Hallo dames Ik ben er een tijdje uitgeweest, omdat ik een niet fijne kraamtijd heb gehad. Daardoor ben ik heel erg in een isolement terecht gekomen. Om eerlijk te zijn moet ik nu echt het huis uit, want de muren beginnen op me af te komen. Ik heb 2 dochters van 2 jaar en van 7 weken en ik wil graag dat zij kindjes leren kennen en om mee te spelen. Maar op dit moment met de kou weet ik niet echt waar ik terecht kan met mijn kinderen. Daarom zoek ik ook mama's met kinderen van de leeftijd van mijn dochtertje zodat zij niet alleen is door mijn isolement. De laatste keer dat ik gezien heb dat iemand met dit verzoek kwam is het op niks uitgelopen en dat vond ik erg jammer en daarom probeer ik het dus even opnieuw. Ik hoop dat er meer dames zijn die behoefte hebben om af te spreken zodat niet alleen de kindjes maar ook de mama's nieuwe mensen leren kennen.
Er is nog een topic van mama's uit Zuid-Holland. Ik woon zelf nog in Amersfoort, maar willen verhuizen naar Rotterdam. We zijn er ook vaak te vinden. Vind het zelf ook leuk om met meer mama's te kletsen.
We hebben wel een topicvan mama's uit Zd-Holland inderdaad, daar zitten volgens mij ook mama's uit R'dam. Ik kwam zelf ook uit R'dam, maar woon nu sinds 3 maanden in Barendrecht (om de hoek dus).