Hoi, Ik stuurde net een pendelaanvraag en kreeg als antwoord dat ze voor mij nee pendelde? Ik heb hier nog nooit van gehoord. Iemand anders wel? Groetjes
Ik heb dit al enkele malen gehad, maar pin je er niet te hard op vast, de pendel kan het ook mis hebben hé. Bij mij was de vraagstelling wel anders, mijn ventje wilde absoluut geen tweede, dus ik vermeldde dat telkens in mijn vraag, nu schrijf ik het er niet meer bij en sindsdien krijg ik geen NEEN pendels meer
Een pendel geeft nooit een garantie... Ik heb het ook ooit gependeld... kan ook dat er even onbewust te weinig concentratie was... Laat je even er niet door leiden in ieder geval
ja hier...ongeveer 8 jaar terug...die zei me dat ik nooit kinderen zou krijgen met deze man..... nou ben er nog steeds bij en heb nu 2 kids (niet makkelijk, maar ze zijn er wel.) Dus pin je er niet op vast hoor! Daar tegenover had ik er toen ook eentje die 4 jaar voordat ik zwanger werd precies heeft voorspeld hoeveel zwangerschappen ik zou hebben...3...en hoeveel kinderen 2...en in welk jaar ik zwanger zou worden van de 1e!! dat klopte allemaal. Groetjes, Miranda