Nieuwe meubels

Discussie in 'De lounge' gestart door Smiley24, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik ben helemaal om, haha..

Ik ben zooo verliefd geworden op een meubellijn. Vandaag kregen we onze nieuwe boekenkast binnen en hij is zoo mooi dat ik alle overige meubels er ook bij wil ;)

Het zijn mooie witte landelijke meubels met zo'n houten blad, wauw..:D
    Nou wil ik dus een dressoir, eetkamertafel en een salontafel. Ik moet alleen mijn man nog over zien te halen. Want hij is bang dat de kinderen 'Rembrandt' gaan spelen :$ (want dat hebben ze paar keer stiekem gedaan) Gelukkig kregen we het wel makkelijk uit, maar deze meubels zijn wit en en die zijn wat gevoeliger voor pennen en kleurtjes.

Waarom deze topic, ik ben benieuwd wie ook zulke meubels heeft en hoe jullie deze onderhouden. Aangezien het behoorlijk dure meubels zijn moet het natuurlijk geen miskoop zijn.

Ben benieuwd naar jullie voor- en nadelen.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben witte landelijke meubels. Super mooi maar oh zo onhandig? Ze ziet er alles op elk vies vingertje, streepje stofje. Nu ze wat ouder zijn valt het mee maar ik was vaak wel 2 keer per dag de kastjes en tafels aan het poetsen.

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wij hebben ook witte meubels (Liatorp Ikea)
    Valt goed schoon te houden met een vochtig doekje.
    Ik heb nu toevallig een deurtje vol met vingervlekjes en peuterkusjes!! Vind het leuk!
    Maar ook de glazen deurtjes kunnen makkelijk schoon.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik wil ook niet continue aan het poetsen zijn..
    Het gaat om deze serie meubels, het is massief hout.

Bijgevoegde bestanden:

5. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    vind het ontzettend mooi!!!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben witte landelijke meubels.
    En ook een salon en eettafel met een houtkleurig bovenblad.
    Ik vind het schoonhouden heel goed te doen!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Wij kiezen er nu eerst voor om niet dure meubelen te kopen. Juist omdat er nu de kinderen klein zijn veel meer geleefd wordt en dus ook eerder alles lelijk kan worden.

Wel een nieuwe bank gedaan. Maar 1 die erg goed is schoon te maken. ( ze mogen trouwens niet eten en drinken op de bank)

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mooi! Onze meubels zijn ook massief hout. Ik denk dat het ook ligt aan de lak of het goed schoon te houden is. Sowieso zie je er alles op, maar de lak van onze meubel is een soort poreus. Als je het niet snel schoonmaakt dan trekt het er een beetje in.

9. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik heb soortgelijk meubels, misschien zelfs wel identieke.
    Ik merk juist dat de meubels veel kunnen hebben, onderzetters etc zijn niet nodig, maar ik heb dan ook geen kinderen, dus kan het minder goed vergelijken..

Deel Deze Pagina