Nieuwe moekie to be.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Negentien88, 7 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Negentien88

    27 feb 2019
    16
    2
    3
    Vrouw
    Hoi Dames!

    Ik ben hier nieuw! Zou het leuk vinden om in contact te komen met nieuwe mensen.

    Vorig jaar mei mijn spiraal na ( 8 jaar incl vervanging) laten verwijderen. Sinds dien rare menstruaties. Eerste drie maanden keurig 1ste vd maand. 3 maanden erna niks geen druppel. Toen werd ik doorgestuurd naar de gyna niks aan de hand echo prima, bloeduitslagen ook prima. Eind dec een minimale bloeding waarbij ik niet zeker wist of het nou een menstruatie was of zwangerschap. Toch maar getest 2 positief en een negatieve, mijn gevoel was juist. Bij de vk op de echo niks te zien. Wel een paar cystes, weer naar Gyna toen ineens wel PCOS, provera geslikt duurde lang voordat er wat kwam. 66 dagen overtijd en sinds 3 dagen ongesteld en extreem nu!

    Klinkt misschien stom, maar ik geloof niet dat ik PCOS heb. Mijn laatste echo bij de gyna waren er geen "kraaltjes" te zien. Maar het zag er gewoon uit!
    Ik denk eerder dat mijn lijf lekker de tijd nam.
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Welkom hier!!
     
  3. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Allereerst natuurlijk welkom!
    Ook ik heb pcos. In een lichte vorm. Heb er mooie cyclussen van 27 dagen bij zitten waarin ik steeds zwanger werd. Maar ook maanden dat ik mijn ei pas op cd30 had. Cyclussen liepen nu weer op en daarom clomid. Als ik een echo kreeg in lange cyclus zag je een kralenketting in korte cyclus normaal beeld
     

Deel Deze Pagina