, 24 jaar, Bevallen van Dewi!
    Loutje86, 21 jaar, ? uitgerekend, 1e kindje

Ik heb hem ook even aangepast!

Dit weekend begonnen met tarwekiemolie. Kijken of dat wat doet!

Voor jullie dus ook weer duimen Sticker :)

19. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @lelie, misschien heb je wel gelijk :p.

26 augustus ga ik voor controle naar de gynacaeloog.
    Misschien dat we snel weer voor een tweede kindje willen gaan :). Ik wacht nu tot mijn cyclus weer op gang is :).
    We willen in ieder geval niet te lang wachten en graag weer zonder hormonen proberen zwanger te raken.
    Dus misschien ga ik weer me doen voor een tweede kindje :). Ben benieuwd wat de gynacaeloog zegt.

20. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Hoe gaat het met iedereen?
    Het is stil hier...

Deel Deze Pagina