Lientje1994: ik weet niet of Miepkip nog pendeld er zijn er meerdere die in september een pb gestuurd hebben en niets gehoord hebben. Dat je daar rekening mee houdt
Hoi dames, Sorry, voor de late reactie. En dat jullie nog niks hebben ontvangen. Ik ben bezig met alle pendels te verwerken. Daarom stop ik nu even met nieuwe pendel aanvragen toe te laten. Op het moment dat ik de lijst heb afgewerkt zal ik weer nieuwe aanvragen gaan behandelen. Ik zal het optijd vermelden!
miepkip: wat fijn dat je weer wat laat horen. Hoe gaat het met je? Gaat het goed met je zwangerschap? Begrijp het best dat je dan niet de energie hebt om te pendelen.
Hoi Miepkip, fijn dat je wat laat horen. Ik heb op 27 oktober een pendelaanvraag gedaan, word deze ook nog wel behandeld? Hoeft niet meteen natuurlijk maar vroeg me af of ik nog op antwoord moest wachten of niet
Ik heb 13 oktober een pb gestuurd maar ze zal vast wel op haar gemak alle pbs beantwoorden.. We wachten rustig af😊
Hai meis hoe gaat het met je? Ik was ook even benieuwd of de pendel er nog aankomt (eind september aanvraag gepb't) als het niet meer gaat lukken is dat natuurlijk helemaal niet erg, maar mis kun je dan ff een berichtje sturen zodat de dames die nog wachten weten dat het er even niet inzit ik hoor het wel!