Ik heb dit abbo inmiddels al een paar maanden dus misschien dat hij daarom wat duurder is En ja @TS ik zie meldingen staan als er nieuwe mail of nieuwe meldingen op facebook zijn.
Daar sluit ik mijn volgende abonnement bij af. Na de looptijd is de telefoon van jou en ze maken gebruik van het netwerk van Vodafone. Wij kiezen vaker voor de kleinere bedrijven, die soms onderdelen zijn van de grote namen. Aangezien wij niet veel geld willen betalen voor de nieuwste telefoons en niet veel bellen zijn we hier goedkoper uit.
heel mooi! dat mis ik echt bij mn huidige foon. zó irritant Hollands Nieuwe, tja ik weet t nog niet. zijn echt stukke goedkoper maar vraag me dan altijd af wat t addertje is onder t gras
Maar komt dat niet omdat je je app niet geupdate hebt? Lijkt mij zo gek dat dat door het toestel komt. Kan er naast zitten natuurlijk
kan hem niet verder updaten. heb m al meerdere keren van mn foon af gehaald en opnieuw erop gezet en die stomme app doet t niet eens. weet niet of t altijd zo is geweest. foon was van hubby en die heeft geen fb
Menu is gelijk als bij andere android toestellen... Dus fijne bediening! Widgets en apps kunnen gewoon in je homebalk komen.. Fijn is ook dat je je batterij kan instellen op stamina dus dat de batterij langer werkt. Batterij is trouwens is geintegreerd... Daarom kunnen ze spatwaterdicht zijn... Zwemmen zou ik niet doen... Maar als hij per ongeluk in een plas water valt ofzo (en de seal rubbertjes ziiten dicht bij opladerinsteek) dan doet ie het wel...
Hier de samsung S2 Plus. Wilde er ook een met hele goede camera, en dat heeft ie zeker! Manlief heeft samsung S3 maar zijn foto's zijn lang niet zo mooi! Verder erg fijn toestel.
De keuze is gemaakt en ben m nu aant uitproberen. Xperia Z! Tot nu toe happy maar jeetje wat een groot ding haha
heb de Xperia nu een dag en ben er nog steeds tevreden mee. alleen iemand (sry weet ff niet meer wie ) had t erover dat je melding bij je fb-icoontje ziet. maar die heb ik dus niet en bij email krijg ik alleen iets bij het icoontje te zien als ik zélf de email ververs en mail ophaal ligt niet aan mn internet verbinding want zit hier thuis op onze wifi