Precies. Plus dat de meeste die genoemd zijn al zo veel tijd op het forum besteden dat ze deze taak best tegelijkertijd kunnen doen.
Hahaha. Maar wel leuk. Alleen doet zij waarschijnlijk een slotje op elk android topic. Dan heb je weer een moderator die met 'kloinks' gooit en dat willen we niet. Moet wel zeggen dat ik paula ook een goede moderator vond.
Ik zie net je banner, ik zat er niet ver naast, uit mijn hoofd had ik een half jaar genoemd en zie net dat je dan op 1 dag na 40 weken zwanger bent Misschien kan je het het komende half jaar dan doen
Ik nomineer @Sarahhhh ... scheelt haar weer Beheer roepen als een van haar topics weer gesloten moet worden. Dan kan ze het mooi zelf doen
Ja @amdaa inderdaad. Ik weet niet of anderen dat ook hebben maar als zij iets post neem ik het vaker aan dan bij anderen. Al veel van haar bijgeleerd en veel aan gehad.
Jij als rechtgesnaarde Amsterdammer? Ik zou zeggen: een regelrechte en welverdiende zegen voor ons Rotjeknorrers...
Ja dat heb ik ook! Dan is er een topic met honderd meningen en weet ik niet wat er nou klopt. En dan zie ik een reactie van amdaa en dan denk ik: ja! Eindelijk een goed antwoord! Ook al heb ik haar hele bericht dan nog niet eens gelezen
Geheel off topic. Maar ik kreeg laatst deze mop doorgeappt: Komen een Amsterdammer, Rotterdammer en een Keniaan in het geboortecentrum om hun zonen op te halen. Komt de dokter naar de 3 mannen en hij zegt: “we hebben een probleem, de kinderen zijn verwisseld". Zegt de Rotterdammer super snel: “de zwarte is van mij!!." Zegt de dokter: “dat kan eigenlijk niet.” Zegt de Rotterdammer: “zolang ik niet weet wie de Amsterdammer is, is de zwarte van mij."
Haha echt he. Die topics waarbij je zelf twijfels over hebt en zelf niet weet hoe en wat. En dan komt amdaa eraan met haar antwoord. Gewoon zo uitgelegd zodat je denkt 'ow jaaa logisch duhhhh'