Ik heb sinds kort de s22 ultra. Ja, hij is wat groter maar ook weer niet overdreven... en ik stop'm toch altijd in mn tas. Die is groot genoeg -Batterij vind ik niet geweldig veel beter -Maakt wel hele mooie foto's/filmpjes. Als hobby fotograaf word ik daar wel blij van. - Rest van de functies (zoals de s pen) gebruik ik eigenlijk niet echt. Wij hebben een familie abbonement bij Vodafone. Man betaald en heb eigenlijk geen idee wat dit toestel nou extra kost. Valt vlgs mij wel mee, anders had ik wel al gezeur gehad
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Kan zijn dat de A serie voor jullie fijner is, maar de S serie is wel beter, ligt eraan waar je waarde aan hecht en hoeveel geld je ervoor wilt uitgeven, maar zeggen dat de A serie beter is klopt niet. De s heeft een veel sterkere processor, meer werkgeheugen en de camera's zijn beter. Als je het verschil niet merkt of het maakt je niet uit is A een prima serie, maar het prijsverschil komt wel ergens vandaan.
Tja, dat kan natuurlijk maar ga voor de lol eens recensies lezen van de s22 En dat je nooit voor een oppo zou gaan kan natuurlijk ook he. Ik ga overstappen voor de camera. Ik maak heel veel foto's en de camera is beter dan van de s22
Ik heb een s22+ en die bevalt me heel goed, dus recensies hoef ik niet te lezen. Camera van oppo kan wel beter zijn, maar ik wil geen chinese telefoon, dus daar kijk ik al niet eens naar. Klopt niet trouwens volgens mij