Dan gaan we op vakantie naar turkije. Ik heb er echt zin in, want we hebben de laatste tijd veel te voorduren gehad . Ook dat mijn hubby en ik weer eff rust met elkaar kunnen hebben, want die stress is ook niet alles . En hopelijk weet ik dan al meer wat er met me aan de hand is, want een dag voor de vakantie moet ik naar de gynacoloog. en dan kunnen we deze nare perioden afsluiten. (we hebben trouwens veel risico's, we vliegen met ono air, en nu met die bomaanslagen aldaar ) Maar goed we gaan er een fijne week van maken en er is niemand die dat af kan pakken . Ik heb er echt zin in. Gr Scootermuis.
Niet nadenken over de risico's! Ik denk altijd maar zo (beetje hard, ik weet het), maar als we gaan dan gaan we samen en heel snel! Ik heb ooit gevlogen met Fly Air heen, en met Pegasus terug. Had van beiden nog nooit gehoord. En het was van binnen ook wel beetje typisch, maar ja.. de vlucht was heel rustig. En dat is toch het belangrijkste lijkt mij. En wel fijn dat je nog even snel daarvoor naar de gyn kan. Groetjes Daphne