Lieve meiden Hier even een gewoon berichtje. In januari ben ik hier alweer 1,5 jaar aan het pendelen Ik vind het heerlijk om dit voor jullie te mogen doen! En ik blijf dan ook zeker doorgaan!! 2013 was voor ons een jaar wat anders liep dat verwacht helaas twee miskramen gehad maar ook getrouwd met de liefde van mijn leven en voor het eerst oom en tante geworden! Hopelijk wordt 2014 voor ons dan eindelijk het jaar dat we zwanger mogen worden en mogen blijven Ik hoop dat voor iedereen 2014 een gezond en gelukkig jaar mag worden met hopelijk veel nieuwe wondertjes op de wereld en veel positieve testen Bij deze wil ik jullie een fijne kerst toewensen en alvast een gelukkig nieuwjaar Liefs Chantal
Oooh, ook voor jou, Chantal! Dat 2014 een prachtig en vooral vruchtbaar jaar mag worden! Bedankt voor je pendels het afgelopen jaar en hele fijne feestdagen!
Wat lief zeg! Jij ook een ontzettend mooie kerst en een vruchtbaar 2014 toegewenst! Iedereen hier trouwens, op naar vele mooie wondertjes en positieve testen!!!
Chantal.. dit is ook voor ons een verschrikkelijk jaar geweest zoals je kunt zien in mijn onderschrift.. dus ik ga met je mee dat 2014 voor ons allemaal een mooi vruchtbaar jaar mag worden en dat we allemaal een gezond kindje mogen krijgen.. of in ieder geval een mooie positieve test in 2014!!
voor jou ook een fijne kerst en een gelukkig en positief nieuwjaar dat je grootste wens mag uitkomen ik houd je toppic in de gaten zodat ik weet wanneer je weer pendeld, voor mezelf pendelen is nogal moeilijk
Hoi Chantallcindy, Ik wens je een heel mooi 2014 toe met een lief babytje! Nog bedankt voor je pendel, helaas is hij niet uitgekomen. December positief testen zit er niet meer in, ben gisteren ongesteld geworden. Laat 2014 maar komen
Je kunt tot vanavond 19 dec tot 24:00 een pb sturen reactie binnen vijf dagen Naam volledig en GEB datum. En vraag. Bevallingsdatum vanaf 34 weken Met foto nog beter Fotolezen kan ook wel graag met vraag erbij!!!
Dames Let op Ik zet hem.open van vrijsag 20 dec tot maandag 22 dec 24.00 Maar deze x pendel ik niet voor niks voor elke pendel vraag ik een kleine bijdrage voor serious request dit bedrag wordt dan dinsdag gebracht naar serious request. Wat je wilt bijdragen is eigen keuze iets is beter dan niets Stuur mij jou gegevens met je naam, vraag geboortedatum 2 vragen per persoon. Bevallingsdatum vanaf 34 weken Fotolezen mag ook dan dit graag erbij vermelden Liefs chantal