ik ben woensdag jarig en mijn man wilde zoo graag iets voor me kopen... ik wist het eigenlijk niet totdat er vandaag een pakje bezorgd werd op mijn naam.... maakte het open zit er een nintendo ds in met het spel mario! vet gaaf! bleek dat mijn man die besteld had voor me... ben er echt superblij mee... helemaal verslavend dat spel... wie heeft hem ook en weet nog wat tips en trucs in het spel?
Hier ook d DSi XL, de Ltd Mario edition met de mario tekentjes erop! Hier gekregen met kerst, erg verslavend!
Hey Ik heb m ook! met super mario bros, Echt heel leuk!!! Zwaar verslavend. Als je op google zoekt dan kom je wel wat cheats tegen. Ik heb ook een r4i gold kaart met 8 micro sd kaartje erin, heel goedkoop kom je dan aan spelletjes! Dubbel leuk groetjes dieneke
Hier ook een R4i erin, maar daarmee kan je niet op internet! Zodra je er andere firmware mee doet updaten pakt je ds het kaartje niet meer!
dat r4i kaartje krijg ik idd ook.. met 8 gig erop en diegene zet er meteen 65 spellen op morgen word mn ds daarheen gebracht en klaargemaakt... kan ik hem mooi meenemen in het vliegtuig en 11 uur gamen
de dochter van mijn man heeft hem ook en heeft een cheat waarmee ze dus nooit dood gaat in dat nieuwe mario spel... lijkt me ook wel leuk
Even een Tip: dames ik zou niet over de R4 kaartjes beginnen, is namelijk ilegaal en ze sluiten dan dit topic Leuk hoor dat je een dsi xl hebt gehad, ik heb er ook eentje en het is erg verslavend vooral de mario games!!!! Veel plezier ermee. liefs Es
maar je betaald wel voor het kaartje en ook om die spellen erop te krijgen... tenminste ik wel... breng hem morgen weg naar een telefoonzaak bij iemand die ik ken en die zorgt tegen betaling dat alles in orde komt.... dus lijkt me niet illegaal toch?
tja als je alles moet geloven wat op internet staat........... maarja daar ging het niet over.. dus gauw weer ontopic voordat deze sluit... zou ik jammer vinden... want hier kan je wel over allerlei spellen kletsen.... welke hebben jullie allemaal dan? de cradle of rome heb ik eens gespeeld op vakantie... erg leuk en heeeel verslavend! die wil ik er ook bij hebben...! zijn die sims spellen leuk dan?