Zondagrituelen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Josien, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Genieten jullie ook zo heerlijk van de zondagen? Een hele lange tijd hadden we altijd wel wat te doen op zondag, maar vandaag is weer zo'n heerlijke typische luierdag. Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna croissantjes gemaakt. Het hele huis ruikt nu heerlijk naar de croissants. Dat vind ik altijd zo lekker... lekker in mijn ochtendjas beneden gezeten en wat op de bank gehangen. Daarna terug naar boven en lekker wat tegen elkaar aan liggen vrijen en daarna heerlijk douchen. Nu even lekker de computer aan en vanavond lekker samen kokkerellen. Ik vind het heerlijk!!!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het verschrikkelijk. Ik ben op zondag meestal zo'n duf konijn :oops:

3. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Klinkt gesellie Josien! De zondagen bij ons zijn altijd vrij duf. Manlief ligt altijd de hele dag in z'n bed omdat ie s nachts heeft gewerkt.(we hebben een cafe met vrije sluitingstijd dus hij komt vaak pas om half 9n thuis) En ik doe altijd lekker rustig aan. Effe een blokje om met m'n dochter, ff bakkie doen bij m'n vader want die woont om de hoek. Dus zo gezellig als jij je zondag omschrijft is het hier helaas niet...... :( Maar daarentegen doen wij zulke dingen weer op maandag als iedereen weer aan het werk is. :) :)

Groetjes Suus

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja ik verveel me eigenlijk gewoon...

vanochtend was het pet weer, nu schijnt de zon maar waait het weer zo hard.

5. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Die zondagen mogen voor mij gestolen worden bah, vind het saaie dagen.

6. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik heb zondags nooit wat te doen

en dan wisselen mijn vriend en ik van de comp
    dat we dan allebei er achter kunnen

liefs samantha

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Graag ga ik ff flink wandelen met de kids maarja het regent hier (nog steeds) dus dat gaat niet door, we zitten allemaal nog in nze pyama's en de kipjes hebben net geverfd en geknutseld, nu kijken ze tv en straks bakken we lekker patat :D

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik vind de zondagochtenden wel heerlijk! Juist een dag zonder gehaast en drukte.

Manlief moet meestal wel voetballen, dat is wel jammer

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohh heerlijk de zondagen!!
    lekker uitslapen, samen uitgebreid ontbijten, warme broodjes, gekookt eitje, jummie!!
    manlief kijkt altijd een dvd-tje dan en ik heb mijn zondagse tutritueel, haha!
    gezichtje helemaal schoon maken, maskertje, ff scrubben, dan onder de zonnebank, ff gezellig een bakje koffie drinken met vriendlief en dan heerlijk lang in bad met veel badolie!!
    ohhh heerlijk vindt ik dat!!
    s'avonds lekker eten saampjes, flesje wijn erbij!

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja de zondag is hier af en toe een gewone dag hoor...

zo om het weekend mag ik werken.....
    En ben ik vrij en hoeft ook mijn vriend niet te werken
    dan hebben we nog een leuke hobby die de zondag dan
    in beslag neemt, en zo 1 keer in de maand ongeveer
    treft het toeval dat de zondag echt een zondag is!
    Heerlijk doen waar we zin in hebben....
    bezoekjes brengen enz..... ja die zijn wel lekker

vandaag even gewinkeld, lekker aant bakken
    vanavond komen mammie en pappie....
    ja dat vind ik wel lekker

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij genieten altijd van de zondagen.
    Het is de enige dag dat me vriend thuis is en voor me zwangerschap hadden we maar 2 zondagen in de maand ivm mijn werk.
    We slapen lekker uit ontbijten lekker in bed en om 1200 komen we er eens uitgerold heerlijk.
    En op onze vrije zondagen laten we altijd wat lekkers thuis bezorgen zodat we lekker allebei niks hoeven te doen.
    Nu worden de laatste zondagen besteed aan de babykamer volgende week zondag is hij klaar (eindelijk)

12. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik heb zelden een saaie zondag. We hebben altijd wel wat te doen. In de tuin, of huis, op visite, of vrienden op bezoek. Wij vervelen ons nooit. Vandaag lekker de babykamer schilderen en nog wat huishoudklusjes zoals strijken, was vouwen enz. Die doen we meestal in het weekend want we werken allebei fulltime. Doordeweeks heb ik daar echt geen puf in.

Groetjes Suusje

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Dat wisselt bij ons nog wel eens.
    Momenteel hebben we bijna ieder weekend de weekendkids op bezoek (kinderen van mijn man).

's morgens de meiden onder de douche zetten, gezamenlijk ontbijten en dan gaan we meestal naar mijn schoonouders, koffie drinken.

Op tijd weer terug want uiterlijk om kwart voor 5 moeten we dan avondeten, want om half 6 moet manlief de kinderen weer naar de ontmoetingsplek terugbrengen (vanwege de afstand rijden we elkaar tegemoet). Ik ga nooit mee, want die anderhalf uur die hij dan weg is gebruik ik om de keuken op te ruimen zodat we lekker samen op de bank voor de tv kunnen hangen. Of ik zit (net als nu) lekker achter de pc....

Als we de meiden niet hebben, dan slapen we lekker uit. Bij mooi weer gaan we op de motor weg. Bij slecht weer blijven we lekker thuis en doen wat ditjes en datjes.....

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Sinds Britt er is zijn onze zondagen niet meer zo heel relaxed.
    het gaat allemaal gewoon door he

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Meestal zijn onze zondagen wel behoorlijk relaxt en gezellig.
    Nu is het tennis-seizoen weer begonnen en dan is het (voor mij) minder gezellig & samen helaas.
    Het weekend gaat dan hoofdzakelijk daarom en de zondag is het rekening houden met de speeltijd(en) van vriendlief.

Normaal doen we lekker een filmpje, samen koken en eten.
    Soms ff bij m'n ouders langs, maar hoofdzakelijk de hele dag lekker niets hoeven ....

Mirre

16. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik vind het ook maar saaie dagen,normaal gaan we wel eens bakkie doen bij 1 van de oma's maar de ene is met vakantie nu,en de ander moest zelf ook nog ff weg,en het weer wou ook niet zo meewerken vandaag :cry:

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Oh heerlijk de Zondagen. Uitslapen, samen ontbijten. Niets moet alles mag. Zalig.....

18. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    om de week zijn de kids (3) niet bij ons , en dan hebben we altijd een hele relaxte dag waarop we heerlijk van elkaar weer genieten ...

als de kids er wel zijn ontbijten we allemaal gezamelijk (ook heerlijk) en doen we gezins dingen

alleen vandaag viel dat in het water letterlijk en figuurlijk , door de regen waren de kids genoodzaakt om binnen te spelen ,ze hadden zelf een spel verzonnen en daar viel mijn dochter bij ..dus ik heb van half 2 tot half 5 op de ehbo doorgebracht ..resultaat een gebroken teen (morgen weer terug voor gips) :(

19. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Zondag is ....

OPRUIMDAG

Dan zijn we beide bezig schoon te maken, was draaien etc en dan lekker de stad in als het weer tenminste mee zit.

Vandaag zijn dus keukens gaan kijken voor onze nieuwbouwhuis, gewoon wat ideen op doen.

Echt lekker luieren kunnen wij beiden niet echt.

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij slapen om de week op zondag uit. De ene blijft lekker in bed en de andere gaat met Lars ontbijten en spelen. Rond 10 uur gaat Lars mee naar boven en ravotten we met zijn 3e op bed. Daarna gaat Lars slapen en wij gaan lekker naar beneden.

Mijn doet doet de was en ik ruim wat op en verder doen we eigenlijk niks. Heerlijk relaxen dus!!

Deel Deze Pagina