Geen probleem hoor!! Voor mij heeft het denk ik geen nut meer want krijg over 2dg de geslachtsbepaling.
Hilde, ik vraag me af of je ook voor in de iets verdere toekomst kunt pendelen? Wij stoppen rond maart met de pil..en of je t uberhaupt niet te druk hebt met aanvragen ?
Ik heb abbo genomen, maar waar krijg je dan meldingen te zien dat er weer gereageerd is in dit topic? Want ik ben erg benieuwd wanneer er weer gependeld gaat worden.
Denk dat Hilse het momenteel erg druk heeft. Hoe meer mensen gaan vragen of ze tijd heeft hoe minder leuk het vrijwillige pendelen wordt
Haha ja inderdaad... Pendelen is niet zomaar hupsakee we pendelen even... 1 kost het veel tijd en 2 kost het energie... EN het moet inderdaad wel vrijwillig en leuk blijven Maar ja dat heb je zelf denk ik wel ervaren Vandaar toch ook onze duidelijke topic's En dan kunnen sommige nog niet lezen... Ga kijken of ik een lid kan laten blokkeren, heb nu dus al 6 keer een berichtje gekregen en ze leest dus gewoon mijn topic niet
Het is inderdaad super druk, en dan heb ik er soms ff geen zin meer in! Dus nog even voor de duidelijkheid GEEN PBTJES STUREN ALS ER GEEN AANGEGEVEN PENDELTIJD STAAT AANGEGEVEN HIER!