Ik ben Vienna

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door vienna81, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,
    Ik ben Viënna, 24 jaar en woon samen met Alex (26) in Heerlen.
    Ik heb een zoontje uit mijn eerdere huwelijk Noah van 2 1/2 jaar.
    In oktober 2004 heb ik een miskraam gehad (was toen nog met mijn ex-man samen).
    Bij 7 weken zwangerschap heb ik toen een echo gehad en was alles goed.
    We hebben toen 4 weken lang, dus tot 11 weken, in de waan geleefd dat alles goed was en wat spulletjes gekocht en weggedroomd tot ik een echo kreeg met dik 11 weken. Het hartje klopte niet meer.
    Nu ben ik opnieuw zwanger (pas 5 weken) maar ik ben superbang ipv blij. 's Nachts slaap ik amper en als ik al slaap heb ik nachtmerries en word ik gillend wakker.
    Ik ben ook super chagerijnig van de zenuwen of het goed zal gaan of niet, vooral omdat het de vorige keer mis is gegaan en omdat we het allebei heel graag willen!
    Ik ben ook constant bang als ik ff geen kwaaltjes voel en ga ook extra vaak naar de wc om te kijken of er geen bloed is, vooral na buikpijn!
    Het is wel fijn dat er hier mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.
    Vandaag is de informatrice van Moeders voor Moeders geweest en de test was natuurlijk super positief en woensdag komen ze dan ook de flessen brengen. Dinsdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige en vraag ik voor een echo tussen 7 en 8,5 weken (ben er nog niet helemaal uit wat ik het beste tijdstip vind). Van de ene kant kan ik niet wachten voor ik een echo gehad heb maar van de andere kant ben ik ook superbang voor diezelfde echo. Wat nu als het weer niet goed is? Ik weet echt niet of ik dat weer kan hebben, heb de vorige keer nog steeds geen plekje kunnen geven! De tijd gaat ook zo langzaam, vreselijk!
    Ik heb de buitenwereld wel al laten weten dat ik weer zwanger ben, dan begrijpen ze me waarschijnlijk ook beter want ze zijn allemaal op de hoogte van de vorige miskraam. Ook heb ik toen best steun gehad van iedereen en ik heb liever dat de mensen het weten zodat ze me kunnen begrijpen en steunen, juist als het weer mis gaat. Moeten maar positief blijven en denken dat +/- 90% van de zwangerschappen daadwerkelijk doorzet en "maar" +/- 10% misgaat.
    Ik hoop maar dat alles goed komt en dat de tijd snel voorbij zal gaan, zodat ik hopelijk kan gaan beginnen met genieten ipv zorgen maken.
    Iedereen hier heel veel succes !!!
    Liefs, Vienna
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Welkom erbij en ik duim voor je dat deze zwangerschap goed blijft gaan.
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    jeetje vienna...wat een verhaal ik hoop dat je toch een beetje probeert er van te genieten iedere zwangerschap is namelijk anders niemand kan je angst wegnemen meis ....maar ik hoop dat je er voor jezelf een beetje the faith in houdt

    greetz en welkom asjuh
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    welkom en gefeliciteerd!
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom!
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Vienna, van harte welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik begrijp je angst heel goed, want ik heb ook pas een missed abortion gehad. Dus ik duim heel hard voor je dat alles goed mag blijven gaan.

    Liefs, Wendy
     
  7. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Van harte welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat je er toch een beetje van genieten kan.

    Liefs Angela.
     
  8. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  9. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    welkom,en heel erg veel succes meid,het komt vast allemaal in orde.

    xxxx
     
  10. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom en gefeliciteerd.

    Ik hoop ook dat alles goed gaat :p

    Liefs Manon.
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    welkom en probeer te genieten


    gr debbie
     
  12. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Welkom en ik duim dat het deze keer wel goed zal gaan!
     

Deel Deze Pagina