Dank je wel! Hahaha! Als het allemaal goed gaat ben ik half mei uitgerekend. Heel de zomer verlof hihi! Ok nu draaf ik door... Wanneer zou ik een verloskundige moeten bellen?
Ik durf je nu te feliciteren Cherubin!! Van harte het is julloe zo gegund! Ben benieuwd hoe je man gaat reageren. Grappig dat je 1 jaar na mij bent uitgerekend Ik heb gelijk dezelfde dag de VK gebeld haha. En had gelijk een pretecho gepland toen ik 7 weken zwanger was. Wat vervelend zeg Vlinder. Is er geen medische oorzaak van t huilen? Noud heeft ook zoveel gehuild maar bleek verborgen reflux te hebben. Nu met medicatie een heel ander kind. Rust en regelmaat helpen hier ook. Sterkte ik weet hoe stressvol het is dat vele huilen.
Jaaa Cherubin!! Gefeliciteerd hoor! Ik ben zo blij voor jullie! Het is jullie echt gegund!! Ben heel benieuwd hoe je man gaat reageren!
Dank jullie wel! Ik laat het weten hoe hij reageert! Zit vol spanning te wachten tot hij thuis komt! Vlinder, sorry, helemaal vol over mezelf dus vergeet helemaal te reageren. Hopelijk vinden ze een oorzaak voor het huilen, arme Dewi!
Gefeliciteerd cherubin, super leuk ! Ja daar heb ik ook over nagedacht over reflux. Morgen even informatie opzoeken en observeren. Dat langer slapen snachts werkt ook al beter. En ze heeft vanmiddag ook 2x in de box geslapen.
Vlinder ik hoop ook dat jullie er snel achter komen wat de reden is. Reflux komt wel redelijk veel voor dus wie weet. Lelie hoe gaat het eigenlijk met jou? Wat is het laatste nieuws en hoe ver ben je nu? Ik heb ook even een banner aangemaakt. Had ik nog niet gedaan dus meteen even uittesten. Voor mij voelt het nog heel onwerkelijk. Denk dat ik echt pas na de echo überhaupt kan geloven dat het echt is. En dan die onzekerheid dat er nog zoveel fout kan gaan. Moeilijk om al te genieten! Afgelopen dinsdag zijn ze geweest van Moeders voor moeders en ik heb de kratten met flessen in huis. Dat wordt pisjes sparen Cherubin nog een half uur geduld. Wat zul jij de minuten voorbij zien kruipen
Ik ben ook benieuwd hoe Cherubin-man gaat reageren! Hopelijk is hij snel thuis! Hier gaat het goed! Heb afgelopen maandag de termijnecho gehad en ben definitief drie dagen terug gezet dus uitgerekend op 23 maart 2016, ben nu 11,1 week. Ben wel nog steeds meer moe dan normaal maar al met al gaat het goed. Vind het ook nog zo onwerkelijk dat er een minimensje in mij zit. Sticker, heb je geen last van misselijkheid?
@Lelie Wel superfijn dat het allemaal goed is en goed gaat! Hebben jullie het al veel mensen verteld? Of wachten jullie nog eventjes? Ik ben af en toe misselijk maar valt nog mee gelukkig. Wel is mijn smaak heel erg veranderd. Moet niet denken aan koffie of zoetigheden. (normaal wel!) Alleen hartig en veel gezond haha. En alles stinkt!
Hij liep het cadeautje eerst 4x voorbij. Toen voor zn neus gezet. Zo mooi... van complete verbazing naar heel erg blij naar heel emotioneel en dankbaar naar complete paniek hoe alles nu dan moest hihi! Lekker potje zitten janken samen!
Aah wat mooi Cherubin! Nu proberen lekker te genieten. We gaan er maar vanuit dat alles gewoon goed gaat!
Aah arme man, net een achtbaan die emoties! We hebben het de ouders en mijn schoonzus/broer verteld. Mijn broers en zussen vertellen we het zondag. Een paar mensen op mijn werk weten het ook maar dat is omdat iemand z'n mond niet kan houden. De rest van mijn werk vertel ik pas na zondag als iedereen van de familie het weet. Vrienden moeten we even kijken wanneer we het ze gaan vertellen hahaha.
Oh wat heerlijk om te lezen meiden!! Wat een mooie reactie van je man Cherubin!! Wij hebben het toen verteld aan onze ouders/broers nadat we de 7 weken echo hadden en de rest van de wereld na de goede termijnecho. Spannende weken weer voor jullie!!
Ik denk dat wij het wel snel met mijn schoonouders zullen delen. Zij wonen zo dichtbij! Mijn ouders gaan volgende week op vakantie dus dat wordt waarschijnlijk daarna, evenals mijn zusje. Werk wil ik even afwachten hoe ik me ga voelen wel fijn dat mijn leidinggevende op de hoogte is als ik ziek word..
Nu stop ik echt met testen delen hoor. Maar ik word er zo blij van! Dit weekend nog een test met z'n tweetjes doen, eendigitale. Als die ook positief is moeten we er maar echt in gaan geloven haha
Hartstikke leuk Cherubin! De testen zien er goed uit inderdaad! Wij gaan het voorlopig nog niet vertellen. Volgende week gaan we met mijn schoonfamilie naar de efteling en ik weet eigenlijk niet goed hoe het nu zit met achtbanen enzo. Ik ben dan 7 weken. Dan maakt dat volgens mij nog niet zoveel uit wel?
Volgens mij kan dat wel toch? De cb was vanmorgen ook positief! Zo blij! Hebben gisteren dit gevonden om de opa's en oma's te vertellen, zo schattig.. https://www.google.nl/?client=safari&channel=ipad_bm#channel=ipad_bm&q=slab+jullie+worden+opa+en+oma&imgrc=jdEiZYlsRp9hRM%3A