Vanmiddag nog een keer naar de winkel geweest en deze keer uitvoerig beide wagens bekeken. En het is ons duidelijk: het wordt de MC Mura 4! Ben er van overtuigd dat dit echt een kwalitatief super wagen is Nu nog geluk hebben op MP voor een mooie in de buurt voor ook nog een mooie prijs Gelukkig hebben we nog wel even!
Leuk, volgens mij is het ook een topwagen, ik vond 'm gewoon echt het stevigst over komen in de winkel, en toch lekker soepel rijden. Hopelijk vind je snel een mooi exemplaar, succes!
mmm viooltje weet niet wat je ongeveer uit wil geven voor je wagen... maar je heb ook vaak al mc 4 voor 450 euro ik heb de mijne gekocht met wagenbak en wandelwagen inzet voor 450 euro dit alleen omdat een "over de datum kleurtje was" ik geloof bij www.babytienerstore.nl Maxi-Cosi Mura 4 Foggy Dawn '10 + reiswieg Total Black '11 (Package Deals) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!
Ik zit te denken aan max. 350 euro voor een Mura 4 incl. reiswieg, buggy-inzet en autostoeltje en liefst ook voetenzak en muskieten- en regenhoes erbij. Dan wil ik wel 1 die niet ouder is dan 1 of hooguit 2 jaar. Heb laatst een mooie kans laten lopen omdat ik nog niet zeker was. Maar komt vast weer zo'n kans de komende 3-4 maanden (hoop ik haha).