Toe nog maar eventjes hoor meiden, Tot een uur of 10 morgenvroeg. Dan heb ik er al wel weer genoeg om bij te werken denk ik
Hoi, even een vraagje. Pendel jij ook alleen op geslacht en zwangerschap? Ik zou graag iemand willen die de geb. datum kan/wil pendelen
Hey Hilde, Ik had je 13 juni al een berichtje gestuurd.. was je hier nog aan toe gekomen of heb je doe misschien gemist? Geen probleem anders hoor heb de tijd
Ik heb ook al een pbtje gestuurd, had niet door dat het bij jou rond een bepaald uur was. Wordt deze aanvaard of moet ik opnieuw sturen als je er bent?
Oehh bij mij hetzelfde... Moet ik mijn pbtje ook een pebaalde tijd sturen? Heb je nl net prive gestuurd! Sorry! Als je liever wilt dat ik mn vraag een andere keer stuur is dit uiteraard geen probleem
Hey dames, Ben nog niet toegekomen aan veel van jullie aanvragen. Hoop daar binnenkort mee bezig te kunnen. Sorry voor de vertraging!! Liefs Hilse
Hoi Hilse, Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! Ik denk dat iedereen hier allang blij is dat je het überhaupt wil doen in je vrije tijd! ( ik heb je ook een berichtje gestuurd , maar ik heb geduld genoeg )