Ha Vlinder! Wat leuk dat het je al direct begint te kriebelen voor een tweede. Je had een keizersnee gehad toch? Ik dacht wel dat je dan een jaar daarna niet zwanger mocht raken. Maar ik weet het ook niet. Zal misschien in elk geval weer anders zijn! Gaat het allemaal goed met Dewi? Voor mij nog een spannende week. zondag NOD. Maar ik heb eigenlijk al sinds vorige week woensdag dagelijks meerdere malen per dag menstruatiekrampen. Best wel flink. Meestal krijg ik dat vanaf ongeveer een week voordat ik ongesteld word dus het geeft me toch geen hoopvol gevoel moet ik zeggen. Dat vervelende gewacht dan ook steeds he? Echt niet leuk. En het is op zich natuurlijk altijd teleurstellend als je weer ongesteld wordt, maar wie weet moet ik dan wéér 5 weken wachten op een eisprong. Dat maakt me wel een beetje verdrietig. Maar goed. We zien het van het weekend wel.
Hey sticker, Ik weet niet of ik een jaar moet wachten. Heb volgende week controle bij de gynacaeloog . Maar is dan alweer 7 weken voorbij. Gaat dus erg snel! Ook spannend voor jou. Is komende zondag dan jou NOD? 5 weken is erg lang ja!
Even gelezen hier op het forum over zwanger worden na keizersnee. Er word idd gezegd half jaar tot een jaar. Best lang. Ik wacht maar mijn afspraak af. Een half jaar is zo voorbij. Zit nu ook alweer op bijna 2 maanden . Ben best zenuwachtig voor afspraak met gynacaeloog. Ik vraag me af wat hij sowieso over een volgende zwangerschap gaat zeggen. Omdat ik toch veel klachten had en te vroeg bevallen ben.
Dames! Even een bericht van mij. Vandaag op dag 11 na eisprong een duidelijk positieve test!! Met middagurine!! Ik ben helemaal verbaasd! Omdat ik dus al een ruime week best flinke baarmoederkrampen heb dacht ik echt dit weekend ongesteld te moeten worden. Vandaag was ik op mijn werk, ik werk ergens waar ze ook zwangerschapstesten hebben en ik dacht: "als deze krampen nu van een innesteling zouden zijn zou ik nu inmiddels wel wat moeten kunnen zien. En anders kan ik het loslaten. En nu dit!! Het is natuurlijk nog erg vroeg, en we moeten nog afwachten of het nu op de goede plek zit, maar het voelt wel heel anders als de vorige keer.. Ik moet het even verwerken hoor...
Sticker, zelfs op mijn telefoon zie ik een lichte streep. We gaan duimen voor een plakkertje! Gefeliciteerd in ieder geval! Hoe is het de andere meiden? Hier vooral moe nog steeds en af en toe buikpijn, waarschijnlijk om plaats te maken. Volgend weekend verhuizen dus daar natuurlijk helemaal druk mee bezig hahaha
Sticker ik zie hem ook! Wat goed, ik ga duimen! Benieuwd wat de gyn zegt Vlinder Hier rond eisprong dus gezellig aan het maken met manlief. Verder weinig nieuws hier. Slik deze maand voor het eerst 2x per dag tarwekiemolie. Kijken of dat helpt...
Afgelopen vrijdag had ik nog een keer een test gedaan en die was al veel duidelijker. Die was dus 12 dagen na eisprong. Vandaag was eigenlijk mijn NOD. Op de foto is ie minder duidelijk dan in het echt. Heb nu een echo gepland staan bij 7 wkn en 2 dgn op 15 september. Ik ben heel benieuwd... Nog erg spannend allemaal. Heb nog steeds wel veel baarmoederkrampen. maar blijkbaar kan dat er bij horen. @Cherubin is je eisprong al geweest??
Gefeliciteerd Sticker!!! Nu echt alleen ik nog... Ik vermoed dat mn eisprong ergens dit weekend was. Donderdag/vrijdag vruchtbaar slijm gehad en de afgelopen dagen ook regelmatig last van mijn buik dus we wachten het weer af, aan het klussen lag het in ieder geval niet Ook bericht gehad van zusje dat de eerste ronde met donor inseminatie mislukt is dus die mogen weer terug naar Brussel. We tobben allebei lekker verder
Ik duim in elk geval weer mee dat deze ronde dan toch een vruchtbare mag zijn! Het is zo moeilijk he? Dat wachten! en je weet maar niet wanneer het goedkomt. Hoor jij ook zoveel babynieuws om je heen? Ik zat ook op een ander forum in een groepje waar ik op een gegeven moment ook de enige niet zwangere was. Voelt echt niet leuk. Ik hoop echt dat het voor jou en je zusje ook snel goedkomt. En dat deze wachtweken voor jou weer snel zullen gaan! (Ik blijf hier uiteraard ook schrijven)
Ja en mensen gaan er ook steeds meer opmerkingen over maken. Mijn moeder kan niet wachten tot ze oma wordt, vrienden die erover beginnen dat het zo leuk zou zijn, collega's die opmerkingen maken. We zijn nu natuurlijk ruim een jaar getrouwd dus ergens verwacht men het ook. Nou ja, hopelijk is het ons ook ooit gegund maar het is zeker niet altijd leuk meer om dan maar te moeten lachen en een gekke opmerking te maken.. De enige die ook weten dat we al zolang bezig zijn zijn mijn zusje en zwager. Dus gelukkig kan ik af en toe daar spuien als ik wil
Gefeliciteerd sticker . @cherubin, erg vervelend van de omgeving ja. Wij hadden daar ook mee te maken. Dan lach je erom maar eigenlijk doet het zeer. Vrienden van ons zijn nu ook bezig, ongeveer 2 jaar. Maar nu blijkt dat onze vriend onvruchtbaar is. Ook erg moeilijk. Denk net zoiets als bij jou zus cherubin? Hij gaat zich waarschijnlijk laten opereren. Erg vervelend, ook omdat we een gezamenlijke vriend hebben die er elke keer om vraagt wanneer er kinderen komen . Hij heeft zelf geen vriendin dus daarom vraagt hij het bij iedereen. En zegt dan zelf ik wil eerst kinderen en dan pas trouwen. Net of je het voor het uit kiezen hebt. Echt stom vind ik dat.
Gefeliciteerd sticker!!! Mooie test. Ik duim voor een pracht echo de 15e! Je hebt al snel weer kriebels vlinder. Wat leuk. Ik heb ook idd gelezen dat je een jaar moet wachten na een keizersnede. Hier nog totaaaaal geen kriebels voor een 2e. Veel te druk met nr 1 haha. Wat naar voor je zus cherubin En jullie zijn ook al best lang bezig.. zo oneerlijk. En dan nog die mensen die zonder nadenken vragen over je kinderwens. Zoiets kan zo pijnlijk zijn... Hier alles zn gangetje. Ons knappe mannetje alweer bijna 3.5 maand!! Het gaat zo snel.. Het is zo'n heerlijk mannetje en hij doet het super Ben zo trots op hem♡
Hoi dames, Morgen ochtend naar de gynaecoloog. Ben zo zenuwachtig. Ook na wat er gisteren avond is gebeurt. Condoom is gescheurd ! . Weet echt niet wat ik nu moet doen , we wachten morgen maar af. Om nu gelijk dingen te gaan slikken en te gaan halen is ook onzin toch ? Voel me zo stom doe je het veilig scheurt dat ding.
Hoi allemaal, Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Het is niet gevaarlijk om binnen half jaar/ jaar zwanger te raken . Je kan beter wachten maar als het zou gebeuren kon het geen kwaad. Pfff gelukkig. Kon wel een spiraal laten plaatsen om zwangerschap te voorkomen. Maar daar ben ik op tegen, dit ook omdat lastig zwanger kon raken. Zal het me altijd kwalijk nemen als ik nu zwanger bleek te zijn en over vijf jaar met hormonen moet beginnen. Dus nu weer afwachten. Is een kleine kans, maar zou wel kunnen. 2 weken geleden denk ik ongesteld geweest. Hoe gaat het met jullie ??
Gaan jullie nu zonder anticonceptie vrijen vlinder? Wel fijn dat het verder geen kwaad kan. Hier alles prima. Noud groeit als kool en ontwikkeld zich razend snel. Heeft wel veel last van de vaccinaties elke keer. Vorige week donderdag weer gehad en hij is nu nog uit zn doen. Heel vervelend.
Hey dufel, Nee we gaan niet zonder vrijen, we gaan echt weer proberen na een half jaar/jaar. Maar maandag was het condoom gescheurd. Mocht ik zwanger zijn dan is het erg welkom . Wilde alleen echt weten of het niet gevaarlijk zou zijn. Maar om het nu te voorkomen moest ik gelijk een spiraal laten plaatsen. Maar dat is echt niet wat ik wil.
Ik snap het Vlinder! Ja als ik per ongeluk zwanger zou raken zou het ook hartstikke welkom zijn maar zullen we beide wel ff moeten slikken denk ik. Wij hebben eerste periode met condoom en de pil gedaan en nu alleen de pil. Vaccinatie vond ik heeeeel rot. Noud is ook echt een dag of 10 van slag. Maar dat is wel extreem. Ik hoor van andere moeders dat het 1-2 dagen is. Ik moest zelf ook huilen bij het zetten van de prikjes
Arme Noud zo'n last vd prikjes! Even spannend dus vlinder! Al lijkt het me voor jezelf en je lichaam ook wel fijn om even te kunnen herstellen van de hele zwangerschap! Hier verder alles rustig. Borsten groeien de pan weer uit maar dat hebben ze het afgelopen jaar al zo vaak gedaan dus dat tel ik al niet eens meer mee als mogelijk symptoom haha! Gelukkig zijn dit de drukste twee weken van het jaar op kantoor (administratie op een hogeschool, tel uit je winst) dus geen tijd om af te tellen tot volgende week!