Ik ben 2 dagen geleden met mijn dochtertje naar de huisarts gegaan en ze bleek een oorontsteking te hebben. Ook is ze erg verkouden en heeft veel last van slijm. Gisteren had ze nog koorts. Ga straks even haar temp opnemen, hoop dat die weg is want wil graag even naar buiten. Wat zouden jullie doen wel of niet naar buiten ?
mijn mening is dat als je haar goed inpakt en de koorts weg is de frisse buitenlucht geen kwaad kan. wel niet te lang buiten natuurlijk. groetjes sjaantje
Goed inpakken, lekker warm mutsje over haar oren en even een frisse neus halen doet vaak meer goed dan binnen zitten.
Idd ik zou ook gewoon lekker naar buiten gaan! Alleen wel even een mutsje op doen, verder gewoon jas en evt in de voetenzak anders een dekentje eroverheen leggen. Liefs, Hanneke!
met koorts kun je goed ingepakt ook gewoon naar buiten hoor. Tussendoor ff checken of t niet te warm is (in de nek). Lekker even wandelen!
Ze had vanochtend geen koorts. En ben dus lekker even naar buiten geweest. Heeeeerlijk na 2 dagen binnen zitten.
Net als de rest zegt: lekker inpakken, vooral de oren, eventueel nog een kruik en dan lekker naar buiten. Frisse lucht is gezond en ik heb altijd het idee dat alles dan weer een beetje loskomt.