Fijn dat alles goed gaat Cherubin. Heerlijk dat shoppen! Hoe is het met jou Vlinder! Hebben jullie het de familie verteld met kerst?? Hier ook alles goed! Voel de kleine ondertussen goed! Zo leuk!!
Allemaal de beste wensen!! Hoe is het met iedereen? Hier fijne dagen gehad. Onze eerste kerst met zn 3tjes Oud en Nieuw rustig gehad. Noud werd wakker om 23.00 door t geknal. Toen heeft ie lekker bij ons gelegen en hebben we met zn 3tjes vuurwerk gekeken. Hij vond t prachtig. Tandje 3 en 4 zijn in aantocht, hij kan goed zitten en is begonnen met tijgeren. Wat gaat het toch snel!! Woensdag heb ik een gesprek over een nieuwe baan. Vind het heel spannend. Ben sinds Noud geboren is zowat 24/7 bij hem...
Oh paar berichten gemist zie ik! Hoe is je gesprek gegaan Dufel? Noud gaat snel, leuk die ontwikkeling! Hier alles prima! Kleine groeit goed, ik voel me prima en ze stuitert lekker door m'n buik heen! Kamertje is zo goed als af, alleen de meubeltjes nog! Die komen begin maart En langzaam aftellen naar mijn verlof! Werk nog tot Pasen, laatste weekend van maart. En de weken gaan zo snel, volgens mij is het dat zo!
Wat goed cherubin! Fijn dat alles klaar staat. Ik vond de 1e 20 weken veel langzamer gaan als de laatste 20 weken. En vanaf 30 weken gaat het helemaal snel. (Behalve dan de laatste weken ) Baan is helaas niets geworden. Echt jammer ben er wel weer aan toe.
Ja zonde inderdaad! Hoe gaat het met jou Dufel? Jammer dat het niets geworden is met de baan. Staat er nog wat anders op het programma? En hoe is het met Noud? En hoe is het met de rest? Lelie? Gaat hard nu ineens of niet? Is het zwaar de laatste loodjes? En vlinder ik ben ook zo benieuwd naar hoe het er bij jou voorstaat momenteel! Gaat alles nog goed? Hier nu bijna 28 weken alweer! Gaat allemaal goed en veel gefriemel in geschop in de buik hihi. Wordt wel wat zwaarder nu moet ik zeggen. Veel maagzuur en de buik gaat meer in de weg zitten. Ook al veel babyspullen verzameld Cherubin ik werk ook tot aan pasen. Dan zit ik bijna op 36 weken alweer. Jij dan 34 denk ik of niet? Heb nog 1 week vakantie over een paar weken dus moet nog 7 weken werken in totaal. Vind het echt ineens snel gaan!
Hoi allemaal, Valt inderdaad stil hier. Jammer. Ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest, ben voor de komende 4 weken arbeidsongeschikt verklaard. Mijn bloeddruk is weer te hoog en slik er 3x daags medicijnen voor. Met medicijnen en veel rust, dus niet werken is mijn bloeddruk goed. Ik heb gelijk naar een bedrijfsarts gevraagd omdat mijn teamleider weer flink begon te zeuren. Nu ben ik arbeids ongeschikt voor 4 weken daarna kijkt hij verder. Maar ik moet wel een plan van aanpak met mijn tl maken, zo dubbel eigenlijk. Maak me hier best druk om! Met de baby gaat alles gelukkig goed. Ligt goed op schema . Het word dit keer een jongen, dus wel erg leuk! Met Dewi gaat ook alles goed. Slaapt goed, is vrolijk en brabbeld heel veel . Erg gezellig in huis.
Wauw sticker alweer 28 weken!!! Wat gaat dat snel zeg!! Kan me goed voorstellen dat het allemaal wat zwaarder wordt. Gelukkig aftellen naar je verlof! Vervelend vlinder dat je hoge bloeddruk hebt maar je baby gaat toch echt voor. Leuk een jongen!! Hier alles goed. Ik heb een nieuwe baan gevonden en begin maandag. Aan de ene kant heel veel zin in maar aan de andere kant vind ik het doodeng om Noud bij de gastouder te brengen. Met Noud gaat het super. Alweer bijna 9 maanden en hij kruipt door het hele huis haha
Spannend dufel! Gefeliciteerd. Is ook moeilijk je kind achter laten. Denk inderdaad alleen maar aan de baby ja. Zeker als mijn werk gaat zeuren, denk ik blijf gewoon ziek. Maarja mijn teamleider is echt vervelend! En voel me schuldig tegenover me werk. Maar denk dan ik blijf volhouden want de baby is belangrijker. Als ik pijn klachten en alles heb moet ik gewoon rust houden. Mag paracetamol slikken, maar ben toch overtuigd dat het bij de baby komt.
Fijn Dufel van je nieuwe baan! En natuurlijk is dat spannend! Dat is het sowieso al, maar als je dan ook nog je kindje voor het eerst naar de gastouder moet brengen helemaal! Maar dat komt vast goed! En het lijkt me fijn voor je om weer aan het werk te gaan. Is ook wel weer lekker toch? Ook fijn dat het met Noud zo goed gaat! Vlinder wel vervelend dat je weer zo'n problemen hebt met die bloeddruk. Maar inderdaad, de gezondheid van je kindje gaat voor! En wat leuk dat het nu een jongetje wordt! Hoe reageerde je familie toen jullie het vertelde? Ben wel heel benieuwd eigenlijk..
Ja heb er ook wel heel veel zin in. Ben er al een tijdje wel aan toe. Maar het is dubbel vind ik. Ben ik ook benieuwd naar Vlinder. Hoe reageerden ze?
Mijn familie vond het heel leuk. Ze reageerde zelfs leuker dan verwacht . Mijn ouders moesten wennen, maar vinden het nu wel super leuk. Mijn moeder kwam vorige week langs met allemaal leuke cadeautjes haha. Vrienden enzo vinden het ook super. Iedereen vraagt wel; vinden jullie het wel leuk en is het gepland. Maar het is zeker welkom hier ! Vandaag ga ik weer mijn teamleidster mailen, die is denk de enige die het op dit moment niet leuk vind dat ik zwanger ben! Erg jammer. Ik heb wel minder hoofdpijn nadat ik met de bedrijfsarts heb gepraat en hij op papier heeft geschreven dat ik deze maand niet hoef te werken. Ik laat me in ieder geval niet meer gek maken door mijn werk. Kan nog lang genoeg werken denk ik maar. Deze zwangerschap kan ik niet over doen.
Jeetje, de mails van nieuwe berichten komen niet meer binnen, wat irritant! Sticker, tijd gaat zo snel! Ik ga met ruim 33 weken met verlof. Eerst 2,5 week vakantie en dan met 36 weken officieel verlof. Dufel, gefeliciteerd met je baan! Zal wel even gek zijn om Noud weg te brengen Vlinder leuke reacties nu dus! En idd, je kunt heel je leven nog werken, je kindje is het belangrijkste Hier alles prima. Bijna 27 weken, woensdag 3D echo! Vandaag op jacht geweest voor kdv en gelukkig iets gevonden waar we ons heel fijn bij voelen!
Fijn dat bij jou ook alles goed gaat Cherubin! Ook alweer naar de 30 weken! Gaat snél!! Dufel hoe gaat het met werken? Moest je erg wennen? en vlot dat al een beetje? En fijn Vlinder dat ze zo enthousiast zijn Hoever ben je nu? Hoe is het met de bloeddruk enzo? Lijkt me echt naar als je leidinggevende zo moeilijk doet. Voor mij nu nog een paar weken werken (tot aan pasen) en dan begint mijn verlof al!! Wordt wel spannend allemaal nu!
Gaat hard he meiden! Ik vond vanaf de 30 weken de tijd best snel gaan. Behalve vanaf 37 weken. Dan ben je er echt wel klaar voor/mee. Werken gaat goed, inmiddels 3 weken gewerkt weer. Noud moet nog wel erg wennen bij de gastouder, dus daar heb ik het soms wel moeilijk mee
Hier zaterdag alweer 20 weken! Gaat echt hard. Bloeddruk gisteren weer wat hoog 155/80 en gaat in de avond ook vaker omhoog. Morgen weer naar bedrijfsarts, weer spannend. Belde ze net van ziekenhuis voor 20 weken echo. We hebben hem maandag, wilde ze het verzetten door fout van planner kon het niet door gaan. Het is me toch gelukt om de afspraak te houden . Mijn man kan niet op de andere tijden dus vond het heel vervelend. Iemand anders wilde gelukkig wat eerder. Vind toch belangrijk, omdat ik weer veel klachten heb enzo wil ik zeker weten dat hij goed groeit! Een week later ben ik namelijk 21,5 week als ik dan iets moet beslissen word het heel vervelend! Hoe is het verder met iedereen? Het word hier steeds stiller @ dufel, ik hoop dat noud snel kan wennen. Is een vervelend gevoel als hij het niet zo naar zijn zin heeft bij de gastouder. Hoeveel uur werk je nu?
Wow vlinder ook alweer 20 weken! Wat vliegt de tijd! Hoe was je echo? Ik werk 32 uur, gelukkig gaat het met Noud steeds beter bij de gastouder. Dus dat scheelt.