Ervaring Hema billendoekjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fairy Tale, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Heeft er iemand ervaring met de Hema billendoekjes? Ze zijn namelijk leuk geprijsd, maar ik heb met andere merken wel eens gehad dat ik ze vond stinken (Pampers doekjes) of te ruw vond (Bumblies). Ben op zich wel een trouwe fan van Zwitsal doekjes, maar soms als ik krap bij kas zit, is het prettig als je 1 euro per pakje betaalt. :D

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Geen ervaring met de hema doekjes maar hier hebben we sinds kort euroshopper van de ah. 1 pakje kost 1.25 en ben er erg tevreden over.

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik vind de Hema doekjes heel fijn! Inderdaad is geur heel belangrijk en deze vind ik lekker ruiken. heb een keer een 12-pak gekocht van een bekend merk (was nog duur ook!) en vond de doekjes zo walgelijk stinken dat ik het hele pak dus heb weggegooid. Heb het eerst nog een tijdje gepobeerd, maar je kindje ruikt er dan dus de hele tijd naar, bah!

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Mijn schoonzus gebruikt ze ook van Hema geloof ik, en ze had heel veel merken geprobeerd maar vond die van Hema het fijnst :)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, ik heb ze ook. Ze hebben volgens mij die geur veranderd en dat is wel een verbetering. Had ze namelijk een jaar of 2 geleden eens geprobeerd en toen had ik ze niet meer gekocht, omdat ik ze vond stinken.
    Een maand of twee geleden weer eens geroken en toen vond ik het wel prima, gelijk zo'n pakket meegenomen. Ze zijn wel wat dun, maar ach, verder volstaan ze wel.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik gebruik ze ook nog wel eens.ik vind ze ook wel erg fijn.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wij gebruiken ze ook :) super fijn :D wij bestellen zie via hema.nl en dan gelijk in grote getallen :p wij wonen 1 hoog en scheelt mij weer sjouwen :) ze ruiken lekker en zijn spotgoedkoop. wij zijn tevree:D

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ze zijn prima al vind ik het onwijs irritant dat ze stevig in elkaar zitten.Vaak krijg ik ze met 1 hand niet los van elkaar. Dus zeker met een poepbroek maak ik er van tevoren al een paar los.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Dat heb ik met Zwitsal heel af en toe. Zeker als je het een na laatste doekje wilt hebben, krijg je het niet met 1 hand voor elkaar en dan vervolgens trek je ze er allebei uit... hihi

10. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Hier ook een tevreden gebruiker! Ik gebruikte altijd de doekjes van kruidvat, maar ben overgestapt naar Hema!
    Ik vind ze lekker ruiken!

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook tevreden.. Heb wat andere merken tussendoor gehad (zwitzal, pampers, huismerk) maar ik vond deze toch het fijnst. Met poepbroeken is het wel handig om alvast 3a4 doekjes klaar te leggen, want soms plakken ze aanelkaar..

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Goed om te weten! :D want ik had net 6 pakken aangeschafd hahaha maar had ze zelf nog niet geprobeerd maar voor die prijs liet ik ze niet liggen

13. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Prima doekjes hoor, beetje dunner, andere structuur dan bijv zwitsal.
    Maar billen worden schoon en dat is de belangrijkste taak van de doekjes :D

14. fafje

fafje Niet meer actief

ik vroeg me dit ook laatst af toen ik bij de Hema was...gebruik tot nu toe zwitsal..en pampers...die ruiken idd minder fijn..maar sinds de poep wat vaster is vind ik de pamper wel beter werken...
    zwitsal idd soms heel irritant aan elkaar gepakt...leg sowieso idd altidj wat doekjes klaar...heb net weer 12 pakken pampers...ik ben intussen al gewend ana de geur! :D

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik gebruik ze ook wel eens en ben tevreden!

16. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

wat positief allemaal!
    ik ga ze ook maar eens halen

17. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Dat heb ik idd ook altijd... probeer er tijdens het verschonen maar eens eentje te pakken... je hebt er gelijk 3 te pakken. Verder zijn ze idd prima!

18. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Bevallen hier ook goed, maar inderdaad, bij poepluiers al vast een paar klaarleggen. Die van kruidvat vind ik ook prima hoor, die zijn deze week trouwens in de aanbieding, 6 pakjes 6 euro, dus zelfde als de hema. We hebben hier alleen geen hema, wel een kv, dus ga ze dit keer weer ns bij kv halen.

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Tevreden!!!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat klinkt allemaal heel positief :D

Ik heb nog 1vraag: Zij ze ook goed vochtig?
    Ik vind namelijk die van het kruidvat en Etos eigenmerk zo droog en dan schuurd het als het ware zo en krijg je de heerlijke plakpoep niet weg...........hahahaha
    Als dat zo is ga ik ze zeker morgen halen :D

Deel Deze Pagina