haha, op zich snap ik jullie, maar aan de andere kant heet dit "zwangerschapspagina.nl" dus op zich snap ik het wel, 80% hier is natuurlijk zwanger of er mee bezig en uiteraard blijven velen van ons hierna ook hangen, maar ik denk dat de sponsoren (waar de prijzen toch vandaan komen) zich hier meer op het zwangere/baby richten dan de ouderen
What's in a name? Dit forum is bedoeld voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn, baby's, dreumessen, peuters, kleuters en zelfs schoolgaande kinderen en pubers hebben (zijn ook subfora voor). Ik weet niet wat de percentages zijn, maar het zou leuk zijn als er ook eens aan de wat oudere kinderen wordt gedacht.
Maar dat gebeurt toch ook wel eens? Ik herinner me de skippy-koe nog wel, bijvoorbeeld.. Of de kinderfiets van een paar maanden geleden? En tja, 'denken aan oudere kinderen'; ZP bedenkt het niet zelf, die krijgen het aangeboden..
Er staan inderdaad overwegend meer acties in voor zwangeren of pasgeborenen. Maar als ik kijk naar het afgelopen jaar zie ik genoeg leuke dingen voorbij komen voor oudere kinderen of voor moeders zelf. Ik vind het soms wel jammer dat die dingen voor oudere kinderen dan gewonnen worden door vrouwen met kleine baby's, zwangeren of nog niet eens zwangeren. Vrouwen die er op dat moment echt niks aan hebben zeg maar. Maar ja, dat hou je toch niet tegen. Iedereen mag meedoen.
Volgens mij is het echt Hollands om altijd maar mee te doen als er iets te krijgen valt! Maar ik ga echt niet meedingen naar een pyjama tot maat 92, terwijl mijn zoon in 122 zit!
De acties worden niet gezocht door zp maar aangeboden door derden. Ik denk niet dat ze hier iets aan kunnen doen.
Leuk idee. Leuke drink beker of schooltas zat hier met oudere kinderen. Of iets van Sesamstraat of wat, Kaartjes voor de dierentuin of zo die je kan winnen?? dat is voor baby/dreumes leuk maar ook voor peuterskleutersschoolkinderenenpubers.
Ja, de producten worden gratis aangeboden door derden, maar zp zoekt toch naar die bedrijven neem ik aan of zouden ze in de rij staan om mee te doen met het befaamde win-forum van zp? Bovendien zou zp kunnen vragen ook iets ter beschikking te stellen voor wat oudere kinderen, want een pyjama tot maat 92 is maar geschikt voor een heel beperkte doelgroep. Ik zou graag eens horen van het Beheer hoe dit zit.
ach ja, we leven nou eenmaal in een ik wil gratis wat winnen cultuur, we zijn nooit tevreden haha, (niemand persoonlijk bedoeld)
Dat klopt. Ik heb daarom ook niet meegedaan met de fiets-win-actie, omdat het nog wel even duurt voordat mijn zoontje op de fiets zit. Dan gun ik het liever iemand anders die er wel meteen plezier van heeft. Overigens vind ik juist dat er veel verschillende dingen langskomen. Van zwangerschapsfotoshoots tot fietsen en grote speeldier-dingen. Juist leuk, al die diversiteit.
Fiets heb ik dus wel aan meegedaan! Ik moet zeggen dat ik er vaak ook niet aan denk om mee te doen, maar als ik dan mee wil doen, is het altijd babyspul.