Kijk in mijn topic staat bijv 3 maanden OF 100 berichtjes Dus als ik weet pendel kun jij gewoon reageren http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/375897-pendel-tarot-niet-reageren.html
Ah is lief ,jullie hebben me al geholpen het zijn andere dames ,we wachten af maar het is leuk dat iedereen tussen september en december uitkomt terwijl dat nu ook net de twijfelperiode is waarin we misschien vanstart gaan. Toch leuk om ergens een bevestiging te krijgen alhoewel het ook anders kan lopen. ik leg soms kaarten voor mensen rondom me maar dan moet ik toch iets of wat met de mensen aanvoelen en tot nu toe gaat het vrij goed ,bij u was het goed gegaan e Inf.
Wat zo jammer is dat zo iemand even ergens een berichtje plaatst, maar er vervolgens niks mee doet omdat die nog onbekend is met hoe alles werkt..... Ik weet dat ik de eerste paar dagen ook ff aan get kijken was maar toch eerst alles probeerden te lezen voor ik ergens iets neer zetten maar dat ben ik
Ja uhm zelf ben ik ook iemand die eerst leest voor dat ik iets doe... Maar ja ach, laten we maar denken dat het nu weer voor even duidelijk is