Fijn Dufel dat je werk goed bevalt! En dat het met Noud beter gaat En inderdaad alweer bijna 21 weken vlinder! Dat gaat ook alweer erg hard. Ik ben ook benieuwd hoe je echo was! Ik nu op ruim 33 weken. Nog twee weken werken en dan verlof! Ben er wel echt aan toe want wordt allemaal wel steeds vermoeiender! Cherubin bij jou ook alles goed??
Fijn zeg sticker. Echt aftellen naar je verlof! 1 van mn beste vriendinnetjes is nu 39 weken zwanger. Zo spannend ook. Ben ook benieuwd naar jullie kindjes
Vandaag 21 weken ! Echo duurde lang, was een andere echografiste en ze kon alles moeilijk zien. De echo duurde een uur. Alles was wel goed, maar voor mijngevoel deed ze er wel lang over. De baby loopt ook 2 weken voor ! Moest 2 dagen later een suikertest doen. Volgende week bespreken we dit met de gynacaeloog. Voor de rest zit ik nog ziek thuis, maar de tijd gaat snel.
Fijn Dufel dat het werk zo bevalt! Vlinder goede echo gehad. Brrr suikertest... Sticker ook aftellen naar verlof, hier ook! 24 maart laatste werkdag, dan eerst vakantiedagen opmaken en vanaf 13 april officieel verlof. Gaat goed hier, weinig klachten maar merk wel dat ik moe word. Gelukkig nog maar 8 dagen werken, dat is te overzien! Beeb doet het super. Deze week groei echo gehad en ze volgt keurig haar lijntje. Hoofd en buikje net iets onder gemiddeld en benen er ver boven. Lange slanke dame dus met lange benen
Zooo verlof is begonnen! Bij jou ook Cherubin? Helaas kwam ik er toevallig achter dat mijn suiker te hoog was vorige week. Suikertest gehad en inderdaad te hoog. Nu ga ik voor controle en begeleiding over naar de gynaecoloog. Ook bij diabetesverpleegkundige geweest en moet nu gaan prikken paar dagen op de waarden. Als het te hoog blijft moet ik na het weekend evt. insuline gaan spuiten. Mogelijk gaan ze de bevalling ook bij 38 weken inleiden. Afhankelijk van hoe de suikerwaarden zich houden. Toch nog even stront aan de knikker dus op het laatst. Maar goed. Kindje doet het verder goed en is ook normaal van grootte waarschijnlijk. Hoe is het bij jou afgelopen Vlinder met je suikertest? en hoe voel je je ondertussen? Dufel met jou ook alles goed? En met Noud?
Balen sticker van je suiker. Mijn suiker zit net op de grens. Nuchter 5.5 en na het drankje 7.7... Mocht dus net. Over 2 maanden herhalen. Wat fijn van je verlof. Ik ben nog steeds ziek thuis, ik ga wel vanaf volgende week 1x per 2 weken dingen doen op mijn werk. Voor afleiding. Maar merk wel weer dat ik meer hoofdpijn enzo. heb. Vaak gaat mijn bloeddruk dan wel omhoog. Helaas. Dus ben benieuwd hoe het op mijn werk dan gaan. Mag wel gelijk weg als het fysiek te veel word. Dat is wel fijn Verder rustig aan het kamertje in orde maken. Morgen alweer 23 weken. Gaat erg snel
Ah balen van de suiker sticker!! Even afwachten dus. Spannend! Hopelijk kun je beetje genieten van je verlof. Namen zijn ook lastig Vlinder. Als ik ooit weer zwanger mag worden hebben we al wel een meisjes naam maar als we weer een jongetje krijgen... geen idee. Hier gaat alles goed. Noud alweer ruim 10 maanden!
He balen van je suiker Sticker zo op het laatst! Hier idd ook verlof, heerlijk! Alweer 23 weken vlinder wow..de naam staat hier alvanaf 10 weken vast dus dat probleem hadden we gelukkig niet! Verder gaat hier alles prima. Heel blij dat ik verlof heb want de laatste weken waren wel zwaar met reistijd en werken. Ben ook spontaan nu snotverkouden dus doe lekker rustig aan!
Hoi meiden! Heel lang niks meer laten horen. Ondertussen is ons zoontje G. vorige week op 18 maart geboren! Hadden we alsnog gelijk dat het een jongetje zou worden! Hoe gaat het hier? De meiden die ziek zijn alweer een beetje beter geworden?
Gefeliciteerd met jullie zoon, Lelie! Hier alles prima, heerlijk weekend samen gehad. Morgen zal wel raar worden, hele dag alleen en niet hoeven werken!
Gefeliciteerd Lelie!! Wat leuk om te horen! Gaat het goed allemaal? Mijn eerste week verlof is heerlijk bevallen! Flink aan het nestelen in huis. Helaas sinds gisteren toch aan de insuline. Gelukkig tot nu toe alleen in de ochtend en maar een kleine hoeveelheid maar toch jammer.
Ah Lelie gefeliciteerd met jullie zoon!! Alles goed gegaan. Ik ben benieuwd naar zn naam! (Mag ook pb hoor) Wat vind je ervan tot nu toe? Hoe is je 1e verlofdag bevallen cherubin? Ah balen toch wel even sticker. Maar het is niet anders. Nog even volhouden. Hier alles zn gangetje
Komende week wordt ik ingeleid! Dinsdagochtend melden.. Dan afwachten hoelang het vanaf dan allemaal gaat duren.. Heel spannend vinden we het!!
Oh spannend Sticker! Ingeleid ivm de suiker? Succes komende week en geniet nog van jullie laatste weekend met z'n tweetjes! Hier begint het verlof nu te wennen. De rust komt langzaam binnen Verder nog weinig klachten, gisteren wel veel last van harde buiken en gerommel, dus ik denk dat de kleine aan het indalen was. Hopelijk vandaag weer betere dag!
Zo! Een late reactie maar wat gebeurd er veel dan ineens! Afgelopen donderdag is ons zoontje Thomas geboren en het is echt een schatje! Dinsdag met de inleiding begonnen middels het plaatsten van een balonnetje. De volgende dag gel ingebracht omdat er toen pas 2 cm ontsluiting was en die middag hebben ze toen de vliezen gebroken met 3 cm. Toen het infuus met weeënopwekkers gekregen. Nou daarop 7 uur lang een weeënstorm gehad. Ik was echt op, wat was dat heftig! Toen een ruggenprik gehad en nog twee uur later zat ik pas op 4 cm ontsluiting. Toen is besloten tot een keizersnede. Maar hij is er en wat zijn we trots!!
Ojee wat een heftige bevalling zeg!! Maar ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een mooie naam. Heel veel geluk gewenst!
Heftige bevalling Sticker, maar nu lekker bijkomen en met z'n drieën genieten! Van harte gefeliciteerd met Thomas! Hier alles rustig. Laatste loodjes enzo, ben heel benieuwd wanneer ze zich zal melden..hoeft van mij niet lang meer te duren, ben het wel zat. Maar goed, kan nog 5 weken duren natuurlijk Vandaag samen met ml nog wat laatste dingetjes gehaald dus we zijn nu echt wel klaar!