Hier alles goed! Noud krijgt 2 tandjes. Lijkt er gelukkig niet al teveel last van te hebben. Hij slaapt sinds paar dagen ook klokje rond van 7 tot 7. Heeeerlijk Hoe is het bij jullie?
Fijn Dufel en Vlinder dat het zo goed gaat met jullie kleintjes! Goed om te horen! Lelie hoe was de 20 weken echo??? Hier gaat het goed. Vandaag controle gehad bij de verloskundige en alles was goed. Ook het hartje weer gehoord!! Het begint allemaal steeds echter te worden! Ook al verschillende super schattige babykleertjes gehad van familie! Hoe is het met jou Cherubin?
Fijn dat Noud en Dewi het zo goed doen! Sticker leuk he, langzaam wordt het steeds echter! Hier gaat alles goed! Volgende week voor controle weer naar de vk. Had ik hier ook al verteld dat de uitslag vd combinatietest helemaal goed was? Inmiddels begint buik beetje te groeien en heb ik de laatste dagen wat last van bandenpijn. Ach, hoort er allemaal bij he Verder heel fijn gesprek met mijn moeder gehad. Zusje is ook zwanger natuurlijk en had toch beetje moeite mee. Zij wonen vlakbij onze ouders, ouders gaan daar oppassen later enzo en moeder is bij de bevalling. Nu hoef ik behalve mijn man niemand bij de bevalling maar ik had wel moeite met het feit dat wij 100 km verderop wonen en zij onze kleine dus zoveel minder zouden zien. Maar mijn ouders hebben dus van de week al besproken dat mijn moeder nog veel vrije dagen heeft op haar werk en deze in de zomerperiode na de bevalling een dag per week op gaat nemen om die bij mij en de kleine door te kunnen brengen en te helpen zodat ze ons ook regelmatig blijft zien. Heel fijn vooruitzicht! Dus ook hier wordt het steeds leuker en steeds echter!
Vlinder, gefeliciteerd! Toch nog snel op de natuurlijke manier! Cherubin, wat fijn dat je moeder een dag langs kan komen wanneer je kindje er is! Lijkt me toch wel een fijn vooruitzicht! Hier was alles goed met de 20 weken echo. Qua groei lag het twee dagen vooruit. Het hoofdje iets meer maar binnen de perken en niks om ongerust over te zijn! We dachten allebei een jongetje gezien te hebben maar kon ook de navelstreng zijn, dus we weten het uiteindelijk nog niet hahaha.
Wauw Vlinder!! Fijn zo snel al weer! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!! En Lelie wat fijn dat de echo goed was weer!! Willen jullie graag weten wat t wordt? Of niet perse?
Wauw Sticker. Ik zie dat je alweer 17 weken bent!! Wat gaat dat snel zeg! Fijn Cherubin dat je moeder het zo kan regelen. Snap precies hoe je je voelt want mijn ouders wonen ook op 1 uur rijden. Mis dat heel erg dat ik niet ff naar ze toe kan lopen. Ook mijn moeder komt 1 dag in de week oppassen. Ze wil een goede band opbouwen met Noud. Dat vind ik heel fijn Super Lelie van de goede 20 weken echo! Spannend dat jullie het geslacht nog niet weten. Is soms ook best moeilijk te zien. Bij Noud was het net zo haha. Ik heb zelfs staan spingen en uiteindelijk liet hij het dan toch zien. Echo daarna was het 1e beeld wat we zagen vol in zn kruis. Bestond echt geen twijfel over haha. Willen jullie het wel weten? Gefeliciteerd Vlinder! Wauw wat snel raak zeg. Wat fijn!!
Snap ik wel Vlinder. Maar het lijkt me dat ze superblij voor je gaan zijn! Hoe bijzonder is het dat het nu zo snel op de natuurlijke manier weer is gelukt om zwanger te raken?! En het is een hele bewuste keus van jullie! Als ik naar onze situatie kijk, ik ben nu 32; Wij zouden ook heel graag meerdere kinderen willen. We zouden er heel graag twee, of zelfs drie willen. Klink heel stom om dat zo te zeggen, maar dat wil zeggen als het je gegeven is natuurlijk. Maar gezien mijn leeftijd zullen wij dan ook snel moeten doorproberen haha
Sticker, dankje voor je lieve reactie . Je hebt zeker gelijk. Ik ben zelf wat jonger (25). Haha niet te veel haasten, is ook weer niet goed . Ik ga vanavond nog een digitale test doen. Vind het echt spannend. Donderdag huisarts bellen, mijn bloeddruk is weer te hoog
Vlinder wat leuk gefeliciteerd! Wat bijzonder, zo snel alweer op de natuurlijke weg Lelie fijn goede 20 weken echo! Hier net de afspraak gemaakt, viel in de week van kerst namelijk dus heb maar op tijd gebeld haha. 21 december mogen we! Gisteren controle bij vk ook alles in orde. Helaas nu wel ziek dus even dagje bijtanken, lichaam was duidelijk even helemaal op!
Wat een rust hier, hoe is het met iedereen? Hier hebben we afgelopen week de geslachtsbepaling gehad en wij zijn helemaal in de wolken: we krijgen een dochter! Mijn ouders waren mee naar de echo en ook zwaar onder de indruk, we hebben weer zoveel mooie plaatjes meegekregen! Waaronder al een heel mooi 3D plaatje. Wist niet dat dat met deze termijn al zo mooi kon!
Wauw Cherubin!! Wat mooi! En wat een superschattig plaatje! Leuk dat jullie een dochtertje krijgen!!! Lekker genieten samen!! Bij ons gaat het toch hopelijk nog even duren voor we weten wat het wordt! Op 10 december de 20 weken echo. Daar ben ik wel heel benieuwd naar!! En hoop dat we niet perongeluk "iets" gaan zien. Gisteren sinterklaas gevierd bij de familie van mijn vriend en ons spruitje heeft al heel veel schattige spulletjes gekregen. Zo leuk.... Hoe gaat het bij jou Vlinder? Alles nog goed? Weet iemand al wat?
Mooie 3d echo cherubin . Hier gaat het goed Nu ongeveer tussen de 6 en 7 weken zwanger . Volgende week 9 december afspraak bij gynacealoog. Super spannend. Bloeddruk was hoog bij de dokter, maar op me werk gemeten en toen was tie echt super goed. Dus in overleg met de dokter mag ik nu gewoon op mijn afspraak wachten. En dan kijken wat ze gaan doen. Maar volgende week ben ik sowiezo 7,5 week, dus dan is er al hartactie te zien. Hopelijk maakt hij gelijk een echo.
Wauw wat bijzonder he Cherubin. En wat superleuk een dochter!! Bijna alweer 20 weken echo's voor jullie. Spannend Vlinder volgende week. Hier alles zn gangetje. Nu weekje op vakantie met zn 3tjes. Heerlijk genieten
We waren weekje op vakantie. Hij stuurde me naar boven zodat ik lekker in bad kon. Ook lekkere badzout en bodylotion voor me gekocht. Dus ik lag heerlijk te relaxen en hij deed Noud naar bed. Toen ik klaar was en uit de badkamer kwam zag ik dat het hele huisje vol met kaarsjes stond. Ook helemaal op de trap naar beneden. En in de woonkamer een groot hart met kaarsjes. Toen zei hij tegen mij hoe gek ie op me is en dat ie nooit meer zonder me wil, echt nooit meer en toen ging ie op zn knieeen. Met ring en al Vond het superlief ♡