Oei dat is zo niet leuk voor je!!! Toch zonde dat het voor sommige zo moeilijk is om een beetje te lezen... Spijtig, want ik had een pendel van je voor deze ronde maar ben vandaag ongi geworden dus hij is spijtig genoeg niet uitgekomen. Toch heel fel bedankt voor al je tijd en moeite lieve schat! En ja, nog super veel succes zelf met het zwanger worden . xxx
Inmiddels zit ik zelf 13 maanden op deze site waarvan ik er op twee mei al weer 8 maanden pendel dit doe ik met veel plezier en is ook echt een. Hobby voor mij. Ook ben ik blij dat ik al veel pendels goed had of half goed Ik ben heel blij dat ik veel leuke reacties krijg en dat er nu ook niet meer buiten de aangegeven tijden een pb wordt gestuurd. Zelf hebben wij het geluk nog niet gehad om een plakbeeb te krijgen wel helaas 2 kindjes verloren. Omdat ik iedereen een kans wil geven om gependeld te worden zet ik hem nu OPEN voor ONBEPAALDE TIJD !!! Er volgt dan vanzelf en berichtje dat ik hem weer dichtzet Je kunt mij dus vanaf nu een pb sturen Met naam en geboortedatum En vraag? Of vragen? Aub niet meer dan drie vragen! Foto erbij nog beter!! LET OP !! Ik pendel als hobby zodra ik weer een onbeschoft berichtje krijg stop ik er helemaal mee. Doe dit niet om afgezeken te worden
Wat leuk dat je dit doet ChantallCindy! Hier al een pendel gehad van jou, dus ben zeer benieuwd of deze uit gaat komen!
Tof chantalcindy! Omdat je vorige helaas niet uit is gekomen, zal ik je om een nieuwe pendel willen vragen.
Dank je wel voor je pendel. Ik ga vanmiddag eens even kijken hoe ik hem hieronder ga krijgen. Ik ben erg benieuwd ik laat het je weten!!!!!
Hoi Chantallcindy, Pendel je ook op bevallingsdatum, of alleen op maand van zwangerschap?! bedankt voor je antwoord...
Hoi dames Ik gooi hem tot mijn nod even op slot heb gevoel da het deze maand wel eens raak kan zijn twijfel enorm gevoel liet me al eerder in de steek en na twee mk,s word je ook onzeker