Je kunt mij een pbtje sturen 7aug tot 22:30 ik reageer Binnen vijf dagen!! Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie Graag naam geboortedatum en vraag in berichtje Foto helpt!
Je kunt tot vanavond 9 aug tot 22:00 een pb sturen reactie na het weekend geld ook voor degene die afgelopen week nog geen reactie hebben tetug gekregen
@chantalcindy ik had je inderdaad op 7 augustus een pb gestuurd in de middag nog niks terug gehad? wacht met spanning af erg benieuwd.
Hee chantalcindy. Je pendel klopte niet helemaal. Je zei september jongen, maar heb afgelopen vrijdag al positief getest. Of het geslacht klopt weet ik natuurlijk nog niet. Bedankt voor het pendelen!
sorry, beetje late reactie. door relatieproblemen is je pendel helaas niet uitgekomen. (juni-meisje). ik hoop dat ik binnenkort wel een positieve rest in handen mag krijgen. toch nog bedankt voor het pendelen. liefs brunet
Hoi Chantallcindy, Ik had je 22 augustus een PB gestuurd met pendelverzoek op bevallingsdatum. Heb alleen nog niets terug gehad. Weet niet of er iets mis is gegaan? Dacht ik wacht nog even rustig af, maar inmiddels is het al 3 weken geleden. Dus dacht vraag het even na.
Ik heb op 7 augustus een PB gestuurd, dat is al een maand geleden, en ook nog geen antwoordt terug. Misschien vergeten. Of idd iets mis gegaan