Hallo ben nieuw hier heb geklust net voor me vruchtbare dagen en tijdens...en/of net voor me eisprong of dezelfde dag heb nu deze *klachtten* veel mensen zullen zeggen ja je bent er mee bezig ect, dat is niet het geval deze klachtten heb ik anders nooit, nu overheerst het in die zin dat ik het goed merk.. -pijn in me linker zij en onderrug -veel plassen met name snachts -krampachtig geval onderin me buik wat uitstraalt naar me bovenbeen en linkerbil en soms lies -moeite met ontasting en veel gassen -harde buik lijkt het wel soms strak -borsten die gevoeliger zijn (normaal alleen 2 dgn tijdens menstruatie -brandende borsten -maagzuur op me buik kan ik even liggen maar het is niet prettig terwijl ik altijd op me buik lig, en het is alsof me blaas drukt want kort erna moet ik weer plassen zijn meer mensen die dit herkennen of herkent hebben en zo ja wat was het resultaat .... bedankt
truusjes@ Ken de klachten wel helaas werd ik gewoon ongi , hoop voor jou anders . Succes meis met zwanger worden.
Tja meis, het is lastig hier antwoord op te geven. Ik kan niet naar binnen kijken en als ik eerlijk ben heb ik wel een klein beetje het idee dat je zelf heel sterk denkt aan een zwangerschap En dan wil ik je best vertellen wat deze klachten voor mij zouden betekenen maar of je daar blij van wordt.. Bij mij zijn het typische PMS klachten en die beginnen soms al een week voor mijn NOD. Maar elk lichaam is anders en iedere zwangerschap ook dus ik hoop dat dit voor jou goede tekens zijn. Groetjes
@ Truusjes: je lijf kan je zo onwijs voor de gek houden. Zelf dacht ik de afgelopen dagen ECHT dat ik zwanger was want ik had ook 6 dagen voor NOD (t/m gister) al last van, gezwollen en gespannen borsten, innestelingsbloeding(en), krampen, erg moe, zeurend gevoel in onderrug, etc. Maar vanochtend ben ik alsnog ongesteld geworden. Normaal gesproken had ik nooit last van dergelijke 'klachten' voordat ik ongesteld zou worden. Mijn advies: probeer je er alsjeblieft nog niet teveel op vast te pinnen. De teleurstelling is dan alleen maar groter als het niet zo mooi mag zijn. Maar begrijp me niet verkeerd: ik hoop echt voor je dat het raak is, er is toch niks mooiers ?!!
Hey meid, Ik heb deze klachten ook als ik ongesteld moet worden en de gevoelige en gespannen borsten beginnen bij mij al 2 dagen voor m'n ei en dat blijft zo tot m'n nod! Erg verwarrend dat pms klachten op zwangerschapsklachten lijken he! En elke keer lijkt er weer iets nieuws bij te komen. Ik hoop dat t voor jou wel raak is x