Wij doen gewoon wat ons hart ons op dat moment ingeeft. Is het een periode dat ze af en toe wakker wordt, dan pakken wij haar ff uit bed, ff troosten, maar blijven wel op haar kamer (en zij maar wijzen naar het deurgat...) als ze uitgesnikt is gaat ze weer in bed en valt meestal in slaap dan. Maar ze heeft ook wel periodes dat ze elke avond drama's maakt en dan hanteren we die 5/10 minuten regel.
Nou meiden, gisterenmorgen heb ik haar niet meer op bed gelegd, we zijn wezen winkelen (uitverkoop ) dus alleen s'middags even een uurtje geslapen. Om zeven uur op bed gelegd en mevrouw sliep om tien over zeven ik dacht dan zal ze om 10 uur wel weer wakker zijn, maar nee heer vanmorgen om zeven uur zat ze heerlijk rechtop in bed te teuten en mamma te roepen! Zouden we het overwonnen hebben? Tja ieder moet het doen zoals ze denkt dat het beste is, ik kan het ook niet hoor dat ze zo overstuur raakt, ik ga dan altijd wel troosten wel hebben mijn man ik afgesproken dat we haar niet oppakken. Misschien heeft het geholpen, ben erg benieuwd! Henriette
Dat zijn toch die kussenachtige dingen waar ze tussen moeten blijven liggen? of ben ik in de war met wat anders? Alsof ze daar iets van aantrekken met 11 maanden die van mij gaat liggen hoe hij wil vast of niet...
Je bent in de war Hij staat op deze site en dan even naar beneden scrollen naar safeTsleep slaapwikkel, Hij staat onder de swaddle me. http://www.hetrietje.nl/index1.html?lan ... 3godbiLmlw
idd niet te veel aandacht aangeven en niet te veel spul in bed, bedje is teslotte om alleen in te slapen jelle heeft een speen en 2 kleine knuffeltjes hij liep zo net heen en weer in het bed alles ligt er alweer uit maar hij slaapt nu! dus doel bereikt